Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.

THE 1

כל הפרטים של ה-BMW M135i xDRIVE במבט חטוף: מנוע, טכנולוגיה, אבזור ונתונים טכניים
עיצוב עוצמתי ומרהיב עם חבילת מאפיינים איכותיים במיוחד וטכנולוגיות מתקדמות. הכירו את הפרטים העיצוביים בחלק החיצוני ובתא הנוסעים, את מערכות הנהיגה הדינמיות, את מפרטי הציוד החדשניים, הנתונים הטכניים, הביצועים המרשימים והחסכוניות בדלק - בדגם שמגלם את שיא הספורטיביות בסדרה 1.
עיצוב עוצמתי ומרהיב עם חבילת מאפיינים איכותיים במיוחד וטכנולוגיות מתקדמות. הכירו את הפרטים העיצוביים בחלק החיצוני ובתא הנוסעים, את מערכות הנהיגה הדינמיות, את מפרטי הציוד החדשניים, הנתונים הטכניים, הביצועים המרשימים והחסכוניות בדלק - בדגם שמגלם את שיא הספורטיביות בסדרה 1.
עיצוב וביצועים
מאפיינים עיצוביים, יכולות נהיגה דינמיות, הגה ספורטיבי M ועוד
- עיצוב
- ביצועים

גריל כליות בעיצוב כוורת
הגרסה המקורית לעיצוב המסורתי של BMW, בתצורת רשת ובגימור grey Cerium מלא. בחירה צורנית זו, בהשראת עולם המרוצים, מוסיפה עומק לחזית ומקנה לה איכות דינמית.

חבילה אווירודינמית M
המכלולים שנוצרו בחטיבת M כוללים ספוילר קדמי, ספוילר אחורי וחצאית צדדית ספורטיבית. לדצ השיפור בביצועים, העיצוב המשולב משדר יכולות דינמיות טהורות ומדגיש את האופי האתלטי של המכונית. הרכיבים, בצבע גוף המכונית, כוללים אלמנטים עיצוביים בשחור מבריק.

ספוילר אחורי M
מדגיש את הצללית האתלטית של הרכב, מקזז את כוח העילוי הבלתי רצוי ומשפר את יציבות הנהיגה באמצעות הצמדה הסרן האחורי לכביש.

חגורות בטיחות M (אופציה בתשלום נוסף)
מגיעות עם קדם מותחנים ומגבילי כוח, מבוצעות בתפירה מעודנת ובצבעים הקלאסיים של דגמי חטיבת M.

גלגל הגה M בציפוי עור
תצורת שלושה חישורים, עם כפתורי שליטה ונקודות אחיזה לאגודלים לחוויית היגוי ישירה. סמל M וכרית אוויר מובנית, ציפוי עור בשחור Walknappa ובתפירה שחורה.

מושבים ספורטיביים M
מושבי חטיבת M לנהג ולנוסע הקדמי כוללים משענות ראש מובנות ומתאפיינים במצע ישיבה עמוק ובתמיכה מלאה בצדדים ובמשענת הגב. הם מעניקים תמיכה משופרת גם בפניות מהירות וניתנים להתאמה למידות גוף מגוונות במיוחד.

צינורות פליטה יחודיים
בקוטר ענק של 100 מ"מ ובגימור grey Cerium – צינורות פליטה שהם אמירה חזותית המדגישה את האופי הספורטיבי של המכונית.

גימור פנימי מואר Boston
הקו העיצובי, בהדגשת Mesh, נוכח בלוח המכשירים ובגימור הדלתות והוא משרה על המכונית אווירה מודרנית ונוכחות יוקרתית. תאורה אחורית ייחודית מציפה את תא הנוסעים באור נעים ורגוע.

מנוע: M TwinPower Turbo xDrive
אתלט מצטיין שמבטיח הנאה טהורה בנהיגה. מנוע הבנזין בעל ארבעת הצילינדרים מספק עוצמה בלתי נגמרת הודות לבוכנות החדשות, מגדש הטורבו חדש, סעפת היניקה המשופרת, חבילת הקירור לעומסים גבוהים ומערכת הפליטה שנשלטת על ידי שסתום בקרה.

M Steptronic: תיבת 8 הילוכים אוטומטית
תמסורת זריזה ומדויקת שמבטיחה העברה הילוכים חלקה, קלות תפעול וחיסכון בדלק. נשלטת ממוט ההילוכים ומהפקדים היעודיים בגלגל ההגה לשיוט נוח ולנהיגה דינמית אינטנסיבית. במצב SPORT וכאשר ידית ההילוכים במצב S/M – המערכת מספקת ביצועי נהיגה מקסימליים.

מתלים ספורטיביים M
מנמיכים את המרכב ומתאפיינים בקפיצים קצרים, בכוונוני שיכוך הדוקים ובמוטות מייצבים קשיחים. שילוב תכונות זה יוצר מערך מתלים אחיד, שמיועד לנהיגה ספורטיבית במיוחד.

מערכת בלמים M
מערכת בלמים עם אוכפים (קליפרים) רב-בוכנתיים, בגימור כחול כהה ועם סמל חטיבת הספורט M. מספקים ביצועי בלימה יוצאי דופן ומותאמים לפוטנציאל הדינמי הגבוה במיוחד של דגמי חטיבת הספורט-ביצועים. מתאימים לנהיגה אתלטית ומציגים ביצועי בלימה מצוינים על כביש רטוב.

הגה M Servotronic
מערכת היגוי עם תגבור משתנה תלוי מהירות, שמספקת לנהג משוב מיידי ומדויק ומאפשרת למכונית לבצע פניות מסובכות בתנאי קיצון. המערכת מפחיתה את המאמץ הפיזי הנדרש לסיבוב גלגל ההגה.

טכנולוגיית xDrive
המערכת החכמה להנעת כל הגלגלים מעבירה אליהם את הכוח מהמנוע בצורה חלקה ומשתנה לקבלת אחיזה מקסימלית, יכולות נהיגה דינמיות ובטיחות בכל נסיעה. כדי לשפר עוד יותר את זריזות המכונית - המערכת האלקטרונית יודעת להתגבר על היגוי-יתר ועל תת-היגוי במצבי קיצון ובפניות.

חבילת M-Performance (אופציונלי)
משדרגת את הפוטנציאל הספורטיבי של המכונית באמצעות שיפורים מפחיתי משקל בתחתית המרכב, בתוך המכונית ובגלגלי 18 האינץ' העשויים סגסוגת קלה. החבילה משפרת את מהירות המכונית, את הביצועים ואת יכולות הנהיגה הדינמיות. האלמנטים העיצוביים המרשימים שלה כוללים כיסויי מראות צד, גריל כליות בעיצוב כוורת וגימור ייחודי של צינורות המפלט.
טכנולוגיות, קישוריות ושירותים דיגיטליים

מרכז השליטה Live Cockpit Professional
תפעול כל מערכות המכונית דרך מסך מגע מרכזי בגודל 10.25 אינץ' ברזולוציה גבוהה ולוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל זהה. ניווט בתפריטים ותפעולם יכולים להתבצע גם באמצעות מערך השליטה הידני Idrive שבקונסולה המרכזית.

הכנה ל-Apple CarPlay®
המשיכו להשתמש ב-iPhone שלכם בתוך המכונית כחלק ממערכת המולטימדיה שלה. שימוש ב-Apple CarPlay® מאפשר שיתוף יישומים כגון iMessage, WhatsApp, TuneIn, Spotify ו-Apple Music. ניתן גם להשתמש בלחצן הקול שעל גלגל ההגה כדי להפעיל את Siri - העוזרת הקולית של Apple.
FUEL CONSUMPTION AND CO2 EMISSIONS.
BMW 750Li xDrive Sedan:
Fuel consumption in l/100 km (combined): 9,6–9,5
CO2 emissions in g/km (combined): 218
BMW M760Li xDrive Sedan:
Fuel consumption in l/100 km (combined): 12,5–12,4
CO2 emissions in g/km (combined): 285–282
BMW 745e Sedan:
Fuel consumption in l/100 km (combined): 2,3–2,1
CO2 emissions in g/km (combined): 52–48
The information on fuel consumption, CO2 emissions and energy consumption has been determined in accordance with the prescribed measurement procedure VO (EU) 715/2007 in the version applicable at the time of type approval. The figures refer to a vehicle with basic configuration in Germany and the range shown considers optional equipment and the different size of wheels and tires available on the selected model.
Further information about the official fuel consumption and the official specific CO2 emissions for new passenger automobiles can be found in the 'New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines', which are available free of charge at all sales outlets and from DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Germany and on https://www.dat.de/co2.
The values are already based on the new WLTP regulation and are translated back into NEDC-equivalent values in order to ensure the comparison between the vehicles. For vehicle related taxes or other duties based (at least inter alia) on CO2-emissions the CO2 values may differ to the values stated here.
דרגות זיהום ובטיחות.




נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.