ללא פשרות. הכל למען ההנאה מהנהיגה..

קיימות ב-BMW i3 החדשה.

ללא פשרות. הכל למען ההנאה מהנהיגה..

קיימות ב-BMW i3 החדשה.

ללא פשרות. הכל למען ההנאה מהנהיגה..קיימות ב-BMW i3 החדשה.

ה-BMW i3 מגלמת גישה חדשה לניידות.
היא מבוססת על גישה אחודה, המלווה את הרכב בכל שלבי מחזור חייו - פיתוח, ייצור ומחזור.
רבים מן החומרים מיוצרים ממשאבים ברי-קיימא - ומקור האנרגיה בה נעשה שימוש בייצור ה-BMW i3 הוא ב-100% ממקורות מתחדשים.
הנאת הנהיגה המושלמת מעולם לא הרגישה טוב יותר.

Read more
BMW i

קיימות קפדנית.

ערך מוסף אינסופי.

ב-BMW i, קיימות אינה עוד מילה. זהו העיקרון המנחה החשוב ביותר. זו הסיבה לכך שתכננו את כל מחזור החיים של BMW i3 על פי העקרונות של שימור מרבי של משאבים ושמירה מרבית על קיימות.
Read more

פיתוח.

התכנון של המכונית נעשה במלואו עבור ניידות חשמלית, מהמסד עד הטפחות. אמצעים אווירודינמיים חדשניים מפחיתית את התנגדות האוויר וצריכת האנרגיה, בעוד שחומרים ברי קיימא וברי מיחזור מסייעים לשמור על הסביבה ומחליפים חומרים מסורתיים.
Read more

ייצור.

קיימות מעל ומעבר: סיבי הפחמן (קרבון פייבר) המשמשים לייצור המרכב של BMW i3 מיוצרים במלואם בכוח הידרו-אלקטרי. המקור לכל הכוח לייצור של BMW i3 במפעל בלייפציג שבגרמניה הוא באנרגיית הרוח. והייצור דורש רק מחצית מהאנרגיה הנדרשת לייצור דגמים אחרים של BMW.
Read more

שימוש.

ב-BMW i3 אפשר לנהוג ללא פליטה של מזהמים, רעש או ריחות. כך פוחת זיהום האוויר בערים. מצב הנהיגה ECO PRO מאריך את טווח הנסיעה ומפחית את צריכת החשמל..
Read more

מיחזור.

ניתן למחזר את BMW i3 בשיעור של 95%. במודול הסוללה אפשר לעשות שימוש חוזר לקליטה ואחסון של אנרגיה סולרית. בשאריות הפחמן הנותר בייצור, ניתן להחזיר מחדש לייצור, ליצירת i3 חדשה נוספת.
Read more

חומרים עם עתיד.

רכיבים מסיבים טבעיים.

קיימות בולטת לעין: השימוש הנרחב בסיבי צמח הקינף (Kenaf)מאפשר להחליף את הפלסטיק המבוסס על נפט ולהפחית את המשקל הכולל של BMW i3, מפני שסיבי הקינף קלים בעד 30% מחומרים רגילים. הם מיוצרים מצמחי חלמית שממירים CO2 לחמצן בשיעור גבוה מהממוצע.
Read more

מושבים המיוצרים מצמר טהור בשיעור של 40%.

צמר טהור מאושר - משאב מתחדש שמתאפיין ברמה גבוהה של נוחות - משמש לייצור של 40% מריפודי המושבים בעולם הפנימי Lodge. תערובת הצמר הנושמת מווסתת את הטמפרטורה בין הגוף לפני השטח של המושב ומבטיחה שהמושב יישאר קריר גם בטמפרטורות גבוהות.
Read more

חיפויי פנים מעץ אקליפטוס.

האקליפטוס מעניק תחושה של מגע טבעי ומשיי, במרקם של חרירים טבעיים, והיקף העיבוד הנחוץ קטן-ב-90% בהשוואה לסוגי העץ הרגילים. עץ האקליפטוס המשמש לחיפויי הפנים מגיע ממטעים שאושרו על ידי מועצת Forest Stweardship Council (FSC), על מנת להבטיח יערנות בשיטות בנות קיימא.
Read more

עור צבוע במלואו בעלי זית.

העור ב-BMW i3 צבוע במלואו מתמציות טבעיות של עלי זית, בשיטה ידידותית לסביבה. כך ניתן לשמור על הברק הטבעי של העור ועל המאפיינים של איזון הטמפרטורה. בנוסף, לאחר מסיק הזיתים, עלי הזית נותרים כפסולת; כך ניתן לעשות בהם שימוש מועיל למטרה זו.
Read more

אנרגיה ירוקה.

עם BMW i3, אפשר ליישם בקלות את הקיימות כחלק מחיי היום יום. כשנוהגים בה, היא אינה פולטת כלל מזהמים. כך פוחת זיהום האוויר בערים ואפשר לנשום אוויר נקי יותר. כשטוענים את המכונית באנרגיה ירוקה או מפיקים לבד חשמל באמצעות קולטי שמש (לא ישים בישראל), אפשר ליהנות בצורה עקבית מניידות ללא שום פליטות. מצב הנהיגה ECO PRO מאריך את טווח הנסיעה ומפחית את צריכת החשמל הכוללת.

דרגות זיהום ובטיחות.

נתוני צריכת הדלק וטווח הנסיעה החשמלי הינם לפי בדיקות המעבדה. הנתונים בפועל מושפעים גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולים אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.

Read more