
מהירה כברק.
וטעונה ברגש.

BMW i3s החדשה.
אם העתיד משמעותו נהיגה ספורטיבית ללא פליטת מזהמים, הרי שב-BMW i3s הוא כבר הגיע מזה זמן רב. והיא תיכף ממריאה. עם נתון תאוצה מרשים של 3.4 שניות מ-0 ל-60 קמ"ש, התחושה האופיינית של נהיגה באמצעות דוושה אחת בלבד (One pedal feeling) ועיצוב מתקדם - היא קוראת דרור לדינמיות של מכונית ספורט. הריגוש של זרם חשמלי מניע מורגש בכל מטר.
אם העתיד משמעותו נהיגה ספורטיבית ללא פליטת מזהמים, הרי שב-BMW i3s הוא כבר הגיע מזה זמן רב. והיא תיכף ממריאה. עם נתון תאוצה מרשים של 3.4 שניות מ-0 ל-60 קמ"ש, התחושה האופיינית של נהיגה באמצעות דוושה אחת בלבד (One pedal feeling) ועיצוב מתקדם - היא קוראת דרור לדינמיות של מכונית ספורט. הריגוש של זרם חשמלי מניע מורגש בכל מטר.

6.9 שניות
מ-0 ל-100: BMW i3s עושה זאת תוך 6.9 שניות בלבד. והיא משיגה האצה מלאה תוך מטרים ספורים בלבד. הודות למומנט המרבי של 27.5 קג"מ והספק של 184 כ"ס. זריזה להפליא ורבת עצמה עד למהירות מרבית של 160 קמ"ש.
מוכנה להאצה מהירה.
ספורטיביות מחשמלת: BMW i3s משלבת בין דינמיקת נהיגה מעולה לבין הטכנולוגיה המודרנית ביותר. המערכת בקרת היציבות החדשה (ASC) פועלת בצורה מהירה יותר ומספקת רמות גבוהות יותר של אחיזה ויציבות בהאצה ובבלימה. מערכת בקרת האחיזה הדינמית (DCT) עברה אופטימיזציה ויכולה לפעול גם בפניות, במהירות של עד 100 קמ"ש ואף למעלה מכך. דינמיקת נהיגה ספורטיבית יותר מושגת גם באמצעות מצב הנהיגה SPORT הייחודי לדגם i3s. כשהנהג לוחץ על דוושת ההאצה, מגיבה BMW i3s בצורה מהירה וישירה יותר, כל עוד הסוללה טעונה די הצורך. את הזריזות משפרים גם ההיגוי הספורטיבי, שמומנט ההיגוי שלו הותאם במיוחד, ומתלי Sport שהונמכו בעשרה מ"מ.
מודעת ליתרונותיה.
ספורטיביות בלחיצת כפתור.
נוחות לנהג: וגם בטיחות.
מעבירה כוח. מיידית.
דרגות זיהום ובטיחות.



-
*נתוני צריכת הדלק ו/או טווח הנסיעה החשמלי הינם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק ו/או טווח הנסיעה בפועל עשויים להשתנות בהתאם לתנאי הדרך, האקלים, תחזוקת הרכב, מאפייני הנהיגה ובלאי הסוללה המשפיע על קיבולה ויכולים להיות גבוהים (נתוני צריכת דלק) או נמוכים (טווח נסיעה חשמלי) מנתוני היצרן.