יעילות והנאה מנהיגה הם הכוח המניע שלנו.

מנועי TwinPower Turbo של BMW

מנועים חדשניים - בנזין ודיזל - עם טכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW הם הלב של כל מכונית של BMW. הם משלבים בין מערכות ההזרקה המתקדמות ביותר, בקרת ביצועים משתנה וטכנולוגיה חדשנית של מגדש טורבו.

יעילות והנאה מנהיגה הם הכוח המניע שלנו.מנועי TwinPower Turbo של BMW

מנועים חדשניים - בנזין ודיזל - עם טכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW הם הלב של כל מכונית של BMW. הם משלבים בין מערכות ההזרקה המתקדמות ביותר, בקרת ביצועים משתנה וטכנולוגיה חדשנית של מגדש טורבו.

המנועים ממשפחת EFFICIENT DYNAMICS של BMW.

בנזין או דיזל, עם שלושה, ארבעה או שישה צילינדרים - המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW מעניקים הספקת כוח גמישה משמעותית ותגובה מידית גם בתחום הנמוך של טווח הסל"ד, ובה בעת, צריכת דלק מעולה ופליטה מועטה של מזהמים. היעילות הגבוהה והדינמיקה האופטימלית מבטיחים חוויית נהיגה נמרצת בהרבה.

  • מנועי בנזין בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW
  • מנועי דיזל בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW

שני תחומים. אלוף אחד.

ביצועים טובים יותר, צריכת דלק נמוכה יותר: מנוע הבנזין M בעל 6 צילינדרים בטור בטכנולוגיית TwinPower Turbo.

BMW M4 קופה:
צריכת דלק משולבת בליטר ל-100 ק"מ: 8.8 [8.3]
פליטת CO2 משולבת בגרם לק"מ: 204 [194]

שני תחומים. אלוף אחד.

ביצועים טובים יותר, צריכת דלק נמוכה יותר: מנוע הבנזין M בעל 6 צילינדרים בטור בטכנולוגיית TwinPower Turbo.

עצמה אדירה. יעילות מדהימה.

מנוע הדיזל M Performance בעל 6 צילינדרים בטור בטכנולוגיית TwinPower Turbo משלב בין הזרקה ישירה במסילה משותפת לבין גידוש טורבו ייחודי, בשלושה שלבים, עם גאומטריית להבים משתנה. תגובה ספונטנית במיוחד, מומנט גבוה גם בסל"ד נמוך וטווח רחב של סל"ד מאפיינים את המנוע הייחודי הזה.

הילוך אחד לפני כולם.

תורמת להספקת כוח מושלמת, מפחיתה את צריכת הדלק ופועלת בצורה ספורטיבית ודינמית: תיבת ההילוכים Steptronic בעלת 8 הילוכים.

תיבת הילוכים ספורטיבית STEPTRONIC בעלת 8 הילוכים.

תיבת ההילוכים הספורטיבית Steptronic בעלת 8 הילוכים מעניקה שילוב הילוכים ונוחות נסיעה ברמות גבוהות באופן משמעותי הודות לפערים הקטנים בין יחסי ההעברה ולשינויים המינימליים במהירות הפעולה של המנוע. כך ניתן לשלב בין נוחות מרבית לבין תחושה של דינמיקה מרשימה וצריכת דלק נמוכה יותר. ועם תפקוד Launch Control, המכונית של BMW מרשימה מרגע שיוצאים לדרך, עוד במצב נייח. מילת המפתח: האצה מרבית. לוחצים לחיצה קצרה על לחצן DSC, מסיטים את ידית בורר ההילוכים למצב ‘S’, לוחצים על דוושת הבלם, מפעילים את התפקוד להורדת הילוך מאולצת (קיקדאון) באמצעות דוושת ההאצה - וברגע שמרפים מדוושת הבלם, מגלים את המשמעות האמיתית של מומנט גבוה.

BMW BLUE PERFORMANCE.

לנסוע באחת ממכוניות הדיזל הנקיות ביותר בעולם. הודות לטכנולוגיית BluePerformance של BMW, ניתן להשיג אופטימיזציה נוספת בהתנהגות של מנוע הדיזל. בנוסף לרכיבים של מסנן החלקיקים למנוע דיזל והממיר הקטליטי המחמצן, מבטיח ממיר קטליטי לאחסון NOx הפחתה נוספת של תחמוצות החנקן במערכת הפליטה. תהליך זה אינו משפיע על הבעירה בפועל והיעילות הגבהה של מנוע הדיזל נשמרת.
בחלק מהדגמים נעשה שימוש בצורה נוספת של הפחתת חנקן: הממיר הקטליטי SCR (SCR = חיזור קטליטי בררני) עם הזרקת AdBlue®. בתהליך זה, הזרקה של נוזל AdBlue® גורמת לתגובה כימית שמצמצמת באופן משמעותי את הפליטה של תחמוצת החנקן.