הנתונים הטכניים של ה-BMW iX1.
סוג מנוע |
חשמלי |
---|---|
הספק מירבי בכ"ס |
204 |
מומנט מירבי בקג"מ |
25.5 |
תיבת הילוכים |
הילוך יחיד ויחס העברה קבוע |
יחידת הנעה |
הנעה קדמית |
תאוצה 0-100 קמ"ש בשניות |
8.6 |
---|---|
מהירות מרבית קמ"ש |
170 |
1 | |
---|---|
פליטת CO2, משולבת WLTP בגרם/ק"מ |
0 |
צריכת חשמל (וואט שעה / ק"מ) |
161 |
טווח נסיעה חשמלית, WLTP בק"מ 2 |
454 |
3 | |
---|---|
קיבולת סוללה בקילוואט/שעה |
64.8 |
הספק טעינה מקסימלי AC/DC (קוו"ט) |
11 / 130 |
זמן טעינה 10-80% AC בשעות |
6:30 |
זמן טעינה 10-80% DC בדקות |
0:29 |
4,500 / 1,800 / 1,616 מ"מ
|
|
2,692 מ"מ
|
|
1,940 מ"מ
|
|
אורך במ"מ |
4,500 / 1,800 / 1,616 |
רוחב במ"מ |
2,692 |
גובה במ"מ |
1,940 |
משקל מותר לגרירת גרור עם/ללא בלמים 4 |
750/750 |
נפח אזור מטען בליטר |
490 |
סוג מנוע |
חשמלי |
---|---|
הספק מירבי בכ"ס |
204 5 |
מומנט מירבי בקג"מ |
25.5 |
תיבת הילוכים |
הילוך יחיד ויחס העברה קבוע |
יחידת הנעה |
כפולה |
הספק (כ"ס) |
230 (313) \/ 94 (128) |
---|---|
מומנט (קג"מ) |
494 |
תאוצה 0-100 קמ"ש בשניות |
8.6 |
---|---|
מהירות מרבית קמ"ש |
170 |
1 | |
---|---|
פליטת CO2, משולבת WLTP בגרם/ק"מ |
0 |
צריכת חשמל (וואט שעה / ק"מ) |
18.1–16.9 |
טווח נסיעה חשמלית, WLTP בק"מ 2 |
450 |
רעש בעמידה במקום ב-dB(A)/סל"ד |
65 |
3 | |
---|---|
קיבולת סוללה בקילוואט/שעה |
64.8 |
תוספת טווח נסיעה לאחר 10 דקות טעינה בעמדת טעינה מתח-גבוה בק"מ 3 |
118 - 135 |
הספק טעינה מקסימלי AC/DC (קוו"ט) |
11 (-) |
זמן טעינה 10-80% AC בשעות |
6.5 (-) |
הספק טעינה מקסימלי DC בקילוואט |
130 |
זמן טעינה 10-80% DC בדקות |
29 |
4,500 מ"מ
|
|
1,845 מ"מ
|
|
1,616 מ"מ
|
|
אורך במ"מ |
4,500 |
רוחב במ"מ |
1,845 |
גובה במ"מ |
1,616 |
רוחב כולל מראות (צד נהג / נוסע) במ"מ |
2,104 |
בסיס גלגלים במ"מ |
2,692 |
משקל עצמי בק"ג 6 |
2,085 |
משקל כולל מורשה בק"ג |
2,580 |
משקל מותר לגרירת גרור עם/ללא בלמים 4 |
1,200 / 75 |
נפח אזור מטען בליטר |
490–1,495 |