הנתונים הטכניים של ה-BMW iX1.
|
סוג מנוע |
חשמלי |
|---|---|
|
הספק מירבי בכ"ס |
204 |
|
מומנט מירבי בקג"מ |
25.5 |
|
תיבת הילוכים |
הילוך יחיד ויחס העברה קבוע |
|
יחידת הנעה |
הנעה קדמית |
|
תאוצה 0-100 קמ"ש בשניות |
8.6 |
|---|---|
|
מהירות מרבית קמ"ש |
170 |
| 1 | |
|---|---|
|
פליטת CO2, משולבת WLTP בגרם/ק"מ |
0 |
|
צריכת חשמל (וואט שעה / ק"מ) |
161 |
|
טווח נסיעה חשמלית, WLTP בק"מ 2 |
454 |
| 3 | |
|---|---|
|
קיבולת סוללה בקילוואט/שעה |
64.8 |
|
הספק טעינה מקסימלי AC/DC (קוו"ט) |
11 / 130 |
|
זמן טעינה 10-80% AC בשעות |
6:30 |
|
זמן טעינה 10-80% DC בדקות |
0:29 |
|
4,500 / 1,800 / 1,616 מ"מ
|
|
|
2,692 מ"מ
|
|
|
1,940 מ"מ
|
|
|
אורך במ"מ |
4,500 / 1,800 / 1,616 |
|
רוחב במ"מ |
2,692 |
|
גובה במ"מ |
1,940 |
|
משקל מותר לגרירת גרור עם/ללא בלמים 4 |
750/750 |
|
נפח אזור מטען בליטר |
490 |
|
סוג מנוע |
חשמלי |
|---|---|
|
הספק מירבי בכ"ס 5 |
204 5 |
|
מומנט מירבי בקג"מ |
25.5 |
|
תיבת הילוכים |
הילוך יחיד ויחס העברה קבוע |
|
יחידת הנעה |
כפולה |
|
הספק (כ"ס) |
230 (313) \/ 94 (128) |
|---|---|
|
מומנט (קג"מ) |
494 |
|
תאוצה 0-100 קמ"ש בשניות |
8.6 |
|---|---|
|
מהירות מרבית קמ"ש |
170 |
| 1 | |
|---|---|
|
פליטת CO2, משולבת WLTP בגרם/ק"מ |
0 |
|
צריכת חשמל (וואט שעה / ק"מ) |
18.1–16.9 |
|
טווח נסיעה חשמלית, WLTP בק"מ 2 |
450 |
|
רעש בעמידה במקום ב-dB(A)/סל"ד |
65 |
| 3 | |
|---|---|
|
קיבולת סוללה בקילוואט/שעה |
64.8 |
|
תוספת טווח נסיעה לאחר 10 דקות טעינה בעמדת טעינה מתח-גבוה בק"מ |
118 - 135 |
|
הספק טעינה מקסימלי AC/DC (קוו"ט) |
11 (-) |
|
זמן טעינה 10-80% AC בשעות |
6.5 (-) |
|
הספק טעינה מקסימלי DC בקילוואט |
130 |
|
זמן טעינה 10-80% DC בדקות |
29 |
|
4,500 מ"מ
|
|
|
1,845 מ"מ
|
|
|
1,616 מ"מ
|
|
|
אורך במ"מ |
4,500 |
|
רוחב במ"מ |
1,845 |
|
גובה במ"מ |
1,616 |
|
רוחב כולל מראות (צד נהג / נוסע) במ"מ |
2,104 |
|
בסיס גלגלים במ"מ |
2,692 |
|
משקל עצמי בק"ג 6 |
2,085 |
|
משקל כולל מורשה בק"ג |
2,580 |
|
משקל מותר לגרירת גרור עם/ללא בלמים 4 |
1,200 / 75 |
|
נפח אזור מטען בליטר |
490–1,495 |