הנתונים הטכניים של ה-BMW iX1.
סוג מנוע | חשמלי |
---|---|
הספק מירבי בכ"ס | 204 |
מומנט מירבי בקג"מ | 25.5 |
תיבת הילוכים | הילוך יחיד ויחס העברה קבוע |
יחידת הנעה | הנעה קדמית |
תאוצה 0-100 קמ"ש בשניות | 8.6 |
---|---|
מהירות מרבית קמ"ש | 170 |
1 | |
---|---|
פליטת CO2, משולבת WLTP בגרם/ק"מ | 0 |
צריכת חשמל (וואט שעה / ק"מ) | 161 |
טווח נסיעה חשמלית, WLTP בק"מ 2 | 454 |
3 | |
---|---|
קיבולת סוללה בקילוואט/שעה | 64.8 |
הספק טעינה מקסימלי AC/DC (קוו"ט) | 11 / 130 |
זמן טעינה 10-80% AC בדקות | 6:30 |
זמן טעינה 10-80% DC בדקות | 0:29 |
4,500 / 1,800 / 1,616 מ"מ | |
2,692 מ"מ | |
1,940 מ"מ | |
אורך במ"מ | 4,500 / 1,800 / 1,616 |
רוחב במ"מ | 2,692 |
גובה במ"מ | 1,940 |
משקל מותר לגרירת גרור עם/ללא בלמים 4 | 750/750 |
נפח אזור מטען בליטר | 490 |
סוג מנוע | חשמלי |
---|---|
הספק מירבי בכ"ס | 204 5 |
מומנט מירבי בקג"מ | 25.5 |
תיבת הילוכים | הילוך יחיד ויחס העברה קבוע |
יחידת הנעה | כפולה |
הספק (כ"ס) | 230 (313) \/ 94 (128) |
---|---|
מומנט (קג"מ) | 494 |
תאוצה 0-100 קמ"ש בשניות | 8.6 |
---|---|
מהירות מרבית קמ"ש | 170 |
1 | |
---|---|
פליטת CO2, משולבת WLTP בגרם/ק"מ | 0 |
צריכת חשמל (וואט שעה / ק"מ) | 18.1–16.9 |
טווח נסיעה חשמלית, WLTP בק"מ 2 | 450 |
רעש בעמידה במקום ב-dB(A)/סל"ד | 65 |
3 | |
---|---|
קיבולת סוללה בקילוואט/שעה | 64.8 |
תוספת טווח נסיעה לאחר 10 דקות טעינה בעמדת טעינה מתח-גבוה בק"מ 3 | 118 - 135 |
הספק טעינה מקסימלי AC/DC (קוו"ט) | 11 (-) |
זמן טעינה 10-80% AC בדקות | 6.5 (-) |
הספק טעינה מקסימלי DC בקילוואט | 130 |
זמן טעינה 10-80% DC בדקות | 29 |
4,500 מ"מ | |
1,845 מ"מ | |
1,616 מ"מ | |
אורך במ"מ | 4,500 |
רוחב במ"מ | 1,845 |
גובה במ"מ | 1,616 |
רוחב כולל מראות (צד נהג / נוסע) במ"מ | 2,104 |
בסיס גלגלים במ"מ | 2,692 |
משקל עצמי בק"ג 6 | 2,085 |
משקל כולל מורשה בק"ג | 2,580 |
משקל מותר לגרירת גרור עם/ללא בלמים 4 | 1,200 / 75 |
נפח אזור מטען בליטר | 490–1,495 |