THE 1

ה-BMW סדרה 1 החדשה

THE 1

ה-BMW סדרה 1 החדשה

THE 1ה-BMW סדרה 1 החדשה

מעורר השראה: ה-BMW סדרה 1 החדשה נחתה כדי למשוך את כל מבטי ההערצה. היא עושה זאת הודות לשפת העיצוב המתקדמת המבדילה אותה מהאחרים כבר מממבט ראשון. הדבר נכון גם לתא הנוסעים של הרכב - הוא יוצר אווירה נעימה ומודרנית המושגת באמצעות שימוש בחומרים באיכות גבוהה ועיצוב חכם. פרמיום. מנועים יעילים, הנעה קדמית בפעם הראשונה ב-BMW סדרה 1 החדשה וטכנולוגיות שלדה חדשניות מבטיחות חוויות נהיגה מלאות ביכולות דינמיות וזריזות, בעוד שהטכנולוגיות החדשניות ומערכות העזר לנהג יאפשרו לך תמיד להגיע ליעדך בבטחה ובנוחות.

 

Read more

נקודות עיקריות אלה עונות על כל הציפיות ואף מעבר להן.

בחן את העיצוב, את יכולות הנהיגה הדינמיות ואת הנתונים הטכניים של BMW סדרה 1.

BMW סדרה 1 בצבע כחול מטאלי Misano blue, מבט 3/4 קדמי בנסיעה.

עיצוב.

סביבת הנהג של BMW סדרה 1 עם גלגל הגה M (אופציה בתשלום) בציפוי עור כאשר דלת הנהג פתוחה.

חלק פנימי.

סרטון BMW סדרה 1 עם צילומי נהיגה דינמית.

יכולות נהיגה דינמיות.

מערכת העזר לחניה של BMW סדרה 1 כוללת מערכת עזר לנסיעה לאחור (אופציה בתשלום).

להמציא את החניה מחדש.

BMW סדרה 1 בצבע כחול מטאלי Misano blue, מבט 3/4 קדמי בנסיעה.

עיצוב.

ספורטיביות חדשה - מהחלק הקדמי עם כונסי האוויר הגדולים, דרך צללית גולשת ועד קו כתפיים עם אינטרפטציה חדשה לאלמנט ה-הופמאייסטר העיצובי. העיצוב החיצוני של BMW סדרה 1 משלב יכולות דינמיות והנאה מוחלטת מנהיגה בכל פרט.

סביבת הנהג של BMW סדרה 1 עם גלגל הגה M (אופציה בתשלום) בציפוי עור כאשר דלת הנהג פתוחה.

חלק פנימי.

הכל למען ההנאה מהנהיגה: חומרים איכותיים במיוחד, מאפיינים ארגונומיים אופטימליים וטכנולוגיות פורצות דרך. לצד רמת פונקציונליות גבוהה, חלל הפנים של ה-BMW סדרה 1 משדר אופי יוקרתי בשילוב תחושה של מרחב.

קטלוג, מפרט טכני וספר נהג.

ה-BMW סדרה 1 החדשה היא מכונית עם אופי צעיר, מגניב ואורבני. בעלת מידות קומפקטיות, קו גג גולש וקווים מרשימים ודינמיים המבטיחים זריזות והנאה מנהיגה. חלל הפנים הוא מודרני ובנוי בצורה מדויקת. הוא מציע חלל גדול יותר לנוסעים מאי פעם.
Domagoj Dukec, מנהל מחלקת העיצוב, BMW.

ביטחון לאורך כל הדרך.

העיצוב החיצוני והפנימי הספורטיבי של BMW סדרה 1.

סמכות ברורה: ה-BMW סדרה 1 החדשה משאירה רושם עוצמתי מבפנים ומבחוץ. חלק קדמי דינמי עם גריל הכליות הכפול וכונס האוויר הקדמי הרחב. קווי מתאר ברורים עוברים במקביל לקו הגג הגולש עד לחלק האחורי המיוחד. האופי היוקרתי של ה-BMW סדרה 1 ממשיך אל תוך הרכב. כאן הנוסעים יכולים ליהנות מתחושה מרווחת ומאווירה פתוחה. סביבת הנהג מצוידת במאפיינים ארגונומיים אופטימליים המשולבים בצורה שיטתית תוך התמקדות בנהג.
BMW סדרה 1 החדש מדגם M135i, מבט מאחור, חניה לפני בניין מגורים.
מבט אחורי צדדי של BMW סדרה 1 עם אלמנט ההופמאייסטר הייחודי.
BMW סדרה 1 בצבע כחול מטאלי Misano blue, מבט 3/4 קדמי, חניה בצד הדרך, מבט ממעוף הציפור.
BMW סדרה 1 בצבע כחול מטאלי Misano blue, מבט מהצד במפרץ חניה.
BMW סדרה 1 - תא נהג עם מושבי M Sport, גלגל הגה M מעור וגימור פנים מואר (אופציות בתשלום).
מושבים ארגונומיים M Sport (אופציה בתשלום) ב-BMW סדרה 1 עם תפירה כפולה ועם משענת ראש מובנית.
BMW סדרה 1 בצבע כחול מטאלי Misano blue, מבט 3/4 קדמי, חניה בצד הדרך, מבט ממעוף הציפור.

חלק קדמי מרשים.

פנסים ראשיים מעוצבים ומרשימים מסוג LED, גריל כליות מושך תשומת לב וכונס אוויר קדמי בולט עם פתחי אוויר גדולים המגדירים את החלק הקדמי הדינמי של ה-BMW סדרה 1.

BMW סדרה 1 בצבע כחול מטאלי Misano blue, מבט מהצד במפרץ חניה.

צללית מודרנית.

בסיס הגלגלים הארוך, קו הגג הגולש ובתי הגלגלים השריריים של ה-BMW סדרה 1 מעניקים לה מראה צעיר וזריז.

BMW סדרה 1 החדש מדגם M135i, מבט מאחור, חניה לפני בניין מגורים.

חלק אחורי אתלטי.

הנוכחות הברורה של ה-BMW סדרה 1 יוצרת, בשילוב קו הכתפיים הבולט והפגוש האחורי המעוצב בצורה ייחודית, חלק אחורי כריזמטי ודינמי ברור.

BMW סדרה 1 - תא נהג עם מושבי M Sport, גלגל הגה M מעור וגימור פנים מואר (אופציות בתשלום).

סביבה המתמקדת בנהג.

חלל הפנים האטרקטיבי של ה-BMW סדרה 1 מציע שילוב מרשים של אווירה ספורטיבית ומודרנית ותחושת מרחב נדיב. בין האלמנטים החזותיים ניתן למצוא את גימור הפנים המואר (אופציה בתשלום) ואת הצג הגדול הניתן לתכנות בצורה חופשית עם מערכת ה-BMW Live Cockpit Professional (אופציה בתשלום).

מושבים ארגונומיים M Sport (אופציה בתשלום) ב-BMW סדרה 1 עם תפירה כפולה ועם משענת ראש מובנית.

מושבי M Sport אתלטיים (אופציה בתשלום).

מושבי ה-M Sport (אופציה בתשלום) הארגונומיים עם משענת ראש מובנית אינם רק נראים נפלא - הם גם מציעים תמיכה מושלמת ונוחות ישיבה אופטימלית לנהיגה דינמית.

מבט אחורי צדדי של BMW סדרה 1 עם אלמנט ההופמאייסטר הייחודי.

פריט עיצובי מרשים.

העיצוב המתקדם של ה-BMW סדרה 1 מספק אינטרפטציה מרעננת לאלמנט ההופמאייסטר העיצובי, הגולש אל תוך הגוף - עיצוב זה מעניק לקו הכתפיים האתלטי שדרוג עיצובי נוסף המעניק לו חותמת עיצובית הניתנת לזיהוי בקלות.

יכולות הנהיגה הדינמיות של BMW סדרה 1 החדשה.

כריזמטיות בכל מצב.

מערכות ההינע וטכנולוגיות השלדה מכוילות לנהיגה דינמית.

המתלים האדפטיביים של BMW סדרה 1.(אופציונלי)

מתלה ספורטיבי M (אופציונלי).

BMW סדרה 1 עם מתלים אדפטיביים (אופציונלי).

מתלה ספורטיבי M (אופציונלי).

מתלי M מנמיכים את המרכב בכ-10 מ"מ (אופציונלי ). הוא גם מתאפיין בקפיצים קצרים יותר, בכוונוני שיכוך קשיחים יותר והוא מצויד במוטות מייצבים עבים יותר. כאשר רכיבים אלה משולבים יחד, הם יוצרים מערך מתלים מדויק וישיר יותר, המאפשר נהיגה בסגנון ספורטיבי במיוחד.
מערכת היגוי M-Sport (אופציונלי).

מערכת היגוי M-SPORT (אופציונלי).

מאפייני נהיגה מדויקים וישירים הדורשים מאמץ קל במיוחד - הישר עד למגבלות היכולות הדינמיות.

מערכת היגוי M-Sport (אופציונלי).

מערכת היגוי M-SPORT (אופציונלי).

מערכת היגוי M-Sport האופציונלית עם מערכת ה-Servotronic (תגבור תלוי מהירות) מספקים תגובה ישירה וזריזה ומאפשרים לך להשתמש בפחות מאמץ פיזי לצורך סיבוב גלגל ההגה. אתה יכול לסובב את ההגה בצורה מדויקת יותר תוך שיפור משמעותי במאפייני ההתנהגות, במיוחד במהלך נהיגה דינמית בעקומות חדות או פניות פתאומיות. מערכת היגוי M-Sport פועלת בכל טווח סיבוב ההגה ביחס ישיר ולינארי. מערכת ה-Servotronic מציעה תגבור משתנה ואופטימלי בכל רגע.
BMW סדרה 1 עם אחיזה גבוה.

בקרת אחיזה ויציבות.

שליטה ויציבות מושלמות הודות לרכיבים אופטימליים במערכת ההינע.

BMW סדרה 1 עם אחיזה גבוה.

בקרת אחיזה ויציבות.

רכיבי מערכת ההינע מכוילים בצורה מושלמת זה לזה כדי להבטיח יציבות ושליטה אופטימליות ב-BMW סדרה 1. מערכת ההינע BMW xDrive (בדגמי M135i) מחלקת את כוח ההנעה בצורה חלקה ומשתנה לגלגלים הקדמיים והאחוריים. טכנולוגיית ARB מותקנת כסטנדרט ויש לה תפקיד נוסף בפעולת הייצוב של הרכב. כאשר המערכת פועלת בתיאום הדוק עם בקרת היציבות הדינמית, היא מפחיתה בצורה משמעותית את תופעת תת-ההיגוי.
BMW סדרה 1 עם תיבת הילוכים אוטומטית ספורטיבית Steptronic בעלת 8 הילוכים.

תיבת הילוכים אוטומטית ספורטיבית STEPTRONIC בעלת 8 הילוכים.

החלפות הילוכים מהירות, העברת כוח יעילה, האצה מהירה.

BMW סדרה 1 עם תיבת הילוכים אוטומטית ספורטיבית Steptronic בעלת 8 הילוכים.

תיבת הילוכים אוטומטית ספורטיבית STEPTRONIC בעלת 8 הילוכים.

העברה ידנית או אוטומטית - תיבת ההילוכים האוטומטית הספורטיבית Steptronic בעלת 8 הילוכים שב-BMW M135i מאפשרת החלפת הילוכים ספורטיבית תוך שמירה על יעילות גבוהה במיוחד. בעת נהיגה דינמית במיוחד במהירויות מנוע גבוהות, נוריות החלפת ההילוכים החדשות שבלוח המחוונים או שבתצוגה העילית (אופציונלי), תומכות בנהג. אם המצב האוטומטי מופעל, בחירת ההילוך ונקודות החלפת ההילוכים מותאמות לסגנון הנהיגה האישי של הנהג. מצב SPORT מתוכנן לביצועים ולהאצה חזקה, והוא מוודא שהמנוע יפעל במהירויות גבוהות בהן ההספק הוא מקסימלי.

FUEL CONSUMPTION AND CO2 EMISSIONS.

BMW 750Li xDrive Sedan:
Fuel consumption in l/100 km (combined): 9,6–9,5
CO2 emissions in g/km (combined): 218

BMW M760Li xDrive Sedan:
Fuel consumption in l/100 km (combined): 12,5–12,4
CO2 emissions in g/km (combined): 285–282

BMW 745e Sedan:
Fuel consumption in l/100 km (combined): 2,3–2,1
CO2 emissions in g/km (combined): 52–48

The information on fuel consumption, CO2 emissions and energy consumption has been determined in accordance with the prescribed measurement procedure VO (EU) 715/2007 in the version applicable at the time of type approval. The figures refer to a vehicle with basic configuration in Germany and the range shown considers optional equipment and the different size of wheels and tires available on the selected model.

Further information about the official fuel consumption and the official specific CO2 emissions for new passenger automobiles can be found in the 'New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines', which are available free of charge at all sales outlets and from DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Germany and on https://www.dat.de/co2.

The values are already based on the new WLTP regulation and are translated back into NEDC-equivalent values in order to ensure the comparison between the vehicles. For vehicle related taxes or other duties based (at least inter alia) on CO2-emissions the CO2 values may differ to the values stated here.

Read more

דרגות זיהום ובטיחות.

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.

 

Read more