BMW. THE JOY OF CHANGE.

BMW בדרכה לעתיד בר-קיימא.

דרכה של קבוצת BMW להתחייב לניידות בת-קיימא.

BMW קיימות ניידות בת-קיימא איור עירוני עם סמלים של עובדות חשובות

ניידות חשמלית.

קבוצת BMW כבר ייצרה 1,000,000 כלי רכב חשמליים עד שנת 2021.

מחזור סוללה.

90% מהחומרים שמהם עשויה סוללת המתח הגבוה ברכב החשמלי של קבוצת BMW ניתנים למחזור.

סביבת עבודה מכילה.

6.5% מעובדי קבוצת BMW הם בעלי מוגבלות אשר השתלבו בצורה שוויונית בעבודתה.

גישה מעגלית.

בממוצע אנו משתמשים ב-60 ק"ג של פלסטיק ממוחזר במהלך ייצור רכב חדש - באחוזים מדובר בעד 20%.

טיפול בפסולת.

99% מהפסולת שנוצרה במהלך ייצורן של 2.5 מיליון מכוניות בשנת 2021 ממוחזרת (93.4%), או עוברת עיבוד (תרמי לדוגמה) נוסף (5.8%).

אמצעים לחיסכון באנרגיה.

130 מיליון קו"ט שעה של חשמל נחסכים על ידי קבוצת BMW בכל שנה מ-2018 הודות לשימוש בתאורת LED ב-16 מפעלים.

גיוון.

120,000 אנשי הצוות העובדים בקבוצת BMW מגיעים מ-113 מדינות - גיוון הוא אחד מגורמי ההצלחה המובילים שלנו.

הפחתת פליטת ה-CO2.

ירידה של 78.1% במזהמים הנוצרים במהלך ייצור כל רכב בקבוצת BMW במהלך השנים שבין 2006 ו-2022.

  • 1. ניידות חשמלית.

    קבוצת BMW כבר ייצרה 1,000,000 כלי רכב חשמליים עד שנת 2021.

  • 2. מחזור סוללה.

    90% מהחומרים שמהם עשויה סוללת המתח הגבוה ברכב החשמלי של קבוצת BMW ניתנים למחזור.

  • 3. סביבת עבודה מכילה.

    6.5% מעובדי קבוצת BMW הם בעלי מוגבלות אשר השתלבו בצורה שוויונית בעבודתה.

  • 4. גישה מעגלית.

    בממוצע אנו משתמשים ב-60 ק"ג של פלסטיק ממוחזר במהלך ייצור רכב חדש - באחוזים מדובר בעד 20%.

  • 5. טיפול בפסולת.

    99% מהפסולת שנוצרה במהלך ייצורן של 2.5 מיליון מכוניות בשנת 2021 ממוחזרת (93.4%), או עוברת עיבוד (תרמי לדוגמה) נוסף (5.8%).

  • 6. אמצעים לחיסכון באנרגיה.

    130 מיליון קו"ט שעה של חשמל נחסכים על ידי קבוצת BMW בכל שנה מ-2018 הודות לשימוש בתאורת LED ב-16 מפעלים.

  • 7. גיוון.

    120,000 אנשי הצוות העובדים בקבוצת BMW מגיעים מ-113 מדינות - גיוון הוא אחד מגורמי ההצלחה המובילים שלנו.

  • 8. הפחתת פליטת ה-CO2.

    ירידה של 78.1% במזהמים הנוצרים במהלך ייצור כל רכב בקבוצת BMW במהלך השנים שבין 2006 ו-2022.

כלי רכב וחומרים.

אפשר לראות את הדרך שלנו לקיימות עם ה-BMW iX.

ראו כיצד ה-BMW iX משלב חדשנות ויוקרה. על ידי לחיצה על "עיצוב המכונית" אתם יכולים להמשיך ולעצב את ה-BMW iX שבסרטון בהתאם לדרישות שלכם.

קרא עוד
קיימות ב-BMW‏ BMW iX אנימציה

חומרים ממוחזרים - שימוש מחדש במקום להשליך לאשפה.

קיימות ב-BMW מחזור משאבים רשתות דייג

רשתות דייג.

פנלי הרצפה שב-BMW iX ושב-BMX X1 החדש עשויים מפלסטיק שמקורו ברשתות דייג ישנות, משטחים דמוי פרקט ופסולת המגיעה מייצור פלסטיק. תהליך מחזור חדש וייחודי יהפוך בעתיד את רשתות הדייג לפלסטיק ממוחזר איכותי אשר בו יעשה שימוש ב-New Class בשנת 2025. חלקי הגימור המותקנים בפנים ובחוץ מביאים לירידה של 25% בפליטת ה-CO2 בהשוואה לחלקים רגילים.

קיימות ב-BMW מחזור משאבים מחזור פלסטיק

מחזור פלסטיק.

חלקים רבים ב-BMW עשויים מחומרים ממוחזרים. לדוגמה, מובילים לפגושים, מסגרת פנל הדלתות, כיסוי פנל השמשה הקדמית, וסביבת החצאית הקדמית של ה-BMW iX, כולם מיוצרים מ-100% מפלסטיק ממוחזר.

קיימות ב-BMW מחזור משאבים סיב קקטוס

סיבי קקטוס.

קבוצת BMW מפתחת משטחים חדשניים מבוססי צמחים בעזרת חברות סטארט-אפ. ה-Deserttex™‎ החדש, לדוגמה, עשוי מסיבי קקטוס טחון ומרשת פוליאורתן מבוססת צמחים. בצורה זו, ניתן להימנע מהשימוש במוצרים שמקורם בבעלי חיים תוך הפחתה משמעותית בפליטת ה-CO2.

צבעי רכב בני-קיימא העשויים מביומסה.

קיימות ב-BMW צבעי רכב בני-קיימא מכונית BMW בתהליך צביעה

מתקן הצביעה במפעלי קבוצת BMW באירופה משתמשים בצבעי מט שאינם מכילים נפט גולמי אלא חומרי גלם הניתנים למחזור כגון פסולת ביולוגית. נוסף על כך, מפעלי קבוצת BMW ברוסלין ובלייפציג משתמשים גם בציפוי אנטי קורוזיבי מחומרים ידידותיים לסביבה. הירידה בפליטות ה-CO2 שאושרה על ידי מכון התקנים הגרמני שווה ליותר מ-15,000 טונות בתקופה שבין השנים 2022 ועד 2030.

שאלות ותשובות נפוצות בנושא כלי רכב וחומרים.

  • עד כמה מכוניות חשמליות ידידותיות לסביבה?
  • כמה זמן מחזיקה הסוללה של מכונית חשמלית?
  • ממה מורכבת הסוללה במכונית חשמלית?
  • אילו חומרים עתידניים משמשים לייצור מכוניות BMW?
  • מה עושה BMW כדי למחזר את הסוללות של כלי רכב חשמליים?

מעגליות ומקורות.

קיימות ב-BMW‏ BMW i Vision Circular מבט צדדי בעמידה

לגלות את העוצמה שבמעגליות.

החזון שלנו: ייצור מכוניות המחר מהמכוניות של היום.

לטיפול האחראי במקורות יש תפקיד חשוב בקבוצת BMW. בתהליך זה אנו שואפים להמשיך להשתמש בחומרי גלם בהתאם לארבע העקרונות שלנו לכלכלה מעגלית:
 

RE:THINK – ליצור כל דבר תוך התמקדות במעגליות
 

RE:DUCE – לעשות יותר עם פחות בכל הזדמנות שבה הדבר אפשרי
 

RE:USE – הרחבה מרבית של הערך שמציעים המוצרים שלנו
 

RE:CYCLE – שמירה על המשאבים בתוך מעגל המיחזור ככל שאנו יכולים 

קרא עוד
BMW קיימות BMW i Vision Circular מחזור טהור מבט קדמי בעמידה

THE BMW i VISION CIRCULAR.

חשיבה מחדש, הפחתה, שימוש מחדש ומחזור. החזון BMW i Vision Circular מיושם בהתאם לעקרונות הכלכלה המעגלית שלנו. הרכב הקומפקטי והחשמלי המתמקד בקיימות וביוקרה מציע הזדמנות לראות כיצד ייראה העתיד.

ארבעת השלבים בחייו של תא סוללה.

קיימות ב-BMW תא סוללה פיתוח

פיתוח.

במרכז ייצור התאים שבמינכן, קבוצת BMW מבצעת מחקר בנושא הרכבם הכימי האידאלי של תאים בסוללת ליתיום-יון. בתהליך זה החלקים קתודה, אנודה, מפריד ואלקטרוליט עוברים פיתוח מתוחכם.

קיימות ב-BMW תא סוללה שימוש במכונית

שימוש במכונית.

המכוניות החשמליות של ימינו כבר עוברות את טווח הנסיעה של 600 ק"מ בטעינה אחת, והמגמה בעלייה. הניסיון מראה שמכוניות חשמליות יכולות לעבור את אותו המרחק שעוברות מכוניות רגילות ללא צורך להחליף את סוללת המתח הגבוה.

קיימות ב-BMW תא סוללה שימוש נוסף

שימוש נוסף.

לאחר שימוש אינטנסיבי בסוללת הליתיום-יון שברכב, ניתן להמשיך להשתמש בה לשנים הבאות כמקור אחסון בחוות סוללות לדוגמה לפני העברתה לתהליך המחזור.

קיימות ב-BMW מחזור תא סוללה

מחזור.

חומרי הגלם שמהם מיוצר תא הסוללה ניתנים למחזור. במרכז ייצור התאים שבמינכן, קבוצת BMW מפתחת תהליך למחזור חומרי גלם ממוחזרים לדור הבא של תאי סוללות. זהו סיום מחזור החיים של תא הסוללה וניתן להתחילו שוב מחדש.

רוח, שמש וטכנולוגיות חדשניות.

שני מפעלים. שתי דוגמאות.

קיימות ב-BMW כוח הרוח מפעל BMW בלייפציג ארבע טורבינות רוח

אנרגיית רוח.

ארבע טורבינות הרוח שבמפעל קבוצת BMW שבלייפציג מסוגלות להגיע להספק נומינלי של 2.5 מגה וואט כל אחת. הן מספקות כשמינית מהחשמל הדרוש למפעל.  חוות אחסון חכמה המורכבת מ-700 סוללות של BMW i3 המחוברות ביניהן מאחסנות את האנרגיה החשמלית המתקבלת מארבע טורבינות הרוח והן מתחברות לרשת החשמל כאשר הרוח לא חזקה דיה.

קרא עוד
קיימות ב-BMW אנרגיה סולרית מפעל BMW דאדונג מערכות סולריות

אנרגיה סולרית.

תחנת הכוח הסולרית BMW Brilliance Automotive Ltd.‎ שבמפעל שבדאדונג (שן-יאנג) הייתה מסוגלת לייצר יותר מ-21 מגה קוט"ש של אנרגיה מתחדשת בשנת 2022. שטח התחנה עבר הרחבה של 110,000 מ"ר השווה לכ-15 מגרשי כדורגל והוא מגיע כיום ל-290,000 מ"ר בסך הכל.

קרא עוד

שאלות ותשובות נפוצות בנושא מעגליות ומקורות.

  • מה משמעות המונח כלכלה מעגלית?
  • מדוע כלכלה מעגלית חשובה?
  • באילו מקורות אנרגיה משתמשת חברת BMW?

שרשרת הייצור והאספקה.

אמצעים לשיפור הקיימות באתרי הייצור של BMW.

הגורמים המבדלים את קבוצת BMW הם התמקדות בקיימות ובקרבה ללקוחות. זו הסיבה שאנו מייצרים את המכוניות ישירות באתר בכל העולם תוך שמירה על סטנדרטים אחידים של איכות ובטיחות.

קיימות ב-BMW אתרי הייצור של BMW מפת עולם מאוירת עם סמלים לאתרי הייצור של BMW בכל העולם

ספארטנבורג (ארה"ב).

מפעל קבוצת BMW שבספארטנבורג משתמש בגז מתאן המגיע ממטמנה סמוכה כדי לספק עד 25% מתצרוכת האנרגיה שלו תוך שימוש במפעל חום וחשמל משולב. בכל שנה, 400 יחידות סולריות מייצרות יותר מ-135 מגה קוט"ש של חשמל ירוק.

גרמניה.

מינכן: מפעל אוסמוזה הפוכה משמש לטיפול במי ביוב הנוצרים בתהליך ציפוי קתודי עמוק (סוג של צבע יסוד בכלי רכב) לצורך מחזורם. בסך הכל, תהליך זה מפחית יותר מ-6 מיליון ליטרים מתצרוכת המים הנקיים השנתית. הגג הירוק של מתקן הצביעה, ששטחו מגיע ל-10,000 מ"ר, משפר את רמת הבידוד וגם את איכות האוויר שבאתר.
 

דינגולפינג: הודות למפעל החום והחשמל המשולב, מפעל קבוצת BMW שבדינגולפינג מייצר כיום כמעט חצי מתצרוכת החשמל שלו. המפעל משתמש ב-100% מהחשמל הירוק הנרכש מגורמים חיצוניים הכוללים בין היתר חשמל המגיע מתחנות כוח הידרו-חשמליות מקומיות. המפעל מקבל למעלה מ-40% מתצרוכת המים שלו דרך בארות שבבעלותו ובצורה זו שומר על מקורות מי השתייה של האזור.
 

לייפציג: חוות סוללות חכמה מאחסנת את האנרגיה החשמלית המתקבלת מארבע טורבינות הרוח והן מתחברות לרשת החשמל כאשר אין רוח.  

דברצן (הונגריה).

המפעל החדש של קבוצת BMW הנמצא בתהליך פיתוח ממוקם בעיר דברצן. זהו מפעל הרכב הראשון בעולם שאינו עושה שימוש במקורות אנרגיה על בסיס דלק מאובנים במהלך הייצור כלי הרכב.

דאדונג (סין).

בנוסף למתקניו הסולריים הפרושים על שטח של כ-110,000 מ"ר, המפעל BMW Brilliance Automotive Ltd.‎ שבדאדונג (שן-יאנג) מבודד את שאריות האלומיניום והפלדה שלו ואינו משתמש במים נקיים בתהליך הצביעה. תחנת הרכבת שבתוך המפעל מאפשרת הובלה מלאה או חלקית של 80% מכלי הרכב המוכנים ליעדם באמצעות רכבת.

צ'נאי (הודו).

בשנת 2021, מפעל קבוצת BMW שבצ'נאי אגר כ-13 מיליון ליטרים של מי גשמים ובכך סיפק כ-90% מתצרוכת המים השנתית שלו. במהלך אותה תקופה, המתקן הסולרי שבמפעל סיפק למעלה מ-60% מתצרוכת האנרגיה.

רוסלין (דרום אפריקה).

מפעל קבוצת BMW שברוסלין מקבל חשמל ממפעל ביומסה המחובר אל חוות בקר גדולה הממוקמת במרחק של כ-100 ק"מ. גללים של כ-30,000 בעלי חיים מספקים עד 30% מדרישות החשמל המקומיות. נוסף על כך, מתקן הצביעה, הדומה לזה שבלייפציג, משתמש בציפוי אנטי-קורוזיבי ידידותי לסביבה המפחית את פליטת ה-CO2 ב-40% ביחס לציפוי המגיע ממקורות המבוססים על דלק מאובנים.

  • 1. ספארטנבורג (ארה"ב).

    מפעל קבוצת BMW שבספארטנבורג משתמש בגז מתאן המגיע ממטמנה סמוכה כדי לספק עד 25% מתצרוכת האנרגיה שלו תוך שימוש במפעל חום וחשמל משולב. בכל שנה, 400 יחידות סולריות מייצרות יותר מ-135 מגה קוט"ש של חשמל ירוק.

  • 2. גרמניה.

    מינכן: מפעל אוסמוזה הפוכה משמש לטיפול במי ביוב הנוצרים בתהליך ציפוי קתודי עמוק (סוג של צבע יסוד בכלי רכב) לצורך מחזורם. בסך הכל, תהליך זה מפחית יותר מ-6 מיליון ליטרים מתצרוכת המים הנקיים השנתית. הגג הירוק של מתקן הצביעה, ששטחו מגיע ל-10,000 מ"ר, משפר את רמת הבידוד וגם את איכות האוויר שבאתר.
     

    דינגולפינג: הודות למפעל החום והחשמל המשולב, מפעל קבוצת BMW שבדינגולפינג מייצר כיום כמעט חצי מתצרוכת החשמל שלו. המפעל משתמש ב-100% מהחשמל הירוק הנרכש מגורמים חיצוניים הכוללים בין היתר חשמל המגיע מתחנות כוח הידרו-חשמליות מקומיות. המפעל מקבל למעלה מ-40% מתצרוכת המים שלו דרך בארות שבבעלותו ובצורה זו שומר על מקורות מי השתייה של האזור.
     

    לייפציג: חוות סוללות חכמה מאחסנת את האנרגיה החשמלית המתקבלת מארבע טורבינות הרוח והן מתחברות לרשת החשמל כאשר אין רוח.  

  • 3. דברצן (הונגריה).

    המפעל החדש של קבוצת BMW הנמצא בתהליך פיתוח ממוקם בעיר דברצן. זהו מפעל הרכב הראשון בעולם שאינו עושה שימוש במקורות אנרגיה על בסיס דלק מאובנים במהלך הייצור כלי הרכב.

  • 4. דאדונג (סין).

    בנוסף למתקניו הסולריים הפרושים על שטח של כ-110,000 מ"ר, המפעל BMW Brilliance Automotive Ltd.‎ שבדאדונג (שן-יאנג) מבודד את שאריות האלומיניום והפלדה שלו ואינו משתמש במים נקיים בתהליך הצביעה. תחנת הרכבת שבתוך המפעל מאפשרת הובלה מלאה או חלקית של 80% מכלי הרכב המוכנים ליעדם באמצעות רכבת.

  • 5. צ'נאי (הודו).

    בשנת 2021, מפעל קבוצת BMW שבצ'נאי אגר כ-13 מיליון ליטרים של מי גשמים ובכך סיפק כ-90% מתצרוכת המים השנתית שלו. במהלך אותה תקופה, המתקן הסולרי שבמפעל סיפק למעלה מ-60% מתצרוכת האנרגיה.

  • 6. רוסלין (דרום אפריקה).

    מפעל קבוצת BMW שברוסלין מקבל חשמל ממפעל ביומסה המחובר אל חוות בקר גדולה הממוקמת במרחק של כ-100 ק"מ. גללים של כ-30,000 בעלי חיים מספקים עד 30% מדרישות החשמל המקומיות. נוסף על כך, מתקן הצביעה, הדומה לזה שבלייפציג, משתמש בציפוי אנטי-קורוזיבי ידידותי לסביבה המפחית את פליטת ה-CO2 ב-40% ביחס לציפוי המגיע ממקורות המבוססים על דלק מאובנים.

BMW לוקחת אחריות.

לרעיון הקיימות היבטים רבים ב-BMW: אנו עושים הכל כדי להפחית את השפעת טביעת הרגל האקולוגית שלנו ככל הניתן - החל מבדיקת שרשראות האספקה שלנו ועד תמיכה בתוכניות חיצוניות.

קרא עוד
קיימות ב-BMW האומות המאוחדות תוכניות קיימות מבט מלמעלה על נהר עם עצים

תוכניות קיימות.

קבוצת BMW היא יצרן הרכב הגרמני הראשון שהצטרף ל-"Business Ambition for 1.5°C". הצטרפות זו כוללת את התחייבותנו לשמירה על האקלים לאורך שרשרת הייצור עד שנת 2050. כתוצאה מכך, אנו הופכים אוטומטית להיות חברים בתוכנית "המרוץ לאפס" של האומות המאוחדות. מלבד זאת, אנחנו חברים זמן רב בתוכנית ההגנה על הסביבה של האומות המאוחדות, הוכחה נוספת לחשיבות שאנו בקבוצת BMW מקדישים לקיימות.

קרא עוד
קיימות ב-BMW‏ Cobalt for Development כמה אנשים יושבים סביב שולחן

Cobalt for Development.

קבוצת BMW שואפת לבצע את כריית הקובלט ועיבודו תוך שמירה על הקיימות ולפי תקני עבודה בין-לאומיים. קבוצת BMW בשילוב מספר שותפים אחרים, הקימה בשנת 2018 את המיזם חוצה התעשיות "Cobalt for Development" כדי לשפר את תנאי העבודה והמחיה של עובדים במכרה קובלט קטן ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו.

קרא עוד
BMW קיימות ניהול שרשרת אספקה אגם עם הרים ברקע

ניהול ולוגיסטיקה בשרשרת האספקה.

תהליך רב-שלבי השומר על האחריות שלנו על רשת הספקים בכל החטיבות הרלוונטיות של קבוצת BMW. בין החטיבות שבהן הטמענו נהלים להגנה חברתית וסביבתית נמצאות חטיבת השימוש באנרגיה, הלוגיסטיקה, פיתוח הרכיבים, תהליך בחירת ספקים וחתימה על חוזים, פיתוח ספקים ותהליכי קבלת החלטות. כדי להטמיע סטנדרטים סביבתיים וחברתיים אלה, הקמנו את "מיזם שרשרת אספקה אחראית" (RSCI) וכיום אנו כבר משתמשים במשאיות חשמליות כדי להעביר סחורות למפעלים במקרים מסוימים ותומכים ביוזמות המתמקדות בהפחתת הזיהום הנפלט מהובלה ימית של כלי רכב.

קרא עוד

שאלות ותשובות נפוצות בנושא ייצור ושרשרת האספקה.

  • אילו אמצעים מטמיעה קבוצת BMW במהלך רכישת חומרי הגלם?
  • מהם הסטנדרטים בתחום הקיימות שלפיהם פועלים הספקים של BMW?
  • מהי פליטת CO2?
  • כיצד BMW עוזרת לנו בהפחתת טביעת הרגל הפחמנית האישית שלנו?
BMW Sustainability BMW Podcasts Social Responsibility

גיוון ביולוגי גדול יותר בעזרת דבורים באתר.

קיימות ב-BMW גיוון ביולוגי מגדל דבורים עם חלת דבש

בנוסף למטרות הקיימות שלה, קבוצת BMW מאחדת כוחות עם עובדיה במטרה להגן על הסביבה ועל בעלי החיים. במינכן, בלייפציג, ברגנסבורג, בברלין או בדינגולפינג: מינים מגוונים של דבורים ומושבותיהן מצאו בית חדש באתרי קבוצת BMW השונים בגרמניה. העובדים הם אלו שהציעו את הרעיון במטרה לתרום לשיפור הגיוון הביולוגי.

אחריות חברתית בקבוצת BMW.

קיימות ב-BMW גיוון מכונית BMW מבט מלפנים בצבעי קשת עם דלת כנף פתוחה

גיוון.

קבוצת BMW מתייחסת לגיוון כדבר חשוב מאוד. אנו משתמשים בגיוון כדי לבחון דברים מזוויות שונות בעבודה היום-יומית שלנו, בחוויות שאנחנו עוברים ובמיומנויות שאנו רוכשים, ובכך מחזקים את עצמנו. באמצעות קורסי הדרכה, קבוצות דיון ושיח אנו יוצרים מודעות בקרב העובדים וצוות ההנהלה. אנו מקדמים גיוון ושוויון הזדמנויות בגיוס כוח אדם ובפיתוח אישי. מניעת אפליה, טיפול שווה בכל העובדים וכבוד בהתנהלות העסקית היום-יומית נמצאים בבסיס הנהלים שלנו.

קרא עוד
קיימות ב-BMW מעורבות חברתית ארבע נשים בגלימת סיום שחורה

מעורבות חברתית.

יש לנו צוותים ממדינות שונות ואתרים בחמש יבשות מתוך הבנה שאנחנו חלק מהחברה האנושית. זו הסיבה שהאחריות האקולוגית, הכלכלית והחברתית שלנו פורצת את גבולות עסקי הליבה שלנו. בכל האתרים הבין-לאומיים שלנו אנו משקיעים מאמצים בשיפור תנאי המחיה, הזדמנויות הלימוד והתקשורת הבין-תרבותית. באמצעות המעורבות הרחבה שלנו, אנו גם תורמים להשגת מטרות פיתוח הקיימות של האומות המאוחדות.

קרא עוד
קיימות ב-BMW קרן BMW הרברט קוונדט

קרן BMW הרברט קוונדט.

קרן הרברט קוונדט של BMW היא קרן עצמאית אשר תורמת באמצעות הפעילויות שלה לאחריות החברתית של קבוצת BMW. במקביל, היא מעוררת השראה בקרב מנהיגים ברחבי העולם לקחת אחריות חברתית ולפעול למען עתיד שקט, הוגן ובר-קיימא.

קרא עוד

שאלות ותשובות נפוצות בנושא חברה וממשל.

  • כיצד קבוצת BMW מפגינה את האחריות החברתית והתרבותית שלה?
  • מהם החידושים הצפויים של BMW בתחום הקיימות?
  • כיצד תומכת קבוצת BMW בגיוון?
  • באילו פרויקטים חברתיים תומכת קבוצת BMW?
BMW קיימות דוח קבוצת BMW מים עם עצים ברקע

דוח קבוצת BMW.

בדוח קבוצת BMW תוכלו למצוא את כל הפרטים בנושא קיימות בקבוצת BMW, המטרות והאסטרטגיות שלנו. קבוצת BMW זכתה בפרס אמון הציבור לשנת 2022 על הדיווח הטוב ביותר בנושא קיימות בין חברות שבמדד DAX 40. פרס זה מחולק פעם בשנה על ידי חבר שופטים עצמאי על הערכה, אמון ושקיפות.

ELECTRICITY CONSUMPTION AND RANGE.

BMW iX xDrive40:
Energy consumption, combined WLTP in kWh/100 km: 21.2–19.3
Electric range, WLTP in km: 394–426
 

Official figures for fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and electric range were determined in accordance with the prescribed measurement procedure and comply with Regulation (EU) 715/2007 as amended. WLTP figures take into account any optional equipment in the case of ranges. For vehicles newly type-approved since 01.01.2021, the official specifications exist only according to WLTP. Further information on the NEDC and WLTP measurement methods can be found at www.bmw.de/wltp

קרא עוד