חוכמה. חדשנות. יעילות.

אווירודינמיות וניהול אנרגיה.

כל מכונית של BMW כוללת, כאבזור סטנדרטי, טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW דוגמת תפקוד Automatic Start/Stop function, רגנרציה של אנרגיית הבלימה (Brake Energy Regeneration) או הגה כוח חשמלי. טכנולוגיות אלה מספקות יחדיו ניהול חכם של האנרגיה ומבטיחות כבר היום ניידות בת קיימא. לשיפור מיוחד זכה העיצוב האווירודינמי, שלו נודעת השפעה מרשימה על הדינמיקה, היעילות והחיסכון.

חוכמה. חדשנות. יעילות.אווירודינמיות וניהול אנרגיה.

כל מכונית של BMW כוללת, כאבזור סטנדרטי, טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW דוגמת תפקוד Automatic Start/Stop function, רגנרציה של אנרגיית הבלימה (Brake Energy Regeneration) או הגה כוח חשמלי. טכנולוגיות אלה מספקות יחדיו ניהול חכם של האנרגיה ומבטיחות כבר היום ניידות בת קיימא. לשיפור מיוחד זכה העיצוב האווירודינמי, שלו נודעת השפעה מרשימה על הדינמיקה, היעילות והחיסכון.

קרא עוד

אמצעים לשיפור האווירודינמיות.

פרטים קטנים, יתרונות גדולים.

רעיונות טובים אינם חייבים להיות מסובכים: הודות לאמצעים אווירודינמיים ממוקדים דוגמת בקרה של פתחי האוויר, ספוילר אחורי אקטיבי או רכיב Air Curtain בסינר הקדמי, מסוגלת המכונית של BMW להפגין מקדם גרר אופטימלי. לכך נודעת השפעה חיובית על היעילות ועל היציבות הניהוגית, תוך הפחתה של רמת הרעש בתא הנוסעים. ראה בעצמך.
קרא עוד

ספוילר אחורי אקטיבי.

כשהמהירות עולה, גוברים גם הכוחות הפועלים על מרכב המכונית. במהירות של 110 קמ"ש, הספוילר האחורי האקטיבי נשלף באופן אוטומטי. מקדם הגרר יורד, אחיזת הכביש משתפרת וכוח העילוי הפועל על הסרנים האחוריים מופחת. כמו כן, מצטמצמות צריכת הדלק ופליטת CO2. במהירות של 70 קמ"ש שב הספוילר האחורי ומכונס באופן אוטומטי.
קרא עוד

רכיב Air Curtain.

אתה שולט במכונית ורכיב Air Curtain שולט בזרימת האוויר. הוא עושה זאת באמצעות הפחתה של התנגדות האוויר למרכב המכונית בדרך פשוטה להפליא - ויעילה ביותר. הערוצים של רכיב זה צרים יותר במעלה הזרם וכך הם מאיצים את זרימת האוויר ומתעלים אותה אל מעבר לגלגלים. כך פוחתות מערבולות האוויר בבתי הגלגלים והגרר של המרכב יורד - כמו גם צריכת הדלק ופליטת CO2.
קרא עוד

בקרת פתחי האוויר.

מערכת הבקרה של פתחי האוויר יודעת מתי המנוע, הבלמים ורכיבים נוספים זקוקים לאוויר - ופותחת את פתחי האוויר באופן אוטומטי. כשאין עוד צורך באוויר, המערכת שבה וסוגרת אותם. כך משתפרת האווירודינמיות וצריכת הדלק יורדת.
קרא עוד

רכיב Air Blade.

רכיב Air Blade הוא שלוחה בעלת פינות חדות של עמוד C, אשר מסייעת לזרם האוויר להינתק מהמכונית ומצמצמת את השובל מאחוריה. כך מופחת הגרר מאחור, ויורדות צריכת הדלק ופליטת CO2.
קרא עוד

חישוקי גלגלים Aero.

פתרון יעיל להפחתת התנגדות האוויר: חישוקי גלגלים אווירודינמיים בעל זרימה אופטימלית, בעיצוב Turbine, אשר מתעלים את זרימת האוויר לאורך צדי המכונית כדי לשפר את האווירודינמיות שלה.
קרא עוד

רכיב Air Breather.

אתה מאיץ. המהירות גוברת. וההתנגדות לאוויר עדיין אינה מורגשת. זאת מפני שרכיב Air Breather מתעל את זרימת האוויר באזור הגלגלים הקדמיים. הוא מפחית מערבולות בבית הגלגלים ומפרק את מערבולות האוויר. צריכת הדלק ופליטת CO2 יורדות.
קרא עוד

אווירודינמיות ב-BMW i8.

מעטה מרכב חלק, עיצוב מרשים, דמוי קונוס ומשקל נמוך - BMW i8 מפגין היטב את האופי שלו כמכונית ספורט אמתית. מערך של תפקודים בעלי אווירודינמיות אופטימלית מבטיח, בו-זמנית, דינמיקה מרבית ויעילות משופרת. דוגמה לכך אפשר למצוא בפנסים האחוריים בטכנולוגיית LED, אשר נוצרו על פי העקרונות של העיצוב המרובד ומיוצרים במבנה של תעלות אוויר שדרכן עובר זרם האוויר.

צריכת דלק משולבת בליטר ל-100 ק"מ: 2.1
פליטת CO2 משולבת בגרם לק"מ: 49
צריכת חשמל משולבת בקוט”ש ל-100 ק"מ: 11.9

ניהול חכם של האנרגיה.

נהיגה חסכונית. הנאה בלתי מוגבלת.

טכנולוגיות חדשניות דוגמת הגה כוח חשמלי, תכנית ECO PRO או מערכת בלימה רגנרטיבית (Brake Energy Regeneration) חוסכות יחד אנרגיה - ומבטיחות נהיגה מהנה יותר. כאן אנו מציגים את התכונות האלה.
קרא עוד

מערכת בלימה רגנרטיבית (Brake Energy Regeneration).

אתה לוחץ על דוושת הבלם. בו-זמנית, מופקת אנרגיה. אנרגיה קינטית יקרת ערך שאפשר לנצל. מערכת הבלימה הרגנרטיבית (Brake Energy Regeneration) ממירה אותה לאנרגיה חשמלית שמשמשת לטעינה של הסוללה, במקום שתתבזבז מבלי להביא תועלת. כך נדרש פחות מאמץ מהמנוע לטעינת הסוללה ויורדות צריכת הדלק ופליטת המזהמים.
קרא עוד

תכנית ECO PRO.

אתה פנוי להתרכז בהנאה מהנהיגה. יעילות וחיסכון בלחיצת כפתור. תכנית ECO PRO מסייעת לחסוך דלק בשיעור של עד 20%, מבלי שעליך לבצע שום פעולה. ניתן לחסוך דלק בשיעור של כ-5% באמצעות תפקודים נוספים. החיסכון הכולל מוצג על ידי המחשב כטווח בונוס ספציפי. כך אפשר תמיד לדעת לאיזה מרחק ניתן עוד לנסוע.
קרא עוד

הגה כוח חשמלי.

מערכות רגילות של הגה כוח מסייעות לנהג באמצעות מערכת הידראולית. הן פועלות באופן קבוע - גם כשהנהג אינו מסובב כלל את גלגל ההגה. יש לכך מחיר באנרגיה. במקרה של הגה כוח חשמלי, מנוע חשמלי מחליף את המערכת ההידראולית ומתחיל לפעול רק כשהנהג מסובב בפועל את גלגל ההגה. בדרכים ישרות או בפניות שבהן זווית ההיגוי נותרת קבועה, המערכת אינה מתערבת ואינה צורכת כלל אנרגיה. כך יורדת צריכת הדלק ונשמרת חוויית הנהיגה הדינמית, הטיפוסית ל-BMW.
קרא עוד

טווח בונוס.

תכנית ECO PRO המוכוונת לצריכה אופטימלית מתאימה את המאפיינים של דוושת ההאצה ותיבת ההילוכים, בשילוב עם אסטרטגיית הבקרה של החימום ומיזוג האוויר. העצות של תכנית ECO PRO מסייעות לשפר את התנהגות הנהיגה והתפקוד של טווח בונוס מציג כמה קילומטרים נוספו לטווח הנסיעה הודות לנהיגה עם צריכת דלק אופטימלית בתכנית ECO PRO.
קרא עוד

טכנולוגיות שחוסכות אנרגיה ותורמות לנהיגה מהנה ויעילה.

מצבים שונים מחייבים פעולות מסוימות. טכנולוגיות שחוסכות אנרגיה, דוגמת מחוון שילוב אופטימלי או תפקוד Automatic Stop/Start, מסייעות לנהג לבחור בפעולה מתאימה כדי לנהוג בצורה יעילה וחסכונית יותר.

  • מחוון שילוב אופטימלי
  • תפקוד Automatic Start/Stop
  • צמיגים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול

צריכת דלק ופליטת CO2.

הערכים של צריכת הדלק ופליטת CO2 תלויים במידות של החישוקים והצמיגים שנבחרו.
הערכים מחוץ לסוגריים מתייחסים לדגם בסיסי עם תיבת ההילוכים המותקנת כאבזור בסיסי; הערכים בסוגריים מתייחסים לדגם עם תיבת הילוכים המוצעת כאופציה.
 

קרא עוד