Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
עבודה בשגרת קורונה - כל הפרטים.
לקוחות יקרים,
הבריאות והבטיחות של הלקוחות שלנו והעובדים במרכזי השירות והמכירה שלנו הן תמיד בראש מעייננו.
אנו פועלים בהתאם לחוק ולהנחיות התקפות, בביטחון ומתוך תחושת הזדהות.
להלן תשובות לשאלות נפוצות. כמו כן, נמשיך לפעול בערוצי התקשורת והשירות האחרים ובהזדמנות זו אנחנו קוראים לכם מבקרים יקרים, לצאת להתחסן.
שמרו על עצמכם.
שאלות חשובות.
האם אולמות התצוגה פתוחים כעת?
אולמות התצוגה פתוחים לקבלת קהל בהתאם להנחיות משרד הבריאות המתעדכנות מעת לעת.
בעקבות המצב ושינוי ההנחיות מעת לעת, אנו ממליצים ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון *269 ולתאם פגישה מראש.
האם מסירת הרכב החדש שלנו תתעכב?
בהתאם להנחיות משרד הבריאות, אין מניעה למסור רכבים חדשים ולכן אנחנו לא צופים עיכוב ללקוחות שביצעו הזמנה במסגרת 14 ימי עסקים.
תיאמנו נסיעת מבחן, האם היא תתקיים?
אין מניעה לקיים נסיעות מבחן ללקוחות המעוניינים בכך, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.
אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם נסיעת מבחן דרך האתר או בטלפון *269.
אנחנו מעוניינים לרכוש רכב חדש, האם ניתן לבצע הזמנה מבלי להגיע לאולם התצוגה?
בוודאי. ניתן לקבל שירות במגוון נושאים; שיחות ייעוץ ומכירה, קבלת הצעת מחיר ואף ביצוע הזמנה והעברת תשלום.
בתקופה זו אנו מפעילים גם מגוון שירותים עד הבית ונשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא.