covid info

עבודה בשגרת קורונה - כל הפרטים.

עבודה בשגרת קורונה - כל הפרטים.


לקוחות יקרים,

 

הבריאות והבטיחות של הלקוחות שלנו והעובדים במרכזי השירות והמכירה שלנו הן תמיד בראש מעייננו.
אנו פועלים בהתאם לחוק ולהנחיות התקפות, בביטחון ומתוך תחושת הזדהות.

 

במציאות מאתגרת זו, מרכזי השירות והמכירה שלנו פועלים כדי לסייע ולתמוך בכם בכל דרך.

 

להלן תשובות לשאלות נפוצות. כמו כן, נמשיך לפעול בערוצי התקשורת והשירות האחרים,
ולעשות כל שביכולתנו תוך שמירה על "מרחק בטוח".

 

יחד נעבור את התקופה הזו.
שמרו על עצמכם.

 

קרא עוד

שאלות חשובות.

  • האם אולמות התצוגה פתוחים כעת?

    בהתאם להנחיות משרד הבריאות, אולמות התצוגה סגורים לקבלת קהל. עם זאת, אנו ממשיכים להיות זמינים עבורכם בכל עת דרך האתר, עמוד הפייסבוק וכמובן בטלפון *269.

  • האם מרכזי השירות פתוחים כעת?

    בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מרכזי השירות פתוחים לקבלת קהל.

    בעקבות המצב ושינוי ההנחיות מעת לעת, אנו ממליצים ליצור איתנו קשר באתר האינטרנט או בטלפון כדי לתאם מראש את מועד הטיפול ואת ההגעה למרכז השירות.

    לפרטים וליצירת קשר עם מרכזי השירות לחצו על הלינק 
    https://www.bmw.co.il/he/topics/offers-and-services/service-centers.html

  • האם מסירת הרכב החדש שלנו תתעכב?

    במסגרת מגבלות הקרונה ייתכנו עיכובים במועד מסירת הרכב.  נציג אולם התצוגה יצור עמכם קשר לתיאום מסירת הרכב בהתאם להנחיות.

  • תיאמנו נסיעת מבחן, האם היא תתקיים?

    בהתאם להנחיות משרד הבריאות, לצערנו לא יתקיימו בשלב זה נסיעות מבחן.

    נציג אולם התצוגה ייצור עמכם קשר לתיאום מועד חדש בסמוך להסרת מגבלות הסגר ובהתאם להתפתחויות.

    אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון *269. נסיעת מבחן דרך האתר או בטלפון *269.

  • אנחנו מעוניינים לרכוש רכב חדש, האם ניתן לבצע הזמנה מבלי להגיע לאולם התצוגה?

    בוודאי. ניתן לקבל שירות במגוון נושאים; שיחות ייעוץ ומכירה, קבלת הצעת מחיר ואף ביצוע הזמנה והעברת תשלום.

    בתקופה זו אנו מפעילים גם מגוון שירותים עד הבית ונשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא.

our story

רעיונות לדברים שאפשר לעשות בבית.

brand content

היכן ניתן למצוא מידע נוסף הקשור למותג?