covid info

עבודה בשגרת קורונה - כל הפרטים.

עבודה בשגרת קורונה - כל הפרטים.


לקוחות יקרים,

 

הבריאות והבטיחות של הלקוחות שלנו והעובדים במרכזי השירות והמכירה שלנו הן תמיד בראש מעייננו.
אנו פועלים בהתאם לחוק ולהנחיות התקפות, בביטחון ומתוך תחושת הזדהות.

 

במציאות מאתגרת זו, מרכזי השירות והמכירה שלנו פועלים כדי לסייע ולתמוך בכם בכל דרך.

 

להלן תשובות לשאלות נפוצות. כמו כן, נמשיך לפעול בערוצי התקשורת והשירות האחרים,
ולעשות כל שביכולתנו תוך שמירה על "מרחק בטוח".

 

יחד נעבור את התקופה הזו.
שמרו על עצמכם.

 

קרא עוד

שאלות חשובות.

  • האם אולמות התצוגה פתוחים כעת?

    בהתאם להנחיות משרד הבריאות, אולמות התצוגה מאוישים אך סגורים לקבלת קהל ואנו זמינים לייעץ ולענות על שאלות במגוון נושאים.

    בעקבות המצב ושינוי ההנחיות מעת לעת, אנו ממליצים ליצור איתנו קשר באתר האינטרנט או בטלפון.

  • האם מרכזי השירות פתוחים כעת?

    בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מרכזי השירות פתוחים לקבלת קהל.

    בעקבות המצב ושינוי ההנחיות מעת לעת, אנו ממליצים ליצור איתנו קשר באתר האינטרנט או בטלפון כדי לתאם מראש את מועד הטיפול ואת ההגעה למרכז השירות.

    לפרטים וליצירת קשר עם מרכזי השירות לחצו על הלינק 
    https://www.bmw.co.il/he/topics/offers-and-services/service-centers.html

  • האם מסירת הרכב החדש שלנו תתעכב?

    בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בשלב זה לא ניתן למסור רכבים חדשים.
    נציגינו יצרו עימכם קשר לתיאום מועד מסירה חדש, במועד שיתאפשר.

  • תיאמנו נסיעת מבחן, האם היא תתקיים?

    בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בשלב זה לא ניתן לקיים נסיעות מבחן.
    נציגינו יצרו איתכם קשר לתיאום נסיעת מבחן, במועד שיתאפשר.

  • אנחנו מעוניינים לרכוש רכב חדש, האם ניתן לבצע הזמנה מבלי להגיע לאולם התצוגה?

    אולמות התצוגה מאויישים וניתן לקבל שירות במגוון דרכים - שיחות ייעוץ ומכירה, קבלת הצעת מחיר ואף ביצוע הזמנה והעברת תשלום.

our story

רעיונות לדברים שאפשר לעשות בבית.

brand content

היכן ניתן למצוא מידע נוסף הקשור למותג?