ערכים פנימיים יוצאים מן הכלל

מנועי TwinPower Turbo BMW ב-BMW X6.

ללא פשרות: ה-BMW X6 הוא התגלמות של כוח וביצועים. בכל גרסאות המנועים. בה בעת, הוא מציע יעילות וחיסכון יוצאים מן הכלל. משפחת מנועי BMW EfficientDynamics, אשר משלבת בין טכנולוגיות ההזרקה המתקדמות ביותר לבין בקרת שסתומים משתנית במלואה ומגדשי טורבו חדשניים. הדבר מאפשר ל-BMW X6 להציע דינמיות וביצועים מבריקים תוך שמירה על רמות מתונות של צריכת דלק ופליטת מזהמים.

מנועי BMW TWINPOWER TURBO.

הדור האחרון של מנועי הבנזין BMW TwinPower Turbo מציע הספקת כוח זריזה להפליא ותגובה מעולה, גם במהירויות מנוע נמוכות. בה בעת, הוא חסכוני יותר, פולט פחות מזהמים ומעניק ביצועים טובים מאלו של הדור הקודם. במנועים החדשניים משולבות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הזרקת דלק, בקרה משתנה על השסתומים עם Double-VANOS וטכנולוגיה חדשנית של מגדשי טורבו - והם מייצגים אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח EfficientDynamics של BMW. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד, אשר ממחישה את היכולות הידועות של BMW בכל הקשור לפיתוח מנועים. מנוע הבנזין בעל 6 הצילינדרים BMW TwinPower Turbo זכה כבר מספר פעמים בתואר מנוע השנה, והוא מצדיק את המוניטין העולמי שלו מבחינת אספקה דינמית של כוח, פעולה חלקה במיוחד ורמות מרשימות של יעילות וחיסכון. המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW כוללים טכנולוגיה מוכחת ומצליחה, אשר מיושמת כמעט בכל מנועי הבנזין.

  • BMW xDrive50i

    פליטת CO2 (גרם לק"מ)

    227

    צריכת דלק משולבת (ליטר ל-100 ק"מ)

    9.7

    צילינדרים / שסתומים

    8 / 4

    נפח מנוע (סמ"ק)

    4,395

    קדח/ מהלך

    89/ 88.3

    הספק מנוע / בסל"ד(סל"ד/ כ"ס)

    5500-6000 / 450

    מומנט מירבי / בסל"ד (סל"ד/ קג"מ)

    4500-2000 / 66.2

    יחס דחיסה

    10.0:1

  • BMW xDrive35i

    פליטת CO2 (גרם לק"מ)

    200

    צריכת דלק משולבת (ליטר ל-100 ק"מ)

    8.6

    צילינדרים / שסתומים

    6 / 4

    נפח מנוע (סמ"ק)

    2,979

    קדח/ מהלך

    84 / 89.6

    הספק מנוע / בסל"ד(סל"ד/ כ"ס)

    5800-6400 / 306

    מומנט מירבי / בסל"ד (סל"ד/ קג"מ)

    5000-1200 / 40.8

    יחס דחיסה

    10.2:1

מנועי דיזל BMW TWINPOWER TURBO

מנועי הדיזל מהדור החדש, בטכנולוגיית TwinPower Turbo BMW, ממחישים את היישום הקפדני של פילוסופיית EfficientDynamics של BMW, ומשלבים בין רמות עילאיות של הפקת כוח וביצועים לבין צריכת דלק נמוכה. מנועי הדיזל בולטים בתגובה מעולה ובהספקת כוח זריזה בכל טווח המהירויות של המנוע, וכמובן גם בצריכת דלק נמוכה. הם ידועים גם ברמות יוצאות הדופן של היעילות והדינמיקה, פולטים מעט מאוד מזהמים ומתאפיינים בחיכוך נמוך על מנת להבטיח הנאה מרבית מהנהיגה. מנועי הדיזל החדשים במשפחת מנועי BMW EfficientDynamics מתאפיינים במבנה אלומיניום ואחד, שניים או שלושה מגדשי טורבו עם גיאומטריית טורבינה משתנה. הם מגיעים עם הגרסה החדשה ביותר של הזרקת דלק ישירה עם מסילה משותפת, שמבטיחה בעירה אופטימלית כדי להקטין עוד יותר את צריכת הדלק ופליטת ה-CO2.

  • BMW M50d

    פליטת CO2 (גרם לק"מ)

    174

    צריכת דלק משולבת (ליטר ל-100 ק"מ)

    6.6

    צילינדרים / שסתומים

    6 / 4

    נפח מנוע (סמ"ק)

    2,993

    קדח/ מהלך

    84/ 90

    הספק מנוע / בסל"ד(סל"ד/ כ"ס)

    4000-4400/ 381

    מומנט מירבי / בסל"ד (סל"ד/ קג"מ)

    3000-2000 / 75.4

    יחס דחיסה

    16.0:1

  • BMW xDrive30d

    CO2 emissions in g/km

    Combined consumption in l/100 km

    Cylinders/valves

    Cylinder capacity in cu. M

    Stroke/Bore (mm)

    Power in kW (h.p.) at 1/min.

    Max. torque (rpm) at 1/min.

    Compression ratio : 1

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.