חזק וחסכוני.

המנועים של BMW X5.

בכל מנוע שבו תבחר לצייד את BMW X5, אין ספק שתקבל: הנאה מרבית מהנהיגה, בשילוב עם יעילות וחיסכון ברמות הגבוהות ביותר.

Read more

מנועי BMW TWINPOWER TURBO.

הדור האחרון של מנועי הבנזין BMW TwinPower Turbo מציע הספקת כוח זריזה להפליא ותגובה מעולה, גם במהירויות מנוע נמוכות. בה בעת, הוא חסכוני יותר, פולט פחות מזהמים ומעניק ביצועים טובים מאלו של הדור הקודם. במנועים החדשניים משולבות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הזרקת דלק, בקרה משתנה על השסתומים עם Double-VANOS וטכנולוגיה חדשנית של מגדשי טורבו - והם מייצגים אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח EfficientDynamics של BMW. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד, אשר ממחישה את היכולות הידועות של BMW בכל הקשור לפיתוח מנועים. מנוע הבנזין בעל 6 הצילינדרים BMW TwinPower Turbo זכה כבר מספר פעמים בתואר מנוע השנה, והוא מצדיק את המוניטין העולמי שלו מבחינת אספקה דינמית של כוח, פעולה חלקה במיוחד ורמות מרשימות של יעילות וחיסכון. המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW כוללים טכנולוגיה מוכחת ומצליחה, אשר מיושמת כמעט בכל מנועי הבנזין.

  • BMW xDrive 50i
    צילינדרים / שסתומים
    4/8
    נפח מנוע (סמ"ק)
    4,395
    קדח / מהלך (מ"מ)
    88.3/89.0
    הספק (סל"ד / כ"ס)
    450/5,500-6,000
    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)
    66.2/2,000-4,500
    יחס דחיסה
    10.0
  • BMW xDrive 35i
    צילינדרים / שסתומים
    4/6
    נפח מנוע (סמ"ק)
    2,979
    קדח / מהלך (מ"מ)
    89.6/84.0
    הספק (סל"ד / כ"ס)
    306/5,800-6,400
    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)
    40.8/1,200-5,000
    יחס דחיסה
    10.2

מנועי דיזל BMW TWINPOWER TURBO.

מנועי הדיזל מהדור החדש, בטכנולוגיית
TwinPower Turbo BMW, ממחישים את היישום הקפדני של פילוסופיית EfficientDynamics של BMW, ומשלבים בין רמות עילאיות של הפקת כוח וביצועים לבין צריכת דלק נמוכה. מנועי הדיזל בולטים בתגובה מעולה ובהספקת כוח זריזה בכל טווח המהירויות של המנוע, וכמובן גם בצריכת דלק נמוכה. הם ידועים גם ברמות יוצאות הדופן של היעילות והדינמיקה, פולטים מעט מאוד מזהמים ומתאפיינים בחיכוך נמוך על מנת להבטיח הנאה מרבית מהנהיגה. מנועי הדיזל החדשים במשפחת מנועי BMW EfficientDynamics מתאפיינים במבנה אלומיניום ואחד, שניים או שלושה מגדשי טורבו עם גיאומטריית טורבינה משתנה. הם מגיעים עם הגרסה החדשה ביותר של הזרקת דלק ישירה עם מסילה משותפת, שמבטיחה בעירה אופטימלית כדי להקטין עוד יותר את צריכת הדלק ופליטת ה-CO2.

  • BMW M50d
    צילינדרים / שסתומים
    4/6
    נפח מנוע (סמ"ק)
    2,993
    קדח / מהלך (מ"מ)
    90.0/84.0
    הספק (סל"ד / כ"ס)
    280 (381/4,000-4,400
    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)
    75.4/2,000-3,000
    יחס דחיסה
    16.0
  • BMW xDrive 30d
    צילינדרים / שסתומים
    4/6
    נפח מנוע (סמ"ק)
    2,993
    קדח / מהלך (מ"מ)
    90.0/84.0
    הספק (סל"ד / כ"ס)
    258/4,000
    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)
    57.1/1,500-3,000
    יחס דחיסה
    16.5
  • BMW sDrive 25d
    צילינדרים / שסתומים
    4/4
    נפח מנוע (סמ"ק)
    1,995
    קדח / מהלך (מ"מ)
    90.0/84.0
    הספק (סל"ד / כ"ס)
    231/4,400
    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)
    50.9/2,000
    יחס דחיסה
    16.5

דרגות זיהום ובטיחות.

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.

Read more