לוקח כמה שניות להצהיר הצהרה.

מנועי BMW TwinPower Turbo ב-BMW X4.

לחיצה אחת על כפתור ההתנעה היא כל שדרוש כדי לחוש באנרגיה האדירה של ה-BMW X4. ביצועים מרשימים ויעילות וחיסכון יוצאים מן הכלל מהווים חלק בלתי נפרד של מנועי BMW TwinPower Turbo. המפתח להצלחה זו הוא משפחת מנועי BMW EfficientDynamics, אשר משלבת בין טכנולוגיות ההזרקה המתקדמות ביותר לבין בקרת ביצועים משתנה וטכנולוגיות חדשניות של מגדשי טורבו. התוצאה: ביצועים מעולים וערכים נמוכים להפליא של צריכת דלק ופליטת מזהמים.

מנועי בנזין BMW TWINPOWER TURBO.

הדור האחרון של מנועי הבנזין מסדרת BMW TwinPower Turbo מציע הספקת כוח זריזה להפליא ותגובה מעולה, גם במהירויות מנוע נמוכות. בה בעת, הוא חסכוני יותר, פולט פחות מזהמים ומעניק ביצועים טובים מאלו של הדור הקודם. במנועים החדשניים משולבות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הזרקת דלק, בקרה משתנה על השסתומים עם Double-VANOS וטכנולוגיה חדשנית של מגדשי טורבו - והם מייצגים אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח EfficientDynamics של BMW. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד, אשר ממחישה את היכולות הידועות של BMW בכל הקשור לפיתוח מנועים. מנוע הבנזין בעל 6 הצילינדרים BMW TwinPower Turbo זכה כבר מספר פעמים בתואר מנוע השנה, והוא מצדיק את המוניטין העולמי שלו מבחינת אספקה דינמית של כוח, פעולה חלקה במיוחד ורמות מרשימות של יעילות וחיסכון. המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW כוללים טכנולוגיה מוכחת ומצליחה, אשר מיושמת כמעט בכל מנועי הבנזין.

  • BMW xDrive28i

    פליטת CO2 ג' לק"מ

    172

     

    צרכית דלק ממוצעת בליטרים        

    7.3

    צילינדרים / שסתומים

    4/4

     

    נפח מנוע (סמ"ק)

    1,997

     

    קדח / מהלך (מ"מ)

    90.1/84.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    245/5,000–6,500

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    35.7/1,250–4,800

    יחס דחיסה

    10.0

     

  • BMW xDrive20i

    פליטת CO2 גרם לק"מ

    171

     

    צריכת דלק ממוצעת בליטרים

    7.2

     

    שסתומים/צילינדרים

    4/4

     

    נפח מנוע (סמ"ק)

    1,997

     

    קדח / מהלך (מ"מ)

    90.1/84.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    184/5,000–6,250

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    27.5/1,250–4,500

    יחס דחיסה

    10.0

     

מנועי דיזל BMW TWINPOWER TURBO.

הדור החדש של מנועי הדיזל, בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW, ממחישים את היישום הקפדני של פילוסופיית EfficientDynamics של BMW, ומשלבים בין רמות עילאיות של הפקת כוח וביצועים לבין צריכת דלק נמוכה. מנועי הדיזל בולטים בתגובה מעולה ובהספקת כוח זריזה בכל טווח המהירויות של המנוע, וכמובן גם בצריכת דלק נמוכה. הם ידועים גם ברמות יוצאות הדופן של היעילות והדינמיקה, פולטים מעט מאוד מזהמים ומתאפיינים בחיכוך נמוך על מנת להבטיח הנאה מרבית מהנהיגה. מנועי הדיזל החדשים במשפחת מנועי BMW EfficientDynamics מתאפיינים במבנה אלומיניום ואחד, שניים או שלושה מגדשי טורבו עם גיאומטריית משתנה. הם מגיעים עם הגרסה החדשה ביותר של הזרקת דלק ישירה עם מסילה משותפת, שמבטיחה בעירה אופטימלית כדי להקטין עוד יותר את צריכת הדלק ופליטת ה-CO2.

  • BMW xDrive20d

    פליטת CO2 ג' לק"מ        

    141

     

    צריכת דלק ממוצעת בליטרים

    5.6

     

    צילינדרים/שסתומים

    4/4

     

    נפח מנוע

    1,995

     

    קדח/מהלך במ"מ

    90.0/84.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    190/4,000

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    40.8/1,750–2,500

    יחס דחיסה

    16.5

     

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.