חזק בצורה משכנעת. חסכוני במידה מפתיעה.

מנועי BMW TwinPower Turbo ב-BMW X3.

הגמישות המרשימה של ה-BMW X3 מקבלת חיזוק ממנועי הבנזין והדיזל, שמוכיחים את עצמם כרבי יכולות. החיסכון והדינמיות מתקבלים על-ידי שילוב בין טכנולוגיות ההזרקה המתקדמות ביותר לבין בקרת ביצועים משתנה וטכנולוגיות חדשניות של מגדשי טורבו. התוצאה היא ביצועים מעולים וערכים נמוכים להפליא של צריכת דלק ופליטת מזהמים. אחד המנועים החסכוניים במיוחד במערך הדגמים של ה-BMW X3, הוא הדור האחרון של מנועי הדיזל BMW TwinPower Turbo.

מנועי BMW TWINPOWER TURBO.

הדור החדש של מנועי הבנזין BMW TwinPower Turbo מציע הספקת כוח זריזה להפליא ותגובה מעולה, גם במהירויות מנוע נמוכות. בה בעת, הוא חסכוני יותר, פולט פחות מזהמים ומעניק ביצועים טובים מאלו של הדור הקודם. במנועים החדשניים משולבות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הזרקת דלק, בקרה משתנה על השסתומים עם Double-VANOS וטכנולוגיה חדשנית של מגדשי טורבו - והם מייצגים אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח EfficientDynamics של BMW. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד, אשר ממחישה את היכולות הידועות של BMW בכל הקשור לפיתוח מנועים. מנוע הבנזין בעל 6 הצילינדרים BMW TwinPower Turbo זכה כבר מספר פעמים בתואר מנוע השנה, והוא מצדיק את המוניטין העולמי שלו מבחינת אספקה דינמית של כוח, פעולה חלקה במיוחד ורמות מרשימות של יעילות וחיסכון. המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW כוללים טכנולוגיה מוכחת ומצליחה, אשר מיושמת כמעט בכל מנועי הבנזין.

  • BMW xDrive28i

    פליטת CO2 (גרם לק"מ)

    172

    צריכת דלק משולבת (ליטר ל-100 ק"מ)

    7.3

    צילינדרים / שסתומים

    4 / 4

    נפח מנוע (סמ"ק)

    1,997

    קדח/ מהלך

    84 / 90.1

    הספק מנוע / בסל"ד(סל"ד/ כ"ס)

    5000-6500 / 245

    מומנט מירבי / בסל"ד (סל"ד/ קג"מ)

    4800-1250 / 35.7

    יחס דחיסה

    10.0:1

  • BMW xDrive20i

    פליטת CO2 (גרם לק"מ)

    171

    צריכת דלק משולבת (ליטר ל-100 ק"מ)

    7.2

    צילינדרים / שסתומים

    4 / 4

    נפח מנוע (סמ"ק)

    1,997

    קדח/ מהלך

    84 / 90.1

    הספק מנוע / בסל"ד(סל"ד/ כ"ס)

    5000-6250 / 184

    מומנט מירבי / בסל"ד (סל"ד/ קג"מ)

    4500-1250 / 27.5

    יחס דחיסה

    10.0:1

מנועי דיזל BMW TWINPOWER TURBO

הדור החדש של מנועי הדיזל, בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW, ממחישים את היישום הקפדני של פילוסופיית EfficientDynamics של BMW, ומשלבים בין רמות עילאיות של הפקת כוח וביצועים לבין צריכת דלק נמוכה. מנועי הדיזל בולטים בתגובה מעולה ובהספקת כוח זריזה בכל טווח המהירויות של המנוע, וכמובן גם בצריכת דלק נמוכה. הם ידועים גם ברמות יוצאות הדופן של היעילות והדינמיקה, פולטים מעט מאוד מזהמים ומתאפיינים בחיכוך נמוך על מנת להבטיח הנאה מרבית מהנהיגה. מנועי הדיזל החדשים במשפחת מנועי BMW EfficientDynamics מתאפיינים במבנה אלומיניום ואחד, שניים או שלושה מגדשי טורבו עם גיאומטריית משתנה. הם מגיעים עם הגרסה החדשה ביותר של הזרקת דלק ישירה עם מסילה משותפת, שמבטיחה בעירה אופטימלית כדי להקטין עוד יותר את צריכת הדלק ופליטת ה-CO2.

  • BMW xDrive20d

    פליטת CO2 (גרם לק"מ)

    141

    צריכת דלק משולבת (ליטר ל-100 ק"מ)

    5.2

    צילינדרים / שסתומים

    4 / 4

    נפח מנוע (סמ"ק)

    1,995

    קדח/ מהלך

    84 / 90.1

    הספק מנוע / בסל"ד(סל"ד/ כ"ס)

    4000 / 190

    מומנט מירבי / בסל"ד (סל"ד/ קג"מ)

    2250-1750 / 40.8

    יחס דחיסה 

    16.5:1

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.