תחושת בטן שמרגישים בראש.

מנועי בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW ב- BMW X1.

המנועים החדשניים של BMW X1, בטכנולוגיית TwinPower Turbo, משלבים בין ביצועים לבין יעילות וחיסכון. לבחירתך ממתין מגוון של מנועים עם מגדשי טורבו חדשניים וטכנולוגיות הזרקה מתקדמות. גם בדור האחרון של מנועי הדיזל והבנזין, נושא אחד עמד במרכז תשומת הלב: חוויית הנהיגה המושלמת.

מנועי בנזין בטכנולוגיית TWINPOWER TURBO של BMW.

מנועי הבנזין מהדור החדש, עם טכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW, מעניקים הספקת כוח זריזה ומרשימה ותגובה מעולה, גם במהירויות מנוע נמוכות. בה בעת, הם חסכוניים יותר, פולטים פחות מזהמים ומעניקים ביצועים טובים מאלו של הדור הקודם. במנועים החדשניים משולבות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הזרקת דלק, בקרה משתנה על השסתומים עם Double-VANOS וטכנולוגיה חדשנית של מגדשי טורבו - הם מייצגים אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח EfficientDynamics של BMW. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד, אשר ממחישה את היכולות הידועות של BMW בכל הקשור לפיתוח מנועים. מנוע הבנזין בעל 6 הצילינדרים בטור של BMW, בטכנולוגיית TwinPower Turbo, זכה כבר מספר פעמים בתואר מנוע השנה, והוא מצדיק את המוניטין העולמי שלו בהספקה דינמית של כוח, פעולה חלקה במיוחד ורמות מרשימות של יעילות וחיסכון. המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW כוללים טכנולוגיה מוכחת ומצליחה, אשר מיושמת כמעט בכל מנועי הבנזין.

  • BMW X1 xDrive 25i

    CO2 emissions in g/km

     

    Combined consumption in l/100 km

     

    Cylinders/valves

     

    Cylinder capacity in cu. M

     

    Stroke/Bore (mm)

     

    Power in kW (h.p.) at 1/min.

     

    Max. torque (rpm) at 1/min.

     

    Compression ratio : 1

     

  • BMW X1 xDrive 20i

    CO2 emissions in g/km

     

    Combined consumption in l/100 km

     

    Cylinders/valves

     

    Cylinder capacity in cu. M

     

    Stroke/Bore (mm)

     

    Power in kW (h.p.) at 1/min.

     

    Max. torque (rpm) at 1/min.

     

    Compression ratio : 1

     

  • BMW X1 sDrive 20i

    CO2 emissions in g/km

     

    Combined consumption in l/100 km

     

    Cylinders/valves

     

    Cylinder capacity in cu. M

     

    Stroke/Bore (mm)

     

    Power in kW (h.p.) at 1/min.

     

    Max. torque (rpm) at 1/min.

     

    Compression ratio : 1

     

מנועי דיזל בטכנולוגיית TWINPOWER TURBO של BMW.

מנועי הדיזל מהדור החדש, בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW, ממחישים את היישום הקפדני של פילוסופיית EfficientDynamics של BMW, ומשלבים בין רמות עילאיות של הפקת כוח וביצועים לבין צריכת דלק נמוכה. מנועי הדיזל בולטים בתגובה מעולה ובהספקת כוח זריזה בכל טווח המהירויות של המנוע, וכמובן גם בצריכת דלק נמוכה. הם ידועים גם ברמות יוצאות הדופן של היעילות והדינמיקה, פולטים מעט מאוד מזהמים ומתאפיינים בחיכוך נמוך על מנת להבטיח הנאה מרבית מהנהיגה. מנועי הדיזל החדשים ממשפחת EfficientDynamics של BMW מבוססים על מבנה אלומיניום קל משקל ועל מגדשי טורבו - אחד, שניים או שלושה - עם גיאומטריית להבים משתנה. הם כוללים גם הזרקת דלק ישירה מהדור המתקדם ביותר, אשר מבטיחה בעירה אופטימלית ומפחיתה עוד יותר את צריכת הדלק ואת הפליטה של CO2.

  • BMW X1 xDrive 25d
  • BMW X1 xDrive 20d
  • BMW X1 sDrive 18d
  • BMW X1 xDrive 18d

    CO2 emissions in g/km

     

    Combined consumption in l/100 km

     

    Cylinders/valves

     

    Cylinder capacity in cu. M

     

    Stroke/Bore (mm)

     

    Power in kW (h.p.) at 1/min.

     

    Max. torque (rpm) at 1/min.

     

    Compression ratio : 1

     

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.