עצמה. מופקת באמצעות מומחיות הנדסית.

מנועי TwinPower Turbo BMW ב-BMW סידרה 7.

ביצועים מדהימים ויעילות פורצת דרך - כל מנוע של BMW סידרה 7 הוא מופת לעבודת הפיתוח הקפדנית של מהנדסי EfficientDynamics של BMW.

מנועי BMW TWINPOWER TURBO.

הדור האחרון של מנועי הבנזין BMW TwinPower Turbo מציע הספקת כוח זריזה להפליא ותגובה מעולה, גם במהירויות מנוע נמוכות. בה בעת, הוא חסכוני יותר, פולט פחות מזהמים ומעניק ביצועים טובים מאלו של הדור הקודם. במנועים החדשניים משולבות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הזרקת דלק, בקרה משתנה על השסתומים עם Double-VANOS וטכנולוגיה חדשנית של מגדשי טורבו - והם מייצגים אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח EfficientDynamics של BMW. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד, אשר ממחישה את היכולות הידועות של BMW בכל הקשור לפיתוח מנועים. מנוע הבנזין בעל 6 הצילינדרים BMW TwinPower Turbo זכה כבר מספר פעמים בתואר מנוע השנה, והוא מצדיק את המוניטין העולמי שלו מבחינת אספקה דינמית של כוח, פעולה חלקה במיוחד ורמות מרשימות של יעילות וחיסכון. המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW כוללים טכנולוגיה מוכחת ומצליחה, אשר מיושמת כמעט בכל מנועי הבנזין.

  • BMW 750i

    פליטת CO2 ג' לק"מ            

    189

     

    צריכת דלק ממוצעת בליטרים    

    11.4

     

    צילינדרים/שסתומים

    4/6

     

    נפח מנוע (סמ"ק)

    4,395

     

    קדח / מהלך (מ"מ)

    88.3/89.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    450/5,500–6,000

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    66.2/1,800–4,500

     

    יחס דחיסה

    10.1

     

  • BMW 750Li

    פליטת CO2 גרם לק"מ

    192

     

    צריכת דלק ממוצעת בליטרים

    11.6

    צילינדרים/שסתומים

    4/8

     

    קדח/ מהלך במ"מ

    88.3/89.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    450/5,500–6,000

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    66.2/1,800–4,500

    יחס דחיסה

    10.5

     

  • BMW 750i xDrive

    פליטת CO2 גרם לק"מ

    194

     

    צריכת דלק ממוצעת בליטרים

    11.6

     

    צילינדרים/שסתומים

    4/8

     

    נפח מנוע (סמ"ק)

    4,395

     

    קדח / מהלך (מ"מ)

    88.3/89.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    450/5,500–6,000

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    66.2/1,800–4,500

    יחס דחיסה

    10.5

     

  • BMW 750Li xDrive

    פליטת CO2 גרם לק"מ

    197

     

    צריכת דלק ממוצעת בליטרים

    11.9

     

    צילינדרים/שסתומים

    4/8

     

    נפח מנוע (סמ"ק)

    4,395

     

    קדח / מהלך (מ"מ)

    88.3/89.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    450/5,500–6,000

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    66.2/1,800–4,500

    יחס דחיסה

    10.5

     

  • BMW 740i

    פליטת CO2 ג' לק"מ

    164

     

    צריכת דלק ממוצעת בליטרים

    9.7

     

    שסתומים/צילינדרים

    4/6

     

    נפח מנוע (סמ"ק)

    2,998

    קדח / מהלך (מ"מ)

    94.6/82.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    326/5,500–6,500

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    45.8/1,380–5,000

    יחס דחיסה

    11.0

     

  • BMW 740Li

    פליטת C02 (גרם לק"מ)

    164

     

    צריכת דלק ממוצעת בליטרים

    9.7

    צילינדרים/שסתומים    

    4/6

     

    נפח מנוע (סמ"ק)

    2,998

     

    קדח / מהלך (מ"מ)

    94.6/82.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    326/5,500–6,500

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    45.8/1,380–5,000

    יחס דחיסה

    11.0

     

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.