בשביל החיוך שבין קו הזינוק לנקודת הסיום.

מנועי TwinPower Turbo BMW ב-BMW סידרה 6 קופה.

כדאי להציץ בתא המנוע ולגלות את המנועים של מכונית הקופה הספורטיבית. המבחר כולל שלושה מנועים עם טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW. שני מגדשי טורבו וטכנולוגיות Valvetronic, Double-VANOS ו-High-Precision Injection מבטיחות ביצועים מעולים ורמות גבוהות של יעילות וחיסכון.

מנועי בנזין בטכנולוגיית BMW TWINPOWER TURBO .

הדור האחרון של מנועי הבנזין בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW מציע הספקת כוח זריזה להפליא ותגובה מעולה, גם במהירויות מנוע נמוכות. בה בעת, הוא חסכוני יותר, פולט פחות מזהמים ומעניק ביצועים טובים מאלו של הדור הקודם. במנועים החדשניים משולבות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הזרקת דלק, בקרה משתנה על השסתומים עם Double-VANOS וטכנולוגיה חדשנית של מגדשי טורבו - והם מייצגים אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח EfficientDynamics של BMW. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד, אשר ממחישה את היכולות הידועות של BMW בכל הקשור לפיתוח מנועים. מנוע הבנזין בעל 6 הצילינדרים בטור, בטכנולוגיית TwinPower Turbo BMW, זכה כבר מספר פעמים בתואר מנוע השנה, והוא מצדיק את המוניטין העולמי שלו מבחינת הספקה דינמית של כוח, פעולה חלקה במיוחד ורמות מרשימות של יעילות וחיסכון. המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW כוללים טכנולוגיה מוכחת ומצליחה, אשר מיושמת כמעט בכל מנועי הבנזין.

  • BMW 640i

    פליטת C02 (גרם לק"מ)

    180

    צריכת דלק ממוצעת בליטרים

    10.9

     

    צילינדרים / שסתומים

    6/4

     

    נפח מנוע (סמ"ק)

    2,979

    קדח / מהלך (מ"מ)

    89.6/84.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    320/5,800

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    45.9/1,300–4,500

    יחס דחיסה

    10.2

     

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.