להסתער על הדרך.

מנועי TwinPower Turbo BMW ב-BMW סידרה 6 קבריולט.

במכונית דו-מושבית פתוחה, האוויר מצוי בשפע - ובמקרה זה, גם בתא המנוע. שלושה מנועי TwinPower Turbo BMW עם טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW מוצעים ב-BMW סידרה 6 קבריולט. הם משלבים בין מערכות ההזרקה המתקדמות ביותר וטכנולוגיה חדשנית של מגדש טורבו. התוצאה: נתונים יוצאי דופן - בכל הקשור לביצועים, יעילות וחיסכון.

מנועי TWINPOWER TURBO BMW.

הדור המתקדם ביותר של מנועי הבנזין בטכנולוגיית TwinPower Turbo BMW מציע הספקת כוח זריזה להפליא ותגובה מעולה, גם במהירויות מנוע נמוכות. בה בעת, הוא חסכוני יותר, פולט פחות מזהמים ומעניק ביצועים טובים מאלו של הדור הקודם. במנועים החדשניים משולבות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הזרקת דלק, בקרה משתנה על השסתומים עם Double-VANOS וטכנולוגיה חדשנית של מגדשי טורבו - והם מייצגים אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח EfficientDynamics של BMW. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד, אשר ממחישה את היכולות הידועות של BMW בכל הקשור לפיתוח מנועים. מנוע הבנזין בעל 6 הצילינדרים בטכנולוגיית TwinPower Turbo BMW זכה כבר מספר פעמים בתואר מנוע השנה, והוא מצדיק את המוניטין העולמי שלו מבחינת אספקה דינמית של כוח, פעולה חלקה במיוחד ורמות מרשימות של יעילות וחיסכון. המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW כוללים טכנולוגיה מוכחת ומצליחה, אשר מיושמת כמעט בכל מנועי הבנזין.

  • BMW 640i

    פליטת CO2 ג' לק"מ

    180

    צריכת דלק ממוצעת בליטרים

    10.9

    צילינדרים/שסתומים

    6/4

    נפח מנוע (סמ"ק)

    2,979

    קדח / מהלך (מ"מ)

    89.6/84.0
     

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    320/5,800
     

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    45.9/1,300–4,500
     

    יחס דחיסה

    10.2

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.