טכנולוגיית IPERFORMANCE

לראשונה, דגם ה-BMW 330e iPerformance.

BMW iPerformance

טכנולוגיית IPERFORMANCE

לראשונה, דגם ה-BMW 330e iPerformance.

שילוב בין מנוע חשמלי לבין מנוע TwinPower Turbo של BMW מספק את הטוב שבשני העולמות במכונית ספורט-סדאן דינאמית ונוחה במיוחד: BMW 330e. נקודת מפגש בין מצוינות לחדשנות, בשילוב עם ספורטיביות ואלגנטיות של BMW סידרה 3. דינאמיקת נהיגה מרשימה בשילוב עם רמות על של יעילות, חיסכון וידידות לסביבה, הודות לנהיגה ללא פליטת מזהמים - תפיסה ייחודית שהותאמה בצורה מושלמת לאיכויות של BMW סידרה 3.

טכנולוגיית iPerformanceלראשונה, דגם ה-BMW 330e iPerformance.

שילוב בין מנוע חשמלי לבין מנוע TwinPower Turbo של BMW מספק את הטוב שבשני העולמות במכונית ספורט-סדאן דינאמית ונוחה במיוחד: BMW 330e. נקודת מפגש בין מצוינות לחדשנות, בשילוב עם ספורטיביות ואלגנטיות של BMW סידרה 3. דינאמיקת נהיגה מרשימה בשילוב עם רמות על של יעילות, חיסכון וידידות לסביבה, הודות לנהיגה ללא פליטת מזהמים - תפיסה ייחודית שהותאמה בצורה מושלמת לאיכויות של BMW סידרה 3.

הקונספט.

במשפט אחד, BMW סידרה 3 עם צריכת דלק של מכונית מיני: הודות לטכנולוגיית eDrive שפותחה במסגרת טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW, ניתן לנסוע לטווח של עד 37 קילומטרים עם מנוע חשמלי בלבד - מבלי לפלוט כלל מזהמים ומבלי לצרוך כלל דלק. הסוללה בעלת המתח הגבוה מותקנת מתחת לתא המטען - ועם נפח של כ-370 ליטר הוא ממשיך לתת מענה אידיאלי לדרישות היום יום, מבלי שהנוחות, השימושיות או תחושת המרחב נפגעות. סמלי “eDrive” בקורה C מעידים על טכנולוגיית ההינע החדשנית של המכונית. בנוסף, המכונית ההיברידית עם שקע הטעינה מציעה רמות אופטימליות של אחיזה וזריזות הודות למתלים בעלי כוונון ספורטיבי ומאפיינים דינמיים יוצאי דופן בכל תכניות הנהיגה. כתוצאה מכך, BMW 330e מתעלה על כל הציפיות גם ביחס לדינאמיקת הנהיגה. תפיסה של מכונית עתידנית מעל לכל תחרות.

BMW iPerformance.

מאפייני נהיגה ייחודיים.

כמכונית היברידית נטענת עם שקע טעינה חיצוני, BMW 330e מציעה תכניות נהיגה שונות שמאפשרות לנהג להשפיע בצורה משמעותית על צריכת האנרגיה בפועל. צריכת הדלק בפועל תלויה הן בתכנית הנהיגה שנבחרה והן בהתנהגותו האישית של הנהג. כשהסוללה טעונה במלואה, ניתן לנסוע לטווח של עד 37 קילומטרים* מבלי לצרוך אפילו טיפה אחת של דלק. בתכנית הנהיגה AUTO eDrive, שילוב אופטימלי בין המנוע החשמלי לבין מנוע הבעירה הפנימית מאפשר להתמקד ביעילות וחיסכון ברמה האיכותית ביותר.

* ע"פ נתוני יצרן.

  • נהיגה עירונית

    בנהיגה בעיר, BMW 330e ממצה את היתרונות של מערכת ההינע החשמלית עד תום. כשהסוללה טעונה במלואה, אפשר לנסוע למרחקים קצרים (עד 37 ק"מ) מבלי לפלוט כלל מזהמים לסביבה החיצונית - ולנסוע ברחבי העיר מבלי לצרוך אפילו טיפה אחת של בנזין.

  • נהיגה יום יומית

    בנסיעות יום יומיות, הקשרים ההדדיים בין שתי מערכות ההינע של המכונית ההיברידית הנטענת עם שקע טעינה חיצוני מעניקים יתרונות בולטים. בתכנית AUTO eDrive, השילוב החכם בין מנוע הבעירה הפנימית לבין המנוע החשמלי מבטיח צריכת דלק נמוכה משמעותית בהשוואה למכוניות אחרות בקבוצה, עם מנועי בנזין או דיזל. בקיצור: ליהנות מהיוקרה של BMW סידרה 3 בתוספת בונוס של חיסכון אולטימטיבי בדלק.

  • נהיגה למרחקים ארוכים

    ליהנות מחוויית נהיגה יעילה וחסכונית - גם למרחקים ארוכים. היכולות יוצאות הדופן של המכונית ההיברידית הנטענת עם שקע טעינה חיצוני באות לביטוי בנסיעות למרחקים ארוכים ללא שום פשרות בטווח או בשימושיות של המכונית.

יחידת הנעה.

מנוע הבנזין בעל 4 הצילינדרים וההספק הגבוה, בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW, והמנוע החשמלי בעל היעילות הגבוהה בטכנולוגיית eDrive, הם הכוחות המניעים של דגם ה-BMW 330e. השילוב בין טכנולוגיות EfficientDynamics אלה יוצר מכונית חדשנית שמציעה לא רק צריכת דלק נמוכה, אלא גם דינאמיקת נהיגה מעולה ויציבות בכל תנאי הנהיגה.

ניהול חכם של האנרגיה.

ניהול חכם של האנרגיה הוא אחד היסודות העיקריים בתפיסת eDrive של BMW. המערכת מתאמת את הקשרים ההדדיים בין כל רכיבי ההינע על מנת לשלב בצורה טובה ככל האפשר בין יעילות וחיסכון לבין דינמיקת נהיגה מעולה. הניהול החכם של האנרגיה משפר לרמה אופטימלית את היחס בין ההספק לחיסכון של מערכת ההינע ההיברידית באמצעות בחירה צופה-פני-עתיד של המנוע המתאים ביותר. כך, למשל, נעשה שימוש בנתוני הניווט, אם זמינים, כדי לזהות מבעוד מועד את קטעי המסלול ואת תנאי הנהיגה המתאימים ביותר למנוע החשמלי או לטעינה של הסוללה בעלת המתח הגבוה.

במצבים שבהם מנוע הבנזין יניב יחס גרוע בין הספק לחיסכון, תעביר המערכת עומס רב יותר למנוע החשמלי כדי להעניק יחס טוב יותר בין הספק לחיסכון. המשמעות היא שמנוע הבנזין ישמש להפקת הספק נוסף. הספק זה משמש להפקת חשמל לסוללה באמצעות המנוע החשמלי/גנרטור, וניתן להשתמש בו בהמשך לצורך נסיעה בהנעה חשמלית בלבד או לסיוע יעיל למנוע הבנזין. הניהול החכם של האנרגיה מבקר גם את המנוע החשמלי/גנרטור, כך שהאנרגיה הקינטית מומרת לאנרגיה חשמלית במהלך גלישה ובזמן בלימה. בשילוב עם תכנית ECO PRO, הניהול החכם של האנרגיה מתאים את כל מערכות המכונית, ובכלל זה כל רכיבי העזר ותפקודי הנוחות, כך שפעולתם תהיה מוכוונת לחיסכון בדלק וליעילות גבוהה ככל האפשר.

בעזרת לחצן eDrive, הנהג יכול לבחור בין שלוש תכניות eDrive: תכנית AUTO eDRIVE הרגילה, תכנית MAX eDRIVE לנסיעה בכוחו של המנוע החשמלי בלבד ותכנית SAVE BATTERY, שבה סטטוס הטעינה נשמר ברמה קבועה.

 

  • תכנית AUTO eDRIVE

    בתכנית AUTO eDRIVE, מערכת EfficientDynamics החכמה של BMW קובעת מהו השילוב היעיל ביותר בין המנוע החשמלי לבין מנוע הבנזין - בהתאם למהירות הנסיעה וסטטוס הטעינה של הסוללה. תכנית זו כוללת שני מצבים: אם סטטוס הטעינה של המצבר הוא בין 12% ל-100%, אפשר ליהנות מנסיעה בכוחו של המנוע החשמלי בלבד עד למהירות של 80 קמ"ש. במהירות גבוהה יותר או בתנאים תובעניים יותר, מנוע הבנזין מופעל באופן אוטומטי. אם סטטוס הטעינה יורד אל מתחת ל-12%, אפשר לנהוג ב-BMW 330e במצב החשמלי בלבד עם האצה מתונה במהירות של עד 20 קמ"ש, ועם האצה קלה במהירויות של עד 55 קמ"ש.

  • תכנית MAX eDRIVE

    הנאה מרבית מנהיגה חשמלית: בתכנית MAX eDRIVE, אפשר ליהנות מנהיגה בכוחו של המנוע החשמלי בלבד במהירות של עד 120 קמ"ש. במהירות גבוהה יותר, או כשצריכים למצות את יכולת ההאצה, מנוע הבנזין מופעל באופן אוטומטי.

  • תכנית SAVE BATTERY

    כשסטטוס הטעינה של הסוללה נמוך, תכנית SAVE BATTERY מאפשרת לטעון את הסוללה באמצעות מנוע הבנזין או לשמור על סטטוס הטעינה. כך יכול הנהג לשמור על קיבולת הסוללה לנהיגה בכוחו של המנוע החשמלי בלבד במועד מאוחר יותר.

טעינה.

הטעינה של הסוללה בעלת המתח הגבוה היא תהליך קל במיוחד. ניתן לטעון את הסוללה בבית, וגם כשנמצאים בדרכים, באחת מעמדות הטעינה הציבוריות הפרוסות
ברחבי הארץ.

  • טעינה ביתית

    את BMW 330e iPerformance אפשר לטעון בקלות ובצורה נוחה מאוד, באמצעות עמדת טעינה ביתית, אשר תסופק ותותקן בישראל ע"י חברת Gnrgy*.


    הפתרון הבטוח והמותאם אישית כולל עמדת טעינה, בדיקת התקנה ואיש מקצוע מיומן שמתקין את העמדה בבית, במשרד או בחניון.

    במסגרת בדיקת ההתקנה, אנשי השירות של חברת Gnrgy יבדקו את החיבורים האפשריים של עמדת הטעינה. לאחר ההתקנה, תקבל הוראות שימוש והכוונה, ויעמוד לשירותך מוקד שירות טלפוני.

    * יש לוודא את היתכנות התקנת עמדת הטעינה בבית הלקוח טרם רכישת הרכב.

    משך הטעינה אינו ארוך, ותוך כשעתיים ורבע הסוללה של המכונית תהיה טעונה במלואה ומוכנה לשימוש. 

    שקע הטעינה של המכונית מותקן מאחורי מכסה, בלוח הצד הקדמי-שמאלי. טבעת LED מוארת בשקע הטעינה מציגה את סטטוס הטעינה בצורה ברורה.

  • טעינה בדרכים

    בנוסף לטעינה הביתית, ניתן לבצע טעינה של המכונית בכל עמדת טעינה ציבורית הנמצאת ברחבי הארץ. מספרן של עמדות הטעינה הציבוריות שאפשר למצוא בדרכים נמצא במגמת עלייה, ואפשר להשתמש בהן
    בצורה קלה ונוחה.

    את פריסת עמדות הטעינה הפזורות ברחבי ישראל ניתן למצוא באתר האינטרנט של חברת Gnrgy בכתובת www.gnrgy.co.il או באפליקציה הנושאת את שם החברה. 

    שקע הטעינה של המכונית מותקן מאחורי מכסה, בלוח הצד הקדמי-שמאלי, וטבעת ה-LED בשקע הטעינה מספקת מידע ביחס לסטטוס הטעינה של המכונית גם כשנמצאים בחוץ.

  • ויסות מראש של האקלים

    להיכנס בנוחות למכונית קרירה בקיץ ולמכונית חמימה, עם חלונות מופשרים, בחורף - החימום והקירור במצב נייח של BMW 330e היברידית עם שקע טעינה הופך את החלום הזה לאפשרי. הודות למדחס מזגן חשמלי ומחמם חשמלי ללא מיכל דלק, מיזוג האוויר האוטומטי פועל מבלי להשמיע קול כמעט - וגם כשהמנוע דומם. אפשר לתכנת מראש שני זמנים נפרדים של יציאה לדרך.
    חצי שעה לפני מועד היציאה המתוכנן, מופעלים החימום, הקירור והאוורור כדי להשיג את הטמפרטורה שנבחרה באמצעות מערכת בקרה חכמה. את המערכת אפשר להפעיל באמצעות בקר iDrive מתוך המכונית. אם רמת הטעינה של המצבר בעל המתח הגבוה מספקת, החימום והקירור במצב נייח מופעלים בין אם המכונית מחוברת לשקע טעינה חיצוני ובין אם לאו.

נוחות.

מובן מאליו שמכונית חדשנית כדוגמת BMW 330e Sedan מציעה את הנוחות האולטימטיבית. הסוללה בעלת המתח הגבוה מאוחסנת באופן קומפקטי ביותר, ומשאירה נפח תא המטען של כ-370 ליטר, המעניק מענה אידיאלי
לדרישות היום יום. מערכת המתלים מבטיחה דינמיקת נהיגה מלאה, יציבות בכל עת ותחושת נהיגה נעימה - גם בנסיעות ארוכות וגם כאשר הרכב נושא מטען כבד.