דינמיות קיצונית.

דינמיקת נהיגה, יעילות וחיסכון ב- BMW 2-SERIES קופה החדשה.

דינמיות קיצונית.

דינמיקת נהיגה, יעילות וחיסכון ב- BMW 2-SERIES קופה החדשה.

דינמיות קיצונית.דינמיקת נהיגה, יעילות וחיסכון ב- BMW 2-SERIES קופה החדשה.

BMW 2-SERIES קופה משדרת מסר ברור וקיצוני: דינמיקה מושלמת. והיא משלבת בין כל המרכיבים שמגדירים חוויית נהיגה מוחלטת: תכנון במבנה ספורטיבי עם הנעה אחורית, חלוקת משקל מושלמת בין הסרנים ומנועים רבי עצמה - שמזרימים אדרנלין כבר מהרגע הראשון. התוצאה היא עצמה טהורה עם התנהגות מופתית ויעילות מרשימה להפליא.

 

 

שולטת במיאוצים קצרים וארוכים

בכל פינה ממתינה הרפתקה, וכל תגובה משדרת הצהרה ברורה. ההנעה האחורית הספורטיבית, האווירודינמיות האופטימלית והכיול המדויק של המתלים מעבירים את ההספק המרשים של BMW 2-SERIES קופה לכביש בצורה אמינה. מערכת בקרת השיגור (Launch Control) של תיבת ההילוכים Sport אוטומטית Steptronic בעלת 8 ההילוכים מסייע למצות את המומנט המרבי ולהעניק נהיגה מהנה עד למגבלות הכוח. התודות מגיעות גם להיגוי Sport המשתנה, אשר מעניק חוויה ספורטיבית מושלמת והתנהגות מדויקת במיוחד.

  • התנהגות כביש

    זריזה, ייחודית, מדויקת. ההתנהגות של BMW 2-SERIES קופה מגלמת תמהיל מלהיב של עצמה בלתי מרוסנת וניטור ובקרה מדויקים. היתרונות הבלתי מעורערים כוללים הנעה אחורית דינמית, מערכת בקרת שיגור (Launch Control), היגוי Sport משתנה וחלוקת משקל מושלמת, ביחס של 50:50, בין הסרנים. הכל בפרופורציות הקומפקטיות של מכונית הקופה הספורטיבית.. כל תמרון, כל פנייה, כל נגיעה בדוושת ההאצה מעניקים חוויית נהיגה ייחודית ומנתצת מוסכמות. הכל למען הנהג.

  • מתלי M אדפטיביים (אופציונלי)

    זריזות ספורטיבית, שניכרת עד לאחרון הפרטים: הודות לבולמי הזעזועים בעלי הבקרה האלקטרונית, יכולים מתלי M האדפטיביים (אופציונלי) להעניק התאמה מושלמת לסגנון הנהיגה ולתנאי הדרך. ההנמכה הנוספת של עשרה מילימטרים מגבירה עוד יותר את הזריזות הספורטיבית, וכשבוחרים במצב הנהיגה Sport באמצעות מערכת Driving Experience Control נבחר כוונון קשיח יותר של בולמי הזעזועים. במצב הנהיגה Sport+, מופעלת מערכת בקרת האחיזה הדינמית (DTC) במקום בקרת היציבות הדינמית (DSC), אשר מאפשרת סגנון נהיגה ספורטיבי עוד יותר הודות להתערבות מאוחרת יותר של מערכת DSC.

  • היגוי Sport משתנה (אופציונלי)

    היגוי Sport משתנה עם Servotronic מבטיח היגוי ישיר ומדויק ודורש מאמץ מועט יותר כדי לסובב את גלגל ההגה. המערכת מגיבה לזווית ההיגוי ביחסי העברה משתנים, על מנת לשפר את ההתנהגות בנהיגה בסגנון ספורטיבי ולהפחית את המאמץ הנדרש כדי לסובב את גלגל ההגה בתמרוני חנייה ופניות.

קטלוג ומפרט טכני.

האצת קצב דפיקות הלב בלחיצת כפתור

האצה מרבית מעמידה עם מערכת בקרת השיגור (Launch Control) .

האצת קצב דפיקות הלב בלחיצת כפתור

האצה מרבית מעמידה עם מערכת בקרת השיגור (Launch Control) .

האצה מרבית מעמידה, גם של קצב פעימות הלב - בדיוק מה שאפשר לצפות ממערכת בקרת השיגור (Launch Control) של תיבת ההילוכים Sport אוטומטית Steptronic בעלת 8 ההילוכים. כל מה שצריך לעשות הוא לתת את הפקודה: בוחרים במצב הנהיגה Sport+, מעבירים את בורר ההילוכים למצב S, לוחצים היטב על דוושת הבלם ובו בזמן, לוחצים על דוושת ההאצה בחוזקה. ברגע שמרפים מדוושת הבלם, מזרימה BMW 2-SERIES קופה את האדרנלין לעורקיך. אתה מוזמן להתרשם בעצמך.

בניית כוח חסרת תחרות.

מנועים בטכנולוגיית TwinPower Turbo BMW.

בניית כוח חסרת תחרות.

מנועים בטכנולוגיית TwinPower Turbo BMW.

מנועי TwinPower Turbo האולטרה מודרניים של BMW, הופכים את BMW 2-SERIES קופה לכוח המניע של קבוצתה. תגובה ספונטנית, פוטנציאל ביצועים גבוה ורמות מרשימות של יעילות וחסכון גם בחלקו הגבוה של טווח הסל"ד משתלבים ומעניקים חוויית נהיגה נמרצת במיוחד. וגם פעולה חלקה לנוחות מרבית בנסיעה.

8-תיבת הילוכים אוטומטית Steptronic בעלת 8 הילוכים.

תיבת ההילוכים האוטומטית Steptronic בעלת 8 ההילוכים מעניקה שילוב הילוכים ונוחות נסיעה ברמות גבוהות במיוחד הודות לפערים הקטנים בין יחסי ההעברה ולשינויים המינימליים במהירות הפעולה של המנוע. כך ניתן לשלב בין נוחות מרבית לבין תחושה של דינמיקה מרשימה וצריכת דלק נמוכה יותר.

טכנולוגיות EFFICIENT DYNAMICS BMW.

טכנולוגיות EFFICIENT DYNAMICS BMW.

צריכת דלק נמוכה יותר. נהיגה מהנה יותר. אלו טכנולוגיות Efficient Dynamics BMW. זוהי חבילה חדשנית של טכנולוגיות, אשר כוללת את מערכת ההינע, ניהול האנרגיה ותפיסת תכנון הרכב. התוצאה: צריכת דלק נמוכה יותר ופליטה מועטה יותר של CO2, בשילוב עם רמות גבוהות יותר של דינמיקה והנאה מהנהיגה. החבילה נכללת כסטנדרט בכל מכונית של BMW - וכמובן גם ב-BMW 2-SERIES.

מערכות סיוע לנהג.

מערכות סיוע לנהג.

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.