רדיקלים חופשיים.

מנועי TwinPower Turbo BMW ב-BMW סידרה 2 קופה.

המראה של BMW סידרה 2 קופה אינו המאפיין הייחודי היחיד שלה. הודות לטכנולוגיות EfficientDynamics החכמות של BMW, למשל, מנוע הבנזין עטור הפרסים, בעל 6 צילינדרים בטור בטכנולוגיית BMW TwinPower Turbo נחשב לאמת המידה המקובלת בכל הקשור לפיתוח דינמי של כוח ולחיסכון מרשים. עם כל מנוע שתבחר - ביצועים חסרי תחרות בקבוצה, בטווח רחב של סל"ד, הופכים את BMW סידרה 2 קופה לתחנת הכוח האולטימטיבית.

מנועי בנזין בטכנולוגיית BMW TWINPOWER TURBO.

מנועי הבנזין מהדור החדש, עם טכנולוגיית BMW TwinPower Turbo, מעניקים הספקת כוח זריזה ומרשימה ותגובה מעולה, גם במהירויות מנוע נמוכות. בה בעת, הם חסכוניים יותר, פולטים פחות מזהמים ומעניקים ביצועים טובים מאלו של הדור הקודם. במנועים החדשניים משולבות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הזרקת דלק, בקרה משתנה על השסתומים עם Double-VANOS וטכנולוגיה חדשנית של מגדשי טורבו - והם מייצגים אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח EfficientDynamics של BMW. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד, אשר ממחישה את היכולות הידועות של BMW בכל הקשור לפיתוח מנועים. מנוע הבנזין בעל 6 הצילינדרים בטור בטכנולוגיית BMW TwinPower Turbo, זכה כבר מספר פעמים בתואר מנוע השנה, והוא מצדיק את המוניטין העולמי שלו מבחינת אספקה דינמית של כוח, פעולה חלקה במיוחד ורמות מרשימות של יעילות וחיסכון. המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW כוללים טכנולוגיה מוכחת ומצליחה, אשר מיושמת כמעט בכל מנועי הבנזין.

  • BMW M240i Coupé

    צילינדרים / שסתומים

    4/6

    נפח מנוע (סמ"ק)

    2,979

    קדח / מהלך (מ"מ)

    94.6/82

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    340/5,5800

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    51.0/1,520-4,500

    יחס דחיסה

    10.2

  • BMW 220i Coupé

    צילינדרים / שסתומים

    4/4

    נפח מנוע (סמ"ק)

    1,997

    קדח / מהלך (מ"מ)

    94.6/82.0

    הספק (סל"ד / כ"ס)

    184/5,000

    מומנט מירבי (סל"ד / קג"מ)

    27.5/1,350-4,600

    יחס דחיסה

    11.0