ספורטיבית. חופשית ומשוחררת. מהירה.

נקודת מפגש בין דינמיקת נהיגה ליעילות וחיסכון ב-BMW סידרה 2 קבריולט

ספורטיבית. חופשית ומשוחררת. מהירה.

נקודת מפגש בין דינמיקת נהיגה ליעילות וחיסכון ב-BMW סידרה 2 קבריולט

שילוב מושלם של ניגודים: יחידת ההנעה הדינמית של BMW סידרה 2 קבריו וטכנולוגיות EfficientDynamics החדשניות של BMW משלבות בין עצמה חסרת פשרות לבין רמות מרביות של יעילות וחיסכון. התוצאה: BMW סידרה 2 קבריו שמביאה את כושר התמרון והזריזות היישר לרחובות העיר, בין אם בתכנית ECO PRO ובין אם בנהיגה בסגנון ספורטיבי יותר - מציעה חבילה אימפולסיבית ונמרצת שמענגת את כל החושים.

ספורטיבית. חופשית ומשוחררת. מהירה.נקודת מפגש בין דינמיקת נהיגה ליעילות וחיסכון ב-BMW סידרה 2 קבריולט

שילוב מושלם של ניגודים: יחידת ההנעה הדינמית של BMW סידרה 2 קבריו וטכנולוגיות EfficientDynamics החדשניות של BMW משלבות בין עצמה חסרת פשרות לבין רמות מרביות של יעילות וחיסכון. התוצאה: BMW סידרה 2 קבריו שמביאה את כושר התמרון והזריזות היישר לרחובות העיר, בין אם בתכנית ECO PRO ובין אם בנהיגה בסגנון ספורטיבי יותר - מציעה חבילה אימפולסיבית ונמרצת שמענגת את כל החושים.

טכנולוגיות EFFICIENT DYNAMICS של BMW.

הודות לטכנולוגיית BMW TwinPower Turbo, הדור החדש של מנועי הבנזין והדיזל החדשניים ממשפחת EfficientDynamics של BMW יכולים להעניק ביצועים זריזים והיענות מעולה כבר בסל"ד נמוך, ובה בעת להציע רמות נמוכות במיוחד של צריכת דלק ופליטת מזהמים. היעילות המשופרת והדינמיקה האופטימלית מבטיחות חוויית נהיגה נמרצת יותר, באופן משמעותי.
מנועי הבנזין כוללים טכנולוגיה חדשנית של מגדש טורבו, בקרת שסתומים משתנה במלואה Valvetronic ובקרה משתנה Double-VANOS של גל הזיזים, וכן מערכת הזרקה High Precision Injection. יחדיו, מעניקים רכיבים מתקדמים אלה הספקת כוח מעולה ויעילות משופרת. מנועי הדיזל מצוידים במגדשי טורבו עם גיאומטריית להבים משתנה והזרקת דלק ישירה CommonRail מהדור החדש. גם הבעירה האופטימלית תורמת לרמות הנמוכות של צריכת הדלק ופליטת המזהמים.
 

 

התרגשות באוויר.

לחוות את דינמיקת הנהיגה ב-BMW סידרה 2 קבריולט.

התרגשות באוויר.

לחוות את דינמיקת הנהיגה ב-BMW סידרה 2 קבריולט.

יחידת הנעה דינמית.

ביצועים גבוהים, צריכת דלק נמוכה - זה היעד של יחידת ההנעה הדינמית ב-BMW סידרה 2 קבריו. מנועי הבנזין והדיזל המתוחכמים ממשפחת EfficientDynamics של BMW, בטכנולוגיית TwinPower Turbo, זכו כבר מספר פעמים בתואר "מנוע השנה". הפליטה הנמוכה שלהם מרשימה, ובה בעת הם מציעים פעולה חלקה, דינמיקה יוצאת דופן - והודות לתיבת ההילוכים האוטומטית Steptronic בעלת 8 ההילוכים, גם האצה עוצרת נשימה, כמעט ללא הפסקה.

  • מנועי בנזין בטכנולוגיית TwinPower Turbo BMW

     

    מנועי הבנזין מהדור החדש, עם טכנולוגיית BMW TwinPower Turbo, מעניקים הספקת כוח זריזה ומרשימה ותגובה מעולה, גם במהירויות מנוע נמוכות. בה בעת, הם חסכוניים יותר, פולטים פחות מזהמים ומעניקים ביצועים טובים מאלו של הדור הקודם. במנועים החדשניים משולבות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הזרקת דלק, בקרה משתנה על השסתומים עם Double-VANOS וטכנולוגיה חדשנית של מגדשי טורבו - והם מייצגים אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח EfficientDynamics של BMW. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד, אשר ממחישה את היכולות הידועות של BMW בכל הקשור לפיתוח מנועים. מנוע הבנזין בעל 6 הצילינדרים בטור של BMW, בטכנולוגיית TwinPower Turbo, זכה כבר מספר פעמים בתואר מנוע השנה, והוא מצדיק את המוניטין העולמי שלו בהספקה דינמית של כוח, פעולה חלקה במיוחד ורמות מרשימות של יעילות וחיסכון. המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW כוללים טכנולוגיה מוכחת ומצליחה, אשר מיושמת כמעט בכל מנועי הבנזין.
     

     

  • תיבת הילוכים אוטומטית Steptronic בעלת 8 הילוכים

    תיבת ההילוכים האוטומטית Steptronic, בעלת 8 ההילוכים, מציבה אמת מידה חדשה במונחים של נוחות וביצועים דינמיים ומשמשת כרכיב מרכזי במסגרת טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW. המרווחים הקטנים במיוחד בין ההילוכים תורמים להספקת כוח אופטימלית בכל מהירות. דבר זה מפחית משמעותית את צריכת הדלק, ומאפשר במקביל לנהג ליהנות מסגנון ספורטיבי וביצועים דינמיים עוד יותר. מהירות המנוע נמוכה יותר, במיוחד בנסיעה מהירה, מה שתורם לרמות נמוכות יותר של צריכת דלק ורעש מנוע.
    גם ממיר המומנט תורם תרומה חשובה - גם במצב של החלפת הילוכים ידנית. השינויים המהירים במהירות המנוע והכוונון המדויק של תיבת ההילוכים מבטיחים החלפות הילוכים חלקות במיוחד. תפקודים מובנים דוגמת חטיבת הינע בעלת תפקוד חיזוי, זיהוי הנהג וניטור מתמיד של תנועות הרכב ומצב התנועה משפיעים מאוד על האופן שבו תיבת ההילוכים מחליפה הילוכים. ללא תלות בתכנית הנהיגה הנוכחית, בוחרת המערכת תמיד בהילוך המתאים ביותר - גם במצב של החלפת הילוכים ידנית. בתכנית Sport, כוונון המנוע לתגובה מהירה יותר וסידרה של תפקודים מובנים שעושים שימוש בנתונים ממערכת הניווט (אופציונלי) משפרים עוד יותר את דינמיקת הנהיגה. תכנית Comfort מציעה כוונון מוכוון יותר לנוחות של תיבת ההילוכים ומבטיחה החלפות הילוכים מועטות יותר.
     

תכנית נהיגה ECO PRO.

תכנית הנהיגה ECO PRO מסייעת לנהג להפחית את צריכת הדלק בשיעור של עד 20 אחוזים, בהתאם לסגנון הנהיגה - על פי מחקר פנימי של צריכת דלק שנערך ב-BMW. תפקוד הגלישה, סייען הדרך מלפנים ומסלול ECO PRO מאפשר להגדיל את החיסכון באחוזים נוספים.
תפקוד הגלישה (המוצע רק בשילוב עם תיבת הילוכים האוטומטית) מנתק את חטיבת ההינע מהמנוע והמכונית משייטת (או "גולשת") ללא כוח מהמנוע - כשהנהג מסיר את הרגל מדוושת ההאצה במהירות של 50 עד 160 קמ"ש, אינו לוחץ על הבלמים.
על-ידי שימוש בנתונים ממערכת הניווט, מסוגל סייען הדרך מלפנים (המוצע רק בשילוב עם מערכת ניווט Professional) לזהות עיקולים, שטח בנוי, הגבלות מהירות ויציאות מדרכים מהירות, ומציג לנהג מבעוד מועד עצות שמסייעות למנוע האצה.
מסלול ECO PRO (המוצע רק בשילוב עם מערכת ניווט Professional או מערכת ניווט Business) מציג את המסלול החסכוני ביותר בהתאם לתנאי התעבורה, סגנון הנהיגה ותנאי הדרך. המחשב מציג את שיעור החיסכון בדלק שניתן להשיג אם משתמשים במסלול שנבחר על פי מסלול ECO PRO.

נהיגה ספורטיבית.

מוחצנת, נמרצת וספורטיבית מכל היבט. די בנגיעה אחת בכפתור ההתנעה כדי להכיר בעצמה המסתתרת מאחורי החזות הבוטחת של BMW סידרה 2 קבריו. הביצועים, חלוקת המשקל המושלמת ביחס של 50:50 וההתנהגות הזריזה הנובעת מהם הם ייחודיים בקבוצה - ומגיעים לכדי שלמות ב-BMW M240i.

  • BMW M240i

    כשמנוע הבנזין בעל 6 צילינדרים בטור, אשר מפתח הספק של 240 כ"ס, נותן ביטוי לצד החזק של BMW סידרה 2 קבריו, ההנאה מהנהיגה מובטחת. טכנולוגיות של ספורט מוטורי דוגמת מתלים אדפטיביים M (אופציונלי), בלמי M או חבילת M aerodynamics, הופכות את BMW סידרה 2 קבריו לאתלטית מכווננת היטב. חישוקי M, גלגל הגה M מצופה עור, מושבי ספורט או מערכת היגוי ספורטיבית שכווננה במיוחד משלימים את המראה המושך. זה ברור כבר ממבט ראשון: מכונית הקבריו הזו מהירה כמו הרוח.

  • התנהגות

    BMW סידרה 2 קבריו נצמדת לאספלט בצורה מופלאה - בכל תנאי מזג האוויר. הודות לטכנולוגיית ההנעה האחורית של BMW, מערכת ה- Driving Experience Control והיגוי Sport משתנה (אופציונלי), כמו גם חלוקת משקל ביחס של 50:50 בין הסרנים - מאפיין ייחודי בקבוצה - מרשימה המכונית בזריזות יוצאת דופן, כושר תמרון עילאי והתנהגות מדויקת במיוחד.

  • מתלים אדפטיביים M (אופציונלי)

    מערכת המתלים האידיאלית להתנהגות כביש דינמית עוד יותר - בולמי זעזועים בעלי בקרה אלקטרונית במתלים האדפטיביים M מתאימים את עצמם לסגנון הנהיגה הנוכחי ולתנאי הדרך. הנהג יכול לשנות את מאפייני השיכוך בעזרת מערכת ה- Driving Experience Control. המתלים גם הונמכו ב-10 מ"מ, מה שמגביר את הזריזות עוד יותר. כוונון מתלים קשיח יותר במידה משמעותית מופעל כאשר בוחרים בתכנית נהיגה Sport באמצעות מערכת ה- Driving Experience Control. בתכנית נהיגה SPORT+, מוחלפת מערכת בקרת היציבות הדינמית (DSC) במערכת בקרת אחיזה דינמית (DTC), המאפשרת נהיגה דינמית עוד יותר ומעניקה גמישות רבה יותר לפני שמערכת DSC מתערבת.

  • תפקוד Launch Control (בקרת שיגור)

    להאצה מרבית ממצב נייח, נכלל בתיבת ההילוכים Sport אוטומטית Steptronic בעלת 8 ההילוכים תפקוד של Launch Control (בקרת שיגור). כדי להפעיל את התפקוד הזה, יש להפעיל את מערכת DTC (בקרת אחיזה דינמית) בלחיצה קלה על לחצן DSC (בקרת יציבות דינמית), להעביר את ידית ההילוכים למצב "S", ללחוץ היטב על דוושת הבלם ועל דוושת ההאצה בו זמנית. ואז, יש להרפות מדוושת הבלם והמכונית מאיצה בקצב מרבי עד שמרפים מדוושת ההאצה. תפקוד זה נועד להעניק הנאה לנהגים בעלי שאיפות דינמיות וספורטיביות.

נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולה אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.