עליונות. להיראות באור המחמיא ביותר.

BMW M

נולדו במסלולי המרוצים. מרגישות בבית בכל כביש. המכוניות של M.

עליונות. להיראות באור המחמיא ביותר.

נולדו במסלולי המרוצים. מרגישות בבית בכל כביש. המכוניות של M.

את הצעדים הראשונים שלהן עושות המכוניות של M במסלול המבחן הקשוח ביותר בעולם. קטע Nordschleife של מסלול Nürburgring הוא המקום שבו מעוצבת ומפותחת הנשמה של כל מכונית של M. נשמה מיוחדת לספורט המוטורי. שמרגישה בבית בכל כביש.

עליונות. להיראות באור המחמיא ביותר.נולדו במסלולי המרוצים. מרגישות בבית בכל כביש. המכוניות של M.

את הצעדים הראשונים שלהן עושות המכוניות של M במסלול המבחן הקשוח ביותר בעולם. קטע Nordschleife של מסלול Nürburgring הוא המקום שבו מעוצבת ומפותחת הנשמה של כל מכונית של M. נשמה מיוחדת לספורט המוטורי. שמרגישה בבית בכל כביש.

BMW M

המכוניות של M: חוויית הנהיגה המושלמת.

כדי לנצח, חייבים לתת הכל. הספורט המוטורי אינו מותיר מקום לטעויות. גם אנו איננו מוכנים להתפשר על פחות. כך היה גם ביחס לאחת ממכוניות הספורט המיוחדות ביותר, BMW M1 האגדית שבה נהגו ניקי לאודה ונלסון פיקה על המסלול בסדרת המרוצים Procar. וככל שאמורים הדברים בפיתוח ובייצור של המכוניות הייחודיות שלנו, דבר לא השתנה עד היום. רק שלמות עד אחרון הפרטים יכולה להפוך את המכוניות של M למה שהן: מכוניות מרוץ בלב ובנשמה. אולם, המכוניות של M מפגינות את הביצועים העילאיים שלהן גם בחיי היום יום - ברחובות העיר, בדרכים בין עירוניות או בכבישים מהירים.

עיצוב מסעיר: מראה מובהק של M.

שלמות ויופי הולכים יד ביד. אסתטיקה אינה מסתכמת במשטחים, צבעים, צבע או חומרים - היא באה לביטוי גם בעיצוב האווירודינמי ובשאר האיכויות הטכניות. המעצבים והמהנדסים של BMW M יודעים שצורה ותפקוד הולכים יד ביד, והם פועלים לפתח פתרונות שמשלבים בין שני ההיבטים ומניבים יצירת אמנות מרהיבה ומיוחדת במינה.

 

 

 

למכונית ספורט אין אף פרט מיותר.הדברים נכוניםבמיוחד ביחס לאווירודינמיות. גם המראות החיצוניות של BMW M חייבות להעניק ביצועים טובים במנהרת הרוח. אבל הביצועים אינם מסתכמים בהתנגדות האוויר: פתחי האוויר הרחבים בסינר הקדמי האופייני של M מאפשרים למנוע לנשום ומקררים את בלמי הדיסק הגדולים של גלגלי M מסגסוגת קלה, בעוד שזרימת האוויר לאורך מפזר האוויר האחורי תורמת לכוח ההצמדה. אפשר להבחין מיד בזימי הצד, כמו גם בקצוות הכפולים של צינור הפליטה של M. ביחד, הם משמשים כסימני ההיכר של אתלטית בכושר שיא.

 

העצמה של M: מומנט מרגש.

הייחוד של כל מנועי M: הם אינם גרסאות משופרות של המנועים הרגילים המיוצרים, אלא פרי פיתוח עצמאי לכביש של טכנולוגיית ספורט מוטורי. החידושים שמיושמים בהם מורים את הדרך לשאר המנועים של BMW. צמד המלים "M Power" הוא סימן היכר לאיכות - הבטחה לטכנולוגיה ייחודית, ביצועים עוצרי נשימה ואיכות מוחלטת.

 

 

הספק שיא שמותיר את השגרה מאחור. מומנט שופע שמנועים אחרים אינם יכולים אפילו להתקרב אליו. האצה מידית ועצמה בכל נגיעה בדוושת ההאצה. ומעל הכל, שלל חידושים ושיפורים טכנולוגיים: תפיסות של מומנט גבוה, מגדשי טורבו כפולים Twin Scroll עם סעפת פליטה צולבת לרוחב חטיבת הצילינדרים, שסתומי מצערת יחידים, גל ארכובה מחושל. ולמרות הצילינדרים הרבים: כל המנועים עתירי הביצועים שלנו משלבים בין ביצועים מרביים לבין יעילות מרבית.

חידושים פורצי דרך: חשיבה יצירתית מובילה לתוצאות יצירתיות.

זו הסיבה לכך ש-BMW M מעניקה למהנדסים שלה שפע מרחב לרעיונות חדשים, גישה שהניבה חידושים טכנולוגיים מהפכניים שמורים את הדרך קדימה. לא רק למכוניות ספורט עתירות ביצועים, אלא גם לדגמים רבים נוספים של BMW. “BMW M” אינה מסתכמת במהירות - היא מייצגת את היכולת של קבוצת BMW לייצר חידושים.


לקחת כל פרט ולתת לו פרשנות חדשה לגמרי - כך נולדים חידושים. ב-BMW M3, תיבת ההילוכים בעלת המצמד הכפול וטכנולוגיית Drivelogic מאפשרים למצות את מלוא העצמה ממנוע V8 עתיר המומנט מבלי שהעברת הכוח נקטעת בהחלפות ההילוכים. או סעפת הפליטה לרוחב חטיבת הצילינדרים, שמעניקה למנוע הטורבו M TwinPower של BMW X5 M ו-X6 M תגובה כה טובה. משקל נמוך יותר, כוח רב יותר, שליטה טובה יותר: המקורות להנאה מהנהיגה.

הזריזות של M: לאתגר את המגבלות.

לזרום עם הכביש בין בלימה, האצה צידית והאצה קדימה: החיפוש אחר הקו האידיאלי הוא חיפוש אחר שלמות, גם בנסיבות קיצוניות. ומכונית של M היא הכלי המושלם להשגת היעד הזה. הליבה: מבנה חכם וקל משקל עם מרכז כובד נמוך ומיעוט של מסות שאינן נתמכות בקפיצים, שלדה קשיחה, מתלים ובולמי זעזועים שפועלים היטב במשטחים בעלי אחיזה גבוהה במסלול המרוצים כמו גם בכבישים המפותלים של מעברי האלפים. האמצעים: לדוגמה, גג שמיוצר מפלסטיק מחוזק בסיבי פחמן (CFRP), לוחות צד ושלדה מאלומיניום. וכדי לשפר עוד יותר את המבנה המכני: מתלי M אדפטיביים.