יעילות והנאה מנהיגה הם הכוח המניע שלנו.

מנועי TwinPower Turbo של BMW

יעילות והנאה מנהיגה הם הכוח המניע שלנו.

מנועי TwinPower Turbo של BMW

מנועים חדשניים - בנזין ודיזל - עם טכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW הם הלב של כל מכונית של BMW. הם משלבים בין מערכות ההזרקה המתקדמות ביותר, בקרת ביצועים משתנה וטכנולוגיה חדשנית של מגדש טורבו.

יעילות והנאה מנהיגה הם הכוח המניע שלנו.מנועי TwinPower Turbo של BMW

מנועים חדשניים - בנזין ודיזל - עם טכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW הם הלב של כל מכונית של BMW. הם משלבים בין מערכות ההזרקה המתקדמות ביותר, בקרת ביצועים משתנה וטכנולוגיה חדשנית של מגדש טורבו.

המנועים ממשפחת EFFICIENT DYNAMICS של BMW.

בנזין או דיזל, עם שלושה, ארבעה או שישה צילינדרים - המנועים ממשפחת EfficientDynamics של BMW מעניקים הספקת כוח גמישה משמעותית ותגובה מידית גם בתחום הנמוך של טווח הסל"ד, ובה בעת, צריכת דלק מעולה ופליטה מועטה של מזהמים. היעילות הגבוהה והדינמיקה האופטימלית מבטיחים חוויית נהיגה נמרצת בהרבה.

  • מנועי בנזין בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW

    מנוע הבנזין החדשני, בעל 3 צילינדרים ופעולה חלקה בצורה יוצאת דופן; מנוע הבנזין בעל 4 הצילינדרים; ומנוע הבנזין בעל 6 צילינדרים בטור בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW, אשר זכה בפרסים רבים בתחרות "מנוע השנה" - כולם מציבים סטנדרטים חדשים. בדור החדש, הם מתגלים כחסכוניים, נקיים וחזקים מקודמיהם. על מנת להגביר את היעילות והדינמיקה, החבילה החדשנית - אבן דרך באסטרטגיית EfficientDynamics של BMW - משלבת בין טכנולוגיית ההזרקה המתקדמת ביותר ובקרת שסתומים משתנה עם double-VANOS לבין הטכנולוגיה החדשנית ביותר של מגדשי טורבו. התוצאה: מערכת הינע יעילה וחסכונית במיוחד שממחישה בצורה מרשימה את המומחיות של BMW במנועים.

  • מנועי דיזל בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW

    היישום השיטתי של עיקרון EfficientDynamics של BMW ניכר היטב במנועי הדיזל בטכנולוגיית Twin Power של BMW: הם משלבים בין ערכים מובילים של חיסכון, הספק ומאפייני פעולה לבין צריכת דלק נמוכה. אין שום ספק באשר ליעילות, לחיסכון ולדינמיקה שלהם. בה בעת, מנועי הדיזל בעלי 3 צילינדרים בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW כמנועי בסיס אידיאליים, מנועי הדיזל החדשניים בעלי 4 צילינדרים בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW ומנועי הדיזל החזקים במיוחד, בעלי 6 צילינדרים בטור, בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW מבצעים את העבודה ברמות נמוכות להפליא של פליטה וחיכוך. ההנאה המרבית מהנהיגה מובטחת. מנועי הדיזל בעלי מבנה אלומיניום קל משקל ממשפחת המנועים EfficientDynamics של BMW מצוידים במגדשי טורבו בעלי גאומטריית להבים משתנה. הזרקת הדלק הישירה במסילה משותפת היא מהדור המתקדם ביותר.

שני תחומים. אלוף אחד.

ביצועים טובים יותר, צריכת דלק נמוכה יותר: מנוע הבנזין M בעל 6 צילינדרים בטור בטכנולוגיית TwinPower Turbo.

שני תחומים. אלוף אחד.

ביצועים טובים יותר, צריכת דלק נמוכה יותר: מנוע הבנזין M בעל 6 צילינדרים בטור בטכנולוגיית TwinPower Turbo.

BMW M4 קופה:
צריכת דלק משולבת בליטר ל-100 ק"מ: 8.8 [8.3]
פליטת CO2 משולבת בגרם לק"מ: 204 [194]

עצמה אדירה. יעילות מדהימה.

מנוע הדיזל M Performance בעל 6 צילינדרים בטור בטכנולוגיית TwinPower Turbo משלב בין הזרקה ישירה במסילה משותפת לבין גידוש טורבו ייחודי, בשלושה שלבים, עם גאומטריית להבים משתנה. תגובה ספונטנית במיוחד, מומנט גבוה גם בסל"ד נמוך וטווח רחב של סל"ד מאפיינים את המנוע הייחודי הזה.

הילוך אחד לפני כולם.

תורמת להספקת כוח מושלמת, מפחיתה את צריכת הדלק ופועלת בצורה ספורטיבית ודינמית: תיבת ההילוכים Steptronic בעלת 8 הילוכים.

תיבת הילוכים ספורטיבית STEPTRONIC בעלת 8 הילוכים.

תיבת ההילוכים הספורטיבית Steptronic בעלת 8 הילוכים מעניקה שילוב הילוכים ונוחות נסיעה ברמות גבוהות באופן משמעותי הודות לפערים הקטנים בין יחסי ההעברה ולשינויים המינימליים במהירות הפעולה של המנוע. כך ניתן לשלב בין נוחות מרבית לבין תחושה של דינמיקה מרשימה וצריכת דלק נמוכה יותר. ועם תפקוד Launch Control, המכונית של BMW מרשימה מרגע שיוצאים לדרך, עוד במצב נייח. מילת המפתח: האצה מרבית. לוחצים לחיצה קצרה על לחצן DSC, מסיטים את ידית בורר ההילוכים למצב ‘S’, לוחצים על דוושת הבלם, מפעילים את התפקוד להורדת הילוך מאולצת (קיקדאון) באמצעות דוושת ההאצה - וברגע שמרפים מדוושת הבלם, מגלים את המשמעות האמיתית של מומנט גבוה.

BMW BLUE PERFORMANCE.

לנסוע באחת ממכוניות הדיזל הנקיות ביותר בעולם. הודות לטכנולוגיית BluePerformance של BMW, ניתן להשיג אופטימיזציה נוספת בהתנהגות של מנוע הדיזל. בנוסף לרכיבים של מסנן החלקיקים למנוע דיזל והממיר הקטליטי המחמצן, מבטיח ממיר קטליטי לאחסון NOx הפחתה נוספת של תחמוצות החנקן במערכת הפליטה. תהליך זה אינו משפיע על הבעירה בפועל והיעילות הגבהה של מנוע הדיזל נשמרת.
בחלק מהדגמים נעשה שימוש בצורה נוספת של הפחתת חנקן: הממיר הקטליטי SCR (SCR = חיזור קטליטי בררני) עם הזרקת AdBlue®. בתהליך זה, הזרקה של נוזל AdBlue® גורמת לתגובה כימית שמצמצמת באופן משמעותי את הפליטה של תחמוצת החנקן.