חכמה. דינמית. חשמלית.

מערכת ההינע eDrive של BMW.

חכמה. דינמית. חשמלית.

מערכת ההינע eDrive של BMW.

תפיסת ההינע החשמלי eDrive של BMW מציעה הנאה מרבית מהנהיגה - בצורה חרישית כמעט לגמרי ומבלי לפלוט מזהמים. שלושה רכיבים הם הלב של מערכת ההינע eDrive של BMW: המנוע החשמלי, סוללת ליתיום-יון עתירת הביצועים והניהול החכם של האנרגיה.

חכמה. דינמית. חשמלית.מערכת ההינע eDrive של BMW.

תפיסת ההינע החשמלי eDrive של BMW מציעה הנאה מרבית מהנהיגה - בצורה חרישית כמעט לגמרי ומבלי לפלוט מזהמים. שלושה רכיבים הם הלב של מערכת ההינע eDrive של BMW: המנוע החשמלי, סוללת ליתיום-יון עתירת הביצועים והניהול החכם של האנרגיה.

ניידות במחשבה קדימה הודות למערכת ההינע eDrive של BMW.

תפיסת ההינע החשמלי eDrive של BMW מציעה דינמיקה מרשימה. השילוב בין המנוע החשמלי, סוללת ליתיום-יון עתירת הביצועים והניהול החכם של האנרגיה מעניק חוויית נהיגה זריזה ומעוררת השראה והאצה עוצרת נשימה. כשנוהגים בכוחו של המנוע החשמלי בלבד, אין פליטה של מזהמים לסביבה המקומית.

  • מנוע חשמלי

    המנוע החשמלי הוא פרי פיתוח חדשני של קבוצת BMW והוא חלק בלתי נפרד מכל הדגמים בעלי ההינע החשמלי של BMW. כשהסוללה טעונה במלואה, יכול BMW X5 עם מערכת ההינע eDrive, למשל, להגיע לטווח מרבי של 30 קילומטרים בכוחו של המנוע החשמלי בלבד. כך ניתן לבצע את מרבית הנסיעות היומיומיות מבלי לפלוט מזהמים לסביבה המקומית. בהתאם לדרישות, ניתן להשתמש במנוע החשמלי גם כדי להשיג האצות מתפרצות קצרות ורבות עצמה - למשל לצורך עקיפה.

  • סוללת ליתיום-יון עתירת ביצועים

    כל כלי הרכב המצוידים בטכנולוגיית eDrive של BMW צורכים את האנרגיה הנחוצה למנוע החשמלי מהתקן מתקדם לאגירת חשמל. סוללות ליתיום-יון עתירות הביצועים משולבות במערכת קירור ששומרת שהסוללה תימצא כל העת בטמפרטורת עבודה אופטימלית, על מנת להגביר את ההספק ולהאריך את חיי השירות. הטעינה אפשרית בכל מקום שבו יש שקע חשמלי זמין. ניתן להסתפק גם בשקע חשמלי ביתי של 230 וולט.

  • ניהול חכם של האנרגיה

    יעילות גבוהה ככל האפשר וביצועים זמינים תמיד - המשימה העיקרית של הניהול החכם של האנרגיה היא להבטיח את שתי הדרישות האלה. בנוסף, המערכת מבקרת את התפקודים הנוספים במסגרת טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW, אשר הותאמו במיוחד לחטיבות הינע עם מנוע חשמלי סינכרוני.
    הניהול החכם של האנרגיה משפר את היעילות של חטיבת ההינע החשמלית והסוללה עתירת הביצועים באמצעות אסטרטגיית הפעלה עם יכולות חיזוי. נתוני הניווט משמשים לחישוב של הזמן האופטימלי לתחילת נסיעה בכוחו של המנוע החשמלי או לטעינת הסוללה, בהתאם למסלול ותנאי הנסיעה המתאימים ביותר. כך ניתן לחסוך אנרגיה בשיעור של עד עשרה אחוזים - והנהג יכול לנסוע מרחק רב יותר בכוחו של המנוע החשמלי בלבד.
    מערכת לבלימה רגנרטיבית (Brake Energy Regeneration) מבטיח כי האנרגיה הקינטית שמשתחררת בזמן בלימה או האטה תישמר בסוללת ליתיום-יון עתירת הביצועים, ותהיה זמינה בכל עת כדי להגביר את הביצועים הכוללים.
    עם תכנית ECO PRO, לחיצה על לחצן היא כל מה שנחוץ כדי להתאים את כל מערכות הרכב לפעולה יעילה - ולעשות שימוש חכם בעתודות האנרגיה. לשם כך, הניהול החכם של האנרגיה מצמצם את תפקודי הנוחות בהתאם לצרכי הנהג. בנוסף, מוצגות לנהג בצג הבקרה עצות לנהיגה יעילה במיוחד, על מנת לסייע לו להאריך את הטווח המרבי.

BMW X5 עם מערכת ההינע eDrive.

BMW X5 עם מערכת ההינע eDrive.

BMW X5 40e* הוא רכב Sports Activity Vehicle (SAV) הראשון של BMW אשר משלב בין מערכת xDrive החכמה של BMW להנעה לכל הגלגלים לבין המערכת ההיברידית החדשנית של BMW עם שקע טעינה. הודות לשילוב זה, הנהג נהנה לא רק מהשילוב הטיפוסי למותג של ספורטיביות ופאר, אלא גם מיעילות, חיסכון וידידות לסביבה.

BMW i - חזון הופך למציאות.

BMW i8. מכונית הספורט של העתיד.

BMW i8 מוכנה לחולל מהפכה בקבוצה שלה בשוק הרכב. מכונית ספורט ראשונה עם צריכת דלק וערכי פליטה של מכונית קומפקטית. צריכת דלק משולבת בליטר ל-100 ק"מ: 2.1 פליטת CO2 משולבת בגרם לק"מ: 49 צריכת חשמל משולבת בקוט”ש ל-100 ק"מ: 11.9

BMW i3. חשמלית ומחשמלת.

BMW i3 מגדירה מחדש את הניידות בת הקיימא: עם הינע חשמלי מלא, היא מציעה לא רק נסיעה נטולת פליטה ומעוררת השראה, אלא גם חוויית נהיגה נעימה. פליטת CO2 משולבת בגרם לק"מ: 0 צריכת חשמל משולבת בקוט”ש ל-100 ק"מ: 12.9
e

טעינה.

מטעינה ביתית פשוטה ועד עמדות טעינה של רשת ChargeNow ושירותי Assistance Services - תפיסת הטעינה של BMW הופכת את הנסיעה במכונית חשמלית לחוויה נוחה ומהנה במיוחד לשימוש יום יומי.

  • טעינה ביתית

    מכוניות חשמליות מציעות יתרונות רבים בהשוואה למכוניות רגילות - ואחד מהם הוא "מיכל דלק" מלא מדי בוקר. זאת הודות לעובדה שאפשר לטעון אותן בקלות ובנוחות בבית, באמצעות כבל הטעינה המסופק כציוד סטנדרטי. התהליך מהיר ונוח עוד יותר באמצעות עמדת “Wallbox” של BMW i: עמדת הטעינה המיועדת להתקנה בקיר הבית מגדילה את כושר הטעינה, מקצרת את משך הטעינה ומשתלבת היטב בעיצוב המכוניות של BMW.

  • טעינה בדרכים באמצעות רשת ChargeNow

    רשת ChargeNow מציעה גישה לעמדות טעינה ציבוריות של שותפי BMW. כדי לאפשר שימוש קל ואופטימלי בהצעות וטכנולוגיות שונות, שילבה BMW i מספר רב של ספקים ברשת ChargeNow. כרטיס ChargeNow מאפשר גישה לשירות ושימוש בו. בסוף החודש מקבלים דף חשבון עם פירוט ברור של כל פעולות הטעינה באמצעות כרטיס ChargeNow. הודות לטכנולוגיות ConnectedDrive של BMW i, כל עמדות הטעינה הזמינות מוצגות על ידי שירותי ConnectedDrive של BMW i במערכת הניווט.

  • סטטוס טעינה

    בעזרת האפליקציות BMW i Remote ו-My BMW Remote for plug-in-hybrids, אפשר לנטר בצורה נוחה את פעולת הטעינה בזמן אמת, מהסמארטפון. בנוסף, באמצעות האפליקציה Remote App אפשר להתעדכן בכל עת גם בטווח הנסיעה החשמלי ובסטטוס הטעינה של הסוללה של BMW. אפשר להשתמש בשליטה מרחוק כדי לתזמן פעולות טעינה בטיימר השבועי ולהפעיל את בקרת האקלים לקראת הנסיעה.

צריכת דלק ופליטת CO2.

הערכים של צריכת הדלק ופליטת CO2 תלויים במידות של החישוקים והצמיגים שנבחרו.

הערכים מחוץ לסוגריים מתייחסים לדגם בסיסי עם תיבת ההילוכים המותקנת כאבזור בסיסי.