מאחורי כל שינוי חשוב עומדת קבוצה של חלוצים.

BMW i

"המחושמלים"

מאחורי כל שינוי חשוב עומדת קבוצה של חלוצים.

"המחושמלים"

מאז ש-BMW i הוקמה, בשנת 2013, חלוצי חשמל מכל רחבי העולם, נוהגים, חיים וחולקים את החזון שלנו ביחס לעתיד הניידות. בפלטפורמות של המדיה החברתית הם פותחים בפנינו את המרחבים האישיים שלהם, מספרים לנו סיפורים 'מחשמלים' ומשתפים רגעים מחיי היום יום עם BMW i.

מאחורי כל שינוי חשוב עומדת קבוצה של חלוצים."המחושמלים"

מאז ש-BMW i הוקמה, בשנת 2013, חלוצי חשמל מכל רחבי העולם, נוהגים, חיים וחולקים את החזון שלנו ביחס לעתיד הניידות. בפלטפורמות של המדיה החברתית הם פותחים בפנינו את המרחבים האישיים שלהם, מספרים לנו סיפורים 'מחשמלים' ומשתפים רגעים מחיי היום יום עם BMW i.

BMW i

גארי.

"התחשמל" ב-יולי 2015.

גארי.

"התחשמל" ב-יולי 2015.

"להיכנס ולנסוע".
כשנהגתי בפעם הראשונה ב-BMW i3, בשנה שעברה, התחברתי מיד. הרגשתי מדליק. הרגשתי חכם. הרגשתי רענן. הרגשתי טוב, ידעתי שאני תורם במידה מסוימת לסביבה. בעיניי, היתרונות החשובים ביותר הם העיצוב האסתטי, הממדים והפעולה החשמלית. בעיר, כל מה שצריך זה להיכנס ולנסוע. החנייה יכולה להיות משימה מתישה, אבל את i3 אפשר להחנות בקלות בכל מקום.

לוסי.

"התחשמלה" באוקטובר 2014.

לוסי.

"התחשמלה" באוקטובר 2014.

"אני מאוהבת".
מעולם לא העליתי בדעתי שיום אחד אוכל לנהוג במכונית חשמלית מלאה. עכשיו אני משתמשת במכונית כזו מדי יום. אני מאמינה בכל מאודי שהמכוניות החשמליות הן העתיד שלנו ואני שמחה מאוד לקחת חלק בעתיד הזה. אני נהנית מהנהיגה ב-BMW i3 שלי - בכל שנייה. זה ממש כיף: המנוע, ההיענות, הזינוקים המהירים. חוויית הנהיגה מדהימה וגם הנוחות והחומרים המרהיבים, בשילוב עם השימוש האינטואיטיבי והטבעי במכונית כולה. היא ממש יפה וגם חיה ואני אוהבת אותה מאוד. החיסרון היחיד הוא שאני צריכה לחלוק בה עם בעלי, וקשה לי לוותר עליה.

קתרין.

"התחשמלה" באוקטובר 2014.

קתרין.

"התחשמלה" באוקטובר 2014.

"החשמלית הקטנה שלי".
תמיד אהבתי להיות ראשונה - אני אוהבת גדג'טים - ומהר מאוד התאהבתי בטכנולוגיה של המכונית החשמלית, שמציעה יתרונות של אוויר נקי ומראה של עידן החלל. עכשיו המכונית החשמלית כבר כאן ונראה שהחלום על המכונית החשמלית מתגשם. בעיניי, התכנון שלה באמת עדיף על זה של מכונית עם מנוע "רגיל". כשנוהגים ב-BMW i3, חלק גדול מהלחץ נעלם בתא הנוסעים הרגוע והשקט. אני נהנית לשבת במכונית, בתא הנוסעים המרגיע, כשאני מנווטת ברחובות. חלק מהאנשים עוצרים ומביטים במכונית המשייטת לצדם וצועקים לי: "אני אוהב את המכונית שלך".

לו.

"התחשמל" באוקטובר 2014.

לו.

"התחשמל" באוקטובר 2014.

"מנטרה של פחות שווה יותר".
אני נוהג להשוות את BMW i3 לתנועה המודרנית של הבתים הזעירים, מפני שבשני המקרים עצם מתוכנן בקפידה יכול להיות בעל צורה שימושית וממדים מינימליים. תא הנוסעים מזכיר בית מודרני ומאורגן היטב של בסגנון הבית של אימס: שיבוצי העץ המעוצבים, החומרים שנבחרו בקפידה ושטחי הזכוכית הנרחבים. כשם שבית חכם נפתח אל הטבע וממזג בין החלל הפנימי לחלל החיצוני, כך מתוכננת גם i3 לארוז במודע תפקודים רבים וטכנולוגיות במסגרת חזקה ומינימליסטית. מבחינתי, i3 היא שלוחה של החלל שבו אני חי.

רוג'ר.

"התחשמל" בדצמבר 2013.

רוג'ר.

"התחשמל" בדצמבר 2013.

"העתיד עכשיו".
בחנתי גם מכוניות חשמליות אחרות, אבל i3 הייתה היחידה שגרמה לי להרגיש מיוחד. אני לא מחפש תשומת לב, אבל אני מרגיש שהיא מעוררת עניין רב, יותר אפילו ממכוניות "ספורט". i3 מספקת משפטי פתיחה מצוינים, ואנשים רבים ניגשים אלי בשאלות על המכונית - יותר מכל מכונית אחרת שהייתה לי. אני משתמש בה בעיקר בשעות הפנאי, מפני שאני גר קרוב מאוד למשרד שלי ונוסע לעבודה בדרך כלל באופניים. אבל כשמגיעים אליי לקוחות, בדרך כלל אני מסיע אותם במכונית. מרביתם מעולם לא נסעו במכונית חשמלית, וזו הפתעה נעימה מאוד מבחינתם כשאני "מצמיד את הדוושה לרצפה".