מרשים. בכל תנועה.

דינמיקת נהיגה ב-BMW X6.

מרשים. בכל תנועה.

דינמיקת נהיגה ב-BMW X6.

מרשים. בכל תנועה.דינמיקת נהיגה ב-BMW X6.

העיצוב הבולט של ה-BMW X6 אינו מותיר מקום לטעות. עם זאת, בסופו של דבר, יש גורם אחד שהוא קריטי יותר מכולם: איך מרגיש להניע את פצצת האנרגיה הזו? השלדה של ה-BMW X6 מציבה סטנדרטים חדשים. מערכת ההנעה הכפולה החכמה BMW xDrive מבטיחה אחיזה יוצאת מן הכלל - בכל תנאי מזג האוויר, על כל משטח כביש. היא מלווה ביציבות כיוונית מעולה ובזריזות שמרתקת באופן מידי. האופציות כוללות חבילות מתלים אדפטיביים ומערכת היגוי אקטיבית (Active Steering) להגברת ההנאה מהנהיגה.

מקסים: מקסימום.

גלה את העיצוב ודינמיקת הנהיגה של ה-BMW X6.

מקסים: מקסימום.

גלה את העיצוב ודינמיקת הנהיגה של ה-BMW X6.

BMW X6 M50d.

ה-BMW X6 M50d נהנה מהמומחיות הייחודית של מהנדסי BMW M, עם חטיבת הינע, מתלים ועיצוב מיוחדים, מכווננים בקפידה. התוצאה היא רכב שמציע שילוב מלהיב של דינמיות צרופה, נוחות ושימושיות יומיומית.

  • מנוע דיזל M Performance בעל 6 צילינדרים בטור בטכנולוגיית TwinPower Turbo

    מנוע דיזל M Performance בעל 6 צילינדרים בטור בטכנולוגיית TwinPower Turbo עם שלושה מגדשי טורבו משלב ביצועים מרשימים עם כוח דחף שנמשך עד למהירויות המנוע הגבוהות ביותר. חטיבת הינע זו, השייכת למשפחת מנועי EfficientDynamics, כוללת הזרקת דלק מסילה משותפת ומגדש טורבו תלת-שלבי עם טורבינה בעלת גיאומטריה משתנה, שמעניקים תגובה מהירה להפליא ומומנט גבוה מאוד גם במהירויות מנוע נמוכות. המומנט המרבי של 75.4 קג"מ זמין בין 2,000 ל-3,000 סל"ד. מנוע ה-3 ליטר הזה מפיק את ההספק המרבי שלו, העומד על 381 כ"ס בין 4,000 ל-4,400 סל"ד. ה-BMW X6 M50d מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.2 שניות. ביצועים מרשימים אלה עם צריכת דלק משולבת של 6.6 ליטר ל-100 ק"מ ופליטות CO2 של 174 גרם/ק"מ מפגינים יחס יוצא מן הכלל בין דינמיות ליעילות וחיסכון, ומדגישים פעם נוספת של-BMW יש מיומנויות אגדתיות כשמדובר במנועים.

  • מתלי M אדפטיביים

    עם ההגדרות המיוחדות של M Performance, מערכת מתלים M האדפטיביים מבטיחה שהזריזות האופיינית של דגמי BMW X מכווננת לספורטיביות רבה יותר. מערכת הבקרה הדינמית של בולמי הזעזועים (Dynamic Damper Control) וכריות האוויר על הסרן האחורי מכווננות כך שהן מעניקות מאפייני נהיגה ספורטיביים להפליא ומבטיחות תכונות ניהוג מדויקות ונשלטות היטב.
    חבילת המתלים האדפטיביים Dynamic האופציונלית מעניקה ל-BMW X6 M50d רמות מרביות של זריזות, דיוק ודינמיות רוחבית. מערכת בקרת ביצועים דינמית ומערכת Dynamic Drive מיוחדות ל-M Performance מבטיחות היגוי ניטרלי עוד יותר ומפחיתות את גלגול המרכב בפניות.
     

  • עיצוב חיצוני

    הגנים של M בדגם ה-BMW X6 M50d מייצרים אווירה של עליונות דינמית כבר מהמבט הראשון. העיצוב הספורטיבי בולט הודות למספר פרטים מיוחדים ובלעדיים. אלה מגיעים חלקם כחלק מחבילת M Sport, שכלולה במפרט הסטנדרטי, כגון פגושים מיוחדים מלפנים ומאחור וכן גימור Shadow Line מבריק של BMW Individual.
    גם שמתבוננים בו מרחוק, ה-BMW X6 M50d בולט מההמון. העיצוב של חישוקי הסגסוגת הקלה 20 אינץ', שפותח במיוחד, מקל על האיתור שלו בהמון הגועש. המסגרות בצבע Ferric Grey בפתחי כניסת האוויר המיוחדים בפגוש הקדמי הרחב מגבירות את הנוכחות המרשימה של הרכב. כיסויי מראות חיצוניות ספורטיביים מושכי מבטים, גם הם בצבע Ferric Grey, עומדים ברוחות הנגדיות החזקות ביותר. המאפיינים הבולטים של החלק האחורי החסון כוללים כיתוב "X6 M50d" בולט בכרום כהה והמסגרות המיוחדות של צינורות המפלט בצבע שחור מבריק,שמדגישים עוד יותר את הנוכחות הדינמית.
     

  • תא נוסעים

    הפריטים הכלולים בחבילת M Sport מייצרים אווירה ייחודית ב-BMW X6 M50d: סימביוזה בין ספורטיביות לאלגנטיות.
    עם פתיחת דלת הנהג, הכיתוב M50d על סף הדלת תופס מיד את העין. עם חומרים איכותיים ואווירה שאינה מותירה מקום לטעויות, משקף תא הנוסעים את חוויית הנהיגה המהנה, ללא פשרות, שמעניק BMW X6 M50d. גלגל ההגה M, מצופה העור, נעים לאחיזה ומעניק חוויה מהנה ביותר ממובן אחד - לשליטה מדויקת על BMW X6 M50d בכל עת. תיבת ההילוכים Sport אוטומטית Steptronic עם ידיות העברת הילוכים על גלגל ההגה מאפשרת לך לבצע החלפות הילוכים מתונות או ספורטיביות (בהתאם להעדפותיך האישיות) ומבטיחה הנאת נהיגה רבה עוד יותר. לפניות עשירות באדרנלין, הנדסת האנוש התפורה לפי מידה של מושבי ה-Sport עם ריפוד משולב עור / אלקנטרה בגוון Anthracite מבטיחה יציבות אופטימלית.
     

מצב מערכת xDrive

מסר ברור גם בתנאים קשים: עם מצב מערכת xDrive במסך המרכזי, הנהג רואה תמיד את התמונה המלאה. הנהג יכול לגשת למידע הרלוונטי לנהיגת שטח בלוח המחוונים ובצג הבקרה המרכזי. בנוסף למצפן קל לקריאה (בשילוב עם מערכת ניווט Professional האופציונלית), מוצגים לנהג השיפוע האורכי של הרכב והשיפוע הצדי שלו, הן במעלות והן בצורה חזותית, בתצוגה תלת ממדית.

  • מצב מערכת xDrive-

    . מסר ברור גם בתנאים קשים: עם מצב מערכת xDrive במסך המרכזי, הנהג רואה תמיד את התמונה המלאה. הנהג יכול לגשת למידע הרלוונטי לנהיגת שטח בלוח המחוונים ובצג הבקרה המרכזי. בנוסף למצפן קל לקריאה (בשילוב עם מערכת ניווט Professional האופציונלית), מוצגים לנהג השיפוע האורכי של הרכב והשיפוע הצדי שלו, הן במעלות והן בצורה חזותית, בתצוגה תלת ממדית.

שלדה.

מלכותית: הודות למפשק הגלגלים הרחב והסרן האחורי בעל 5 הזרועות, ה-BMW X6 מרשימה עם אחיזת כביש מעולה. בה בעת, היא נוחה להפליא - מבלי להתפשר על הדינמיות.

חבילות מתלים אדפטיביים

התאם את השלדה של ה-BMW X6 שלך כך שתתאים לטעם האישי שלך. ארבע גרסאות שונות זמינות לבחירתך.

  • חבילת מתלים אדפטיביים Comfort

    נוחות נסיעה ברמה הגבוהה ביותר בשילוב עם דינאמיקת נהיגה אופיינית של BMW: חבילת מתלים אדפטיביים Comfort מאפשרת להתאים את הכוונון של המתלים ובולמי הזעזועים באופן אישי, בכל עת.
    הרכיבים העיקריים של חבילת מתלים אדפטיביים Comfort הם בקרה דינמית של בולמי הזעזועים ומתלי אוויר בסרן האחורי. הכוונון הסטנדרטי נועד לנוחות נסיעה מעולה ושיכוך נוח, וניתן להתאים אותו אישית בעזרת מערכת Driving Experience Control. הוא משנה את מאפייני השיכוך באמצעות מערכת Dynamic Damper Control. מתלי האוויר של הסרן האחורי כלולים בחבילת האבזור ומבטיחים רמה גבוהה ועקבית של נוחות נהיגה, ללא תלות במטען.
    כשמבקשים לקבוע כוונון דינאמי יותר של המתלים, אפשר לבחור בתכנית Sport או בתכנית Sport+ בעזרת מערכת ה-Driving Experience Control. הן מקשיחות את הגדרות בולמי הזעזועים, וכך מעניקות לרכב תגובות היגוי טובות יותר, ומאפייני התנהגות כביש ספורטיביים יותר באופן כללי.

  • חבילת מתלים אדפטיביים Dynamic

    דינמיקת נהיגה מתקדמת: חבילת מתלים אדפטיביים Dynamic מאפשרת לנהגים להפיק מהרכב את מלוא הפוטנציאל של דינאמיקת הנהיגה. החבילה כוללת הן את מערכת Dynamic Performance Control והן את מערכת Dynamic Drive, והיא מבטיחה לנהג דינאמיקת נהיגה ספורטיבית מיסודה, תוך שמירה על נוחות נסיעה מעולה, כפי שמעידים תגובת ההיגוי הניטרלית במיוחד והגלגול המינימלי של המרכב בפניות.
    מערכת Dynamic Performance Control מחלקת את כוח ההנעה בסרן האחורי בצורה חלקה בין הגלגל הימני לגלגל השמאלי. בפניות, לדוגמה, מומנט רב יותר מועבר באופן ספציפי לגלגלים בחלק החיצוני של הפנייה, לקבלת אחיזה חזקה. התוצאה - דינמיות מרבית ויציבות מיטבית. במקביל, מערכת Dynamic Drive מבטיחה שתנועת הגלגול מופחתת לרמה כמעט בלתי מורגשת, הודות למייצבים אקטיביים בסרן הקדמי והאחורי.
    ב-BMW X6 M50d, חבילת מתלים אדפטיביים Dynamic היא בעלת ביטוי ספורטיבי עוד יותר.

  • מתלי M אדפטיביים

    דינמיקת הנהיגה משופרת: מתלי M האדפטיביים ממצים בצורה טובה יותר את פוטנציאל דינמיקת הנהיגה של ה-BMW X6. מערכת הבקרה הדינמית של בולמי הזעזועים (Dynamic Damper Control) וכריות האוויר על הסרן האחורי מכווננות כך שהן מעניקות מאפייני נהיגה ספורטיביים להפליא.
    תכנית Sport או תכנית Sport+ זמינות בעזרת מערכת נ-Driving Experience Control. הן מעניקות לרכב התנהגות כביש מאוד דינמית, וכן הגדרות קשיחות יותר של בולמי הזעזועים. בנוסף, הרכב מגיב בצורה ישירה עוד יותר לפקודות ההיגוי ודוושת ההאצה. במצב SPORT+, בקרת האחיזה הדינמית (DTC) מופעלת גם היא, דבר שמאפשר נהיגה שאפתנית ודינמית והחלקה מבוקרת. ב-BMW X6 M50d, כל המצבים הם בעלי תצורה בסיסית ספורטיבית עוד יותר.
    לנהיגה רגועה למרחקים ארוכים, ניתן לבחור בתכנית Comfort.

מערכת היגוי אקטיבית (ACTIVE STEERING)

המימד החדש של נוחות היגוי - מערכת Active Steering מציעה דיוק, זריזות ונוחות בכל מצבי הנהיגה.
במהירויות נמוכות, כגון בנהיגה עירונית, חניה, או נהיגה בפניות חדות – מערכת ההיגוי האקטיבית (Active Steering) מגדילה את זווית ההיגוי. הנהג יכול לתמרן את הרכב בצורה מדויקת, בסיבוב קל של גלגל ההגה ומבלי להשקיע מאמץ רב בהיגוי. כך משתפרת במידה משמעותית הזריזות של BMW X6, ותמרוני החנייה הופכים קלים יותר.
לשליטה רבה יותר בטווח המהירות הגבוה (מ-120 קמ"ש בקירוב עד ל-140 קמ"ש, בהתאם לדגם ולכיול), יש למערכת Active Steering השפעה יותר עקיפה על ההיגוי. כתוצאה מכך, מפחיתה המערכת את המידה שבה הגלגלים מופנים. היתרון: הודות ליכולת להפנות את גלגל ההגה במידה רבה יותר, יכול הנהג לשלוט בגלגלים בצורה מדויקת יותר, לשיפור היציבות והנוחות.
מערכת Active Steering מתערבת גם כדי לתמוך בנהג במצבים קריטיים כגון היגוי יתר או בלימה על משטחי כביש שונים על-ידי שיכוך תנועות הסבסוב, למשל, עם זמני תגובה מהירים להפליא.
מאחר ומערכת זו היא מערכת עזר על בסיס הידראולי, אשר אינה מפריעה לקשר הישיר בין הנהג לגלגלים, נשמרת היכולת המלאה של הנהג לתמרן את BMW X6, גם במקרה של תקלה במערכת. כשמעגל הבטיחות במנגנון הכוונון מזהה תקלה כלשהי, נחסמת מערכת Active Steering מיד באמצעות פין, והשליטה חוזרת לידי הנהג.