התקדמות שיטתית.

.The BMW X5 xDrive40e iPerformance

BMW iPerformance

התקדמות שיטתית.

.The BMW X5 xDrive40e iPerformance

התקדמות שיטתית..The BMW X5 xDrive40e iPerformance

הטוב שבשני העולמות, משולב ברכב היברידי ונוח בצורה יוצאת דופן, בעל הנעה כפולה חכמה לכל הגלגלים: BMW X5 xDrive40e. נקודת המפגש בין החדשנות לבין היוקרה והגמישות של BMW X5. דינמיקת נהיגה מרשימה, יעילות יוצאת דופן וידידות עילאית לסביבה - תפיסה ייחודית שהותאמה בצורה מושלמת לאיכויות של Sports Activity Vehicle.

תפיסת הרכב.

BMW X5 עם צריכת דלק של מכונית קטנה. אחיזה אופטימלית וגמישות הודות למערכת ההנעה החכמה לכל הגלגלים xDrive של BMW - ומאפיינים של נהיגה דינמית בכל תכניות הנהיגה. הודות לגמישות ולדינמיות שלו, BMW X5 xDrive40e עומד בכל הציפיות. כיתוב “eDrive” על עמודי C מבדל אותו בעדינות, מבחינה חזותית, משאר דגמי ה-BMW X5. מה שמעניק לו ייחוד אמיתי הוא הטווח בתכנית הנסיעה בכוחו של המנוע החשמלי בלבד. בתוכנית זו, אפשר לנסוע לטווח של כ-30 ק"מ ללא פליטה מזהמים לסביבה המקומית ומבלי לצרוך דלק כלל. הסוללה בעלת המתח הגבוה מאוחסנת בצורה בטוחה מתחת לרצפה של אזור המטען, שהקיבול הנדיב שלו - 1,720 ליטר - אידיאלי להובלה של פריטי מטען גדולים. בקצרה: תפיסת רכב חלוצית וחסרת תחרות.

מאפייני נהיגה ייחודיים.

כרכב היברידי נטען עם שקע טעינה חיצוני, BMW X5 xDrive40e מציע תכניות נהיגה שונות שמאפשרות לנהג להשפיע בצורה משמעותית על צריכת האנרגיה בפועל. הצריכה בפועל תלויה הן בתכנית הנהיגה שנבחרה והן בצורת הנהיגה של הנהג. כשהסוללה טעונה במלואה, אפשר לנסוע לטווח של עד 31 קילומטרים מבלי לצרוך אפילו טיפה אחת של דלק. בתכנית AUTO eDRIVE, השילוב האופטימלי בין מנוע חשמלי לבין מנוע הבנזין מאפשר לשים דגש על יעילות וחיסכון ברמה הגבוהה ביותר.

  • נהיגה עירונית

    בנהיגה בעיר, BMW X5 xDrive40e ממצה את היתרונות של מערכת ההינע החשמלית עד תום. כשהסוללה טעונה במלואה, אפשר לנסוע למרחקים קצרים (עד 31 ק"מ) ללא שום פליטת מזהמים לסביבה המקומית בעיר, ומבלי לצרוך אפילו טיפה אחת של דלק.

  • נהיגה יום יומית

    גם בנסיעות שגרתיות לעבודה וממנה, השילוב בין שתי מערכות ההינע ברכב ההיברידי הנטען מעניק יתרונות בולטים. בתכנית AUTO eDrive, השילוב החכם בין מנוע הבנזין לבין המנוע החשמלי מבטיח צריכת דלק נמוכה משמעותית בהשוואה לכלי רכב אחרים בקבוצה, עם מנועי בנזין או דיזל. בקיצור: ליהנות מהיוקרה של רכב X של BMW בתוספת בונוס של חיסכון מעולה בדלק.

  • נהיגה למרחקים ארוכים

    ליהנות מחוויית נהיגה יעילה וחסכונית - גם למרחקים ארוכים. הרכב ההיברידי הנטען מציע יכולות יוצאות דופן בנהיגה למרחקים ארוכים, מבלי להתפשר על טווח הנסיעה או על השימושיות של הרכב.

דינמיקת נהיגה, ללא פליטות.

היתרונות: לחוות את BMW X5 xDrive40e.

דינמיקת נהיגה, ללא פליטות.

היתרונות: לחוות את BMW X5 xDrive40e.

מערכת הינע.

מנוע הבנזין בעל 4 הצילינדרים וההספק הגבוה, בטכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW, והמנוע החשמלי בעל היעילות הגבוהה בטכנולוגיית eDrive, הם הכוחות המניעים של BMW X5 xDrive40e. מערכת xDrive של BMW להנעה חכמה לכל הגלגלים מבטיחה אחיזה מיטבית. השילוב בין טכנולוגיות אלה, ממשפחת EfficientDynamics, יוצר רכב חדשני שמציע לא רק צריכת דלק נמוכה, אלא גם דינמיקת נהיגה מעולה ויציבות בכל תנאי הנהיגה.

ניהול חכם של האנרגיה.

ניהול חכם של האנרגיה הוא אחד היסודות העיקריים בתפיסת eDrive של BMW. המערכת מתאמת את הקשרים ההדדיים בין כל רכיבי ההינע על מנת לשלב בצורה טובה ככל האפשר בין יעילות וחיסכון לבין דינמיקת נהיגה מעולה.
הניהול החכם של האנרגיה משפר לרמה אופטימלית את היחס בין ההספק לחיסכון של מערכת ההינע ההיברידית באמצעות בחירה צופה-פני-עתיד של ההנעה המתאימה ביותר. כך, למשל, נעשה שימוש בנתוני הניווט הזמינים כדי לזהות מבעוד מועד את קטעי המסלול ואת תנאי הנהיגה המתאימים ביותר למנוע החשמלי או לטעינה של הסוללה בעלת המתח הגבוה.
במצבים שבהם מנוע הבעירה הפנימית יניב יחס לא אידיאלי בין הספק לחיסכון, המערכת מעבירה עומס רב יותר למנוע החשמלי כדי להעניק יחס טוב יותר בין הספק לחיסכון. המשמעות היא שמנוע הבנזין ישמש להפקת הספק נוסף. ההספק הנוסף ישמש להפקת חשמל עבור הסוללה באמצעות המנוע החשמלי/גנרטור, שבו ניתן להשתמש לאחר מכן לנהיגה בכוחו של המנוע החשמלי או לתמיכה יעילה במנוע הבנזין. הניהול החכם של האנרגיה מבקר גם את המנוע החשמלי/גנרטור, כך שהאנרגיה הקינטית מומרת לאנרגיה חשמלית במהלך גלישה ובזמן בלימה. בשילוב עם תכנית ECO PRO, הניהול החכם של האנרגיה מתאים את כל מערכות הרכב, ובכלל זה כל רכיבי העזר ותפקודי הנוחות, כך שפעולתם תהיה מוכוונת לחיסכון בדלק וליעילות גבוהה ככל האפשר.
בעזרת לחצן eDrive , הנהג יכול לבחור בין שלוש תכניות eDrive: התכנית הרגילה AUTO eDRIVE, תכנית MAX eDRIVE שבה הרכב נוסע בכוחו של המנוע החשמלי בלבד ותכנית BATTERYSAVE , אשר שומרת על רמה קבועה של סטטוס טעינה.

  • AUTO eDRIVE mode

    בתכנית AUTO eDRIVE, מערכות ientDynamicsEffic החכמות של BMW קובעות את השילוב היעיל ביותר בין המנוע החשמלי לבין מנוע הבנזין - בהתאם למהירות הנסיעה וסטטוס הטעינה של הסוללה. תכנית זו כוללת שני מצבים: אם סטטוס הטעינה של הסוללה הוא בין 12% ל-100%, ניתן לנסוע במהירות של עד 70 קמ"ש ללא פליטה לסביבה המקומית ומבלי לצרוך דלק כלל. במהירות גבוהה יותר או בתנאים תובעניים יותר, מנוע הבנזין מופעל באופן אוטומטי. אם סטטוס הטעינה של הסוללה יורד אל מתחת ל-12%, ניתן לנהוג ב-BMW X5 xDrive40e בכוחו של המנוע החשמלי בלבד ועם האצה מתונה במהירות של עד 55 קמ"ש בלבד.

  • תכנית MAX eDRIVE

    הנאה מרבית מנהיגה חשמלית: בתכנית MAX eDRIVE, אפשר ליהנות מנהיגה בכוחו של המנוע החשמלי בלבד במהירות של עד 120 קמ"ש. במהירות גבוהה יותר, או אם פוטנציאל ההאצה מוצה, מופעל מנוע הבעירה הפנימית באופן אוטומטי.

  • SAVE BATTERY mode

    כשסטטוס הטעינה של הסוללה נמוך, תכנית SAVE BATTERY מאפשרת לטעון את הסוללה באמצעות מנוע הבנזין או לשמור על סטטוס הטעינה. כך יכול הנהג לשמור על קיבולת הסוללה לנהיגה בכוחו של המנוע החשמלי בלבד במועד מאוחר יותר.

  • בחירה צופה-פני-עתיד

    לאחר שמזינים יעד במערכת הניווט, הניהול הצופה-פני-עתיד של האנרגיה מנתח את המסלול המתוכנן על סמך נתונים קבועים, דוגמת המהירות המרבית המותרת. כך יכולה המערכת לעשות שימוש יעיל והולם במצב הנסיעה בכוחו של המנוע החשמלי בלבד, בעיקר בקטעי המסלול שבהם הוא יניב את התועלת הרבה ביותר (דוגמת נהיגה עירונית).

טעינה.

בין אם זה מעמדת הטעינה האישית בבית ובין אם זה מעמדות הטעינה הציבוריות הפרושות ברחבי הארץ - הטעינה של הסוללה בעלת המתח הגבוה היא תהליך קל במיוחד.

All-round service for e-mobility.

  • טעינה ביתית

    אפשר לטעון את הרכב בצורה נוחה בבית או במשרד, באמצעות עמדת טעינה ביתית, אשר תסופק ותותקן בישראל ע"י חברת Gnrgy*.
    הפתרון הבטוח והמותאם אישית כולל עמדת טעינה, בדיקת התקנה ואיש מקצוע מיומן שמתקין את העמדה בבית, במשרד או בחניון.
    שקע הטעינה של הרכב מותקן מאחורי מכסה, בלוח הצד הקדמי-שמאלי. כל מה שצריך כדי לטעון את הרכב הוא לחבר את הכבל המחובר לעמדת הטעינה לשקטע הטעינה ברכב.
    טבעת תאורת LED בשקע הטעינה מציגה את סטטוס הטעינה בצורה ויזואלית ברורה.
    שאותו אפשר לאחסן בצורה בטוחה, מבלי לתפוס מקום רב, מתחת לרצפה של אזור המטען. אטם מיוחד מגן על שקע הטעינה והתקע מפני גופים זרים. צג מיוחד בלוח המחוונים מציין לנהג את רמת הטעינה הנוכחית של הסוללה בעלת המתח הגבוה. בהתאם לגורמים שונים, דוגמת יכולת הטעינה של מקור הכוח, מספר המכשירים שצורכים חשמל בפועל ברכב במהלך הטעינה והשימוש בעמדת הטעינה, הטעינה המלאה נמשכת פחות משלוש שעות כאשר הסוללה בעלת המתח הגבוה פרוקה. במהלך טעינה ממקור חיצוני אפשר לחמם או לקרר מראש את תא הנוסעים מבלי להשפיע על סטטוס הטעינה של הסוללה בעלת המתח הגבוה.
    * יש לוודא את היתכנות התקנת עמדת הטעינה בבית הלקוח טרם רכישת הרכב.

  • טעינה ציבורית

    בנוסף לטעינה מעמדות טעינה פרטיות בבית או במשרד, אפשר לטעון את הרכב בצורה קלה ונוחה בדרכים, באמצעות עמדות טעינה ציבוריות. כך, לאחר שהולכים לקניות, הנהג יכול להמשיך בנסיעה עם 'מיכל מלא' ללא פליטה לסביבה המקומית. כל מה שצריך כדי לטעון הוא כבל הטעינה שנכלל ברכב, שאותו אפשר לאחסן בצורה בטוחה, מבלי לתפוס מקום רב, מתחת לרצפה של אזור המטען. טבעת תאורת LED בשקע הטעינה מציגה את סטטוס הטעינה בצורה ויזואלית ברורה.
    את פריסת עמדות הטעינה הפזורות ברחבי ישראל ניתן למצוא באתר האינטרנט של חברת Gnrgy בכתובת www.gnrgy.co.il.

נוחות.

מובן מאליו שרכב חדשני כדוגמת BMW X5 xDrive40e מציע את הנוחות האולטימטיבית. חבילת Comfort הסטנדרטית של המתלים האדפטיביים מעניקה דינמיקת נהיגה מלאה, יציבות בכל עת ותחושת נהיגה נעימה - גם בנסיעות ארוכות וגם כאשר הרכב נושא מטען כבד. בולמי זעזועים בעלי יכולת כוונון מלאה ומתלה בעל פילוס עצמי בסרן האחורי מבטיחים יציבות מעולה, ללא תלות במשקל שנושא הרכב.