רוח הרפתקנית פוגשת נוחות.

נוחות ושימושיות ב- BMW X1 .

רוח הרפתקנית פוגשת נוחות.

נוחות ושימושיות ב- BMW X1 .

שותף מושלם במסע לעבר הלא נודע: תא הנוסעים של ה-BMW X1 מפנק את הנוסעים בתנוחת ישיבה גבוהה לראות טובה ככל האפשר, ועוטף אותם בחומרים איכותיים להנאה מושלמת. בשילוב עם ההפעלה האינטואיטיבית והניצול הגמיש של המרחב, BMW X1 הוא השותף האידיאלי לכל התוכניות העתידיות שלך.

רוח הרפתקנית פוגשת נוחות.נוחות ושימושיות ב- BMW X1 .

שותף מושלם במסע לעבר הלא נודע: תא הנוסעים של ה-BMW X1 מפנק את הנוסעים בתנוחת ישיבה גבוהה לראות טובה ככל האפשר, ועוטף אותם בחומרים איכותיים להנאה מושלמת. בשילוב עם ההפעלה האינטואיטיבית והניצול הגמיש של המרחב, BMW X1 הוא השותף האידיאלי לכל התוכניות העתידיות שלך.

תנוחת ישיבה גבוהה לנהג.

תנוחת הישיבה הגבוהה ב-BMW X1 מעניקה לך מספר יתרונות. היתרון הברור ביותר הוא שהנהג והנוסעים נהנים מראות מעולה לכל עבר - אשר משפרת את הבטיחות במהלך הנהיגה. יתרון נוסף נובע מכך שכל הנוסעים יכולים להיכנס ל-BMW X1 ולצאת ממנו בקלות ובנוחות. ואחרון חביב - תנוחת הישיבה הגבוהה מאפשרת לך גם להעריך את הפרופורציות הנדיבות במיוחד של תא הנוסעים: בשילוב עם שטחי החלונות הגדולים וגג השמש הפנורמי אשר מוצע כאופציה, הראות מגבוה מעניקה תחושה נעימה של מרחב נדיב.

מרחב מרווח.

ה-BMW X1 מרשים מאוד בחיי היומיום בעיר, הודות לממדים החיצוניים הקומפקטיים שלו. הם מסתירים הרבה יותר ממה שניתן לנחש. הודות לקו הגג הגבוה, יוצר המרכב הטיפוסי של רכב SAV תחושה של תא נוסעים נדיב ומזמין. גורם נוסף שתורם לתחושת המרחב הוא הראות המעולה, הודות לתנוחת הישיבה המוגבהת ושטחי החלונות הגדולים מכל עבר. אולם, רושם זה ביחס ל-BMW X1 אינו סובייקטיבי בלבד: מרווח רגליים של 56 ס"מ מאחור מציע ישיבה נוחה בנסיעות ארוכות, גם לנוסעים גבוהים.

גב מתקפל למושב הנוסע (אופציונלי).

הגב המתקפל של מושב הנוסע הקדמי ממחיש את הגמישות הגבוהה ואת התכנון הקפדני. את גב המושב אפשר לקפל במלואו ובקלות, קדימה וכלפי מטה, על מנת ליצור משטח שטוח כמעט לחלוטין. כך ניתן להוביל פריטי מטען ארוכים וציוד ספורט באורך של עד 2.50 מטר.

מושבים אחוריים מתכווננים (אופציונלי).

תרומה מרכזית לגמישות יוצאת הדופן של ה-BMW X1 תורמים המושבים האחוריים המתכווננים - הם מפוצלים ביחס של 60:40 וניתן להזיז כל אחד משני החלקים שלהם בנפרד, קדימה או אחורה. כך הופך אזור המטען לגמיש עוד יותר - אפשר לבחור בין מרווח רב יותר לרגליים של הנוסעים מאחור לבין קיבול גדול יותר למטען. מתחת למושב מותקנת ידית שאפשר להגיע אליה בקלות על מנת לכוונן בנוחות את מושבי השורה השנייה. אפשר לכוונן גם את הזווית של גב המושב, ביחס פיצול של 40:20:40. כך יכולים הנוסעים ליהנות מנוחות רבה יותר, וכך אפשר גם להגדיל את קיבול המטען.

להעמיס בנוחות.

ב-BMW X1, החוויה של הנוחות יוצאת הדופן מתחילה עוד לפני שיוצאים לדרך. כשפותחים לרווחה את הדלת האחורית המתרוממת, למשל, נגלה אזור מטען נדיב בגובה נוח להעמסה. הודות לתא הנוסעים הרב-תכליתי, עם מושב אחורי גמיש, בעל גב מתקפל, אפשר להוביל גם פריטי מטען גדולים, דוגמת מגלשי סקי או אופניים.

פתיחה ללא מגע יד של דלת תא המטען (אופציונלי).

כשמתקרבים לרכב בידיים מלאות ומבקשים לפתוח את אזור המטען, אין צורך לחפש בכיסים אחר מפתח הרכב. מערכת פתיחת הדלתות ללא המפתח (Comfort Access), עם הפעלה אוטומטית של דלת תא המטען, מאפשרת לפתוח את דלת תא המטען בעזרת הרגל - חיישן מפעיל את דלת תא המטען, משחרר את הנעילה והדלת נפתחת באופן אוטומטי כלפי מעלה.