אמנית הביצועים.

דינמיקת נהיגה, יעילות וחיסכון ב-BMW סידרה 6 Gran Coupé.

אמנית הביצועים.

דינמיקת נהיגה, יעילות וחיסכון ב-BMW סידרה 6 Gran Coupé.

אפשר, כמובן, לצאת ב-BMW סידרה 6 Gran Coupé גם לנסיעות קצרות. אבל, אתה תחוש שאתה רוצה עוד. זאת הודות למתלים בעלי הכוונון המושלם ולטכנולוגיה המתקדמת של תיבת ההילוכים. כל פרט מבטיח אחיזת כביש מעולה ונסיעה נעימה בכל עת - גם בנהיגה מהירה וספורטיבית. אין ספק שתחוש בכך: BMW סידרה 6 Gran Coupé מציעה נהיגה בסגנון מיוחד משלה.

אמנית הביצועים.דינמיקת נהיגה, יעילות וחיסכון ב-BMW סידרה 6 Gran Coupé.

אפשר, כמובן, לצאת ב-BMW סידרה 6 Gran Coupé גם לנסיעות קצרות. אבל, אתה תחוש שאתה רוצה עוד. זאת הודות למתלים בעלי הכוונון המושלם ולטכנולוגיה המתקדמת של תיבת ההילוכים. כל פרט מבטיח אחיזת כביש מעולה ונסיעה נעימה בכל עת - גם בנהיגה מהירה וספורטיבית. אין ספק שתחוש בכך: BMW סידרה 6 Gran Coupé מציעה נהיגה בסגנון מיוחד משלה.

טכנולוגיות EFFICIENT DYNAMICS של BMW.

טכנולוגיות EFFICIENT DYNAMICS של BMW.

בין אם מבקשים ביצועים מרביים ובין אם מעוניינים בצריכת דלק מזערית - ב-BMW, שמים תמיד את הדגש על חוויית נהיגה מושלמת. ב-BMW גיבשו את אסטרטגיית EfficientDynamics של BMW על מנת לצמצם למינימום את צריכת הדלק והפליטה, ובה בעת להגביר את הדינמיות ואת ההנאה מהנהיגה. האסטרטגיה כוללת חבילה מקיפה של טכנולוגיות ובהן חטיבת ההינע, ניהול האנרגיה ותפיסת הרכב Efficient Lightweight של BMW - והיא נכללת כסטנדרט בכל מכונית של BMW.
מנועי הבנזין והדיזל מהדור החדש, מסדרת TwinPower Turbo BMW, אחראים לביצועים המשופרים ולצריכת הדלק המופחתת במכוניות BMW. גם האווירודינמיות המשופרת תורמת לרמות הגבוהות של היעילות והחיסכון.

מערכת פליטה ספורטיבית.

הצליל הגרוני של מערכת הפליטה הספורטיבית הולם בצורה מושלמת את האתלטיות הכוללת של המכונית. את הצליל אפשר לשנות בעזרת מנגנון מובנה של שסתום פליטה, אשר מבוקר על ידי מערכת ה-Driving Experience Control. את תכניות הנהיגה הדינמיות SPORT+ ו-SPORT מלווה צליל מלהיב וייחודי עוד יותר, בעוד שבתכניות המיועדות לנוחות רבה יותר האקוסטיקה של המנוע דיסקרטית ומתאימה יותר לנסיעות ארוכות ולחוויית נהיגה מהודרת.

תיבת הילוכים SPORT אוטומטית STEPTRONIC בעלת 8 הילוכים.

תיבת ההילוכים Sport אוטומטית Steptronic, בעלת 8 ההילוכים, מתאימה את עצמה לסגנון הנהיגה האינדיבידואלי. היא מושלמת לכל נסיעה - משיוט נינוח ועד נהיגה דינמית ביותר. בנוסף לשילוב האוטומטי של ההילוכים, ניתן, כמובן, גם לשלב הילוכים באופן ידני בכל עת. אפשר להעביר הילוכים בעזרת ידית בורר ההילוכים בעלת העיצוב הדינמי או באמצעות בקרי שילוב ההילוכים המותקנים בגלגל ההגה.
בתכנית Sport מוגדרות החלפות ההילוכים כך שיעניקו ביצועים מרביים. הודות לפערים הקטנים בין שמונת ההילוכים, נשמר המנוע תמיד ברמה שבה ניתן לעשות שימוש מיטבי בכוח וליהנות מרמות גבוהות ביותר של יעילות וחיסכון. גם ההאצות מהירות ביותר, למשל לצורך עקיפה של רכב אחר.
בנסיעה במהירות גבוהה, ההילוך השמיני הנוסף מפחית את מהירות המנוע, וכך מצמצם גם את צריכת הדלק ורעש המנוע. לכך תורם גם ממיר המומנט החדש. תיבת ההילוכים Sport אוטומטית Steptronic, בעלת 8 ההילוכים, מציעה את השילוב הנוח ביותר לצד רמות גבוהות ככל האפשר של יעילות וחיסכון.

  • מערכת Launch Control (בקרת שיגור)

    להאצה מרבית ממצב נייח, נכלל בתיבת ההילוכים Sport אוטומית Steptronic בעלת 8 ההילוכים תפקוד של Launch Control (בקרת שיגור). על מנת להפעיל תפקוד הזה, יש להפעיל את מערכת DTC (בקרת אחיזה דינמית) בלחיצה קלה על לחצן DSC (בקרת יציבות דינמית), להעביר את ידית ההילוכים למצב "S", ואז, ללחוץ היטב על דוושת הבלם ועל דוושת ההאצה בעת ובעונה אחת. לאחר מכן מרפים מדוושת הבלם בשעה שממשיכים ללחוץ על דוושת התאוצה, והמכונית מאיצה בקצב מרבי עד שמרפים מדוושת ההאצה. תפקוד זה נועד להעניק הנאה לנהגים בעלי שאיפות דינמיות וספורטיביות.

דינמיקת נהיגה.

תחושה של שליטה מוחלטת - הודות לשילוב המושלם בין המתלים, ההיגוי המדויק והטכנולוגיות המתקדמות. BMW סידרה 6 Gran Coupé תוקפת את הכבישים המפותלים ביותר בקלילות מרשימה. ובעזרת מערכת Driving Experience Control אפשר לבחור בין קשר ישיר וספורטיבי עם הדרך לבין נהיגה נינוחה ורגועה.

  • שלדה

    הודות לטכנולוגיות המתקדמות, BMW סידרה 6 Gran Coupé מציעה מאפייני ניהוג מעולים, התנהגות מדויקת ויציבות כיוונית יוצאת דופן. את הבסיס הטכנולוגי ליכולות אלה מספקים המתלים. הם מבטיחים קשר ישיר עם פני הדרך ואחיזת כביש מושלמת בכל מצב - הודות לרכיבים הטכניים שכווננו בקפידה, לפעולה המשולבת של מערכות המתלה החכמות ולחלוקת המשקל המאוזנת היטב בין שני הסרנים. כך אפשר ליהנות מבטיחות מרבית גם בנהיגה הספורטיבית ביותר - וכמובן, גם מחוויית נהיגה מושלמת.

  • מערכת היגוי אקטיבית Integral Active Steering

    במכוניות בעלות הנעה אחורית, משלבת מערכת ההיגוי האקטיבית Integral Active Steering בין היגוי של הגלגלים האחוריים לבין זווית היגוי משתנה בסרן הקדמי. במהירויות של עד 60 קמ"ש, הגלגלים האחוריים מופנים בכיוון נגדי לזה של הגלגלים הקדמיים. רחוק הסרנים הקצר יותר, לכאורה, משפר את כושר התמרון ומגביר את הזריזות. במהירויות של כ-60 קמ"ש ומעלה, הגלגלים האחוריים מופנים באותו כיוון כמו הגלגלים הקדמיים. רוחק הסרנים הארוך יותר, לכאורה, משפר את היציבות ומגביר את הנוחות - במיוחד כשעוברים נתיב בצורה מהירה או פתאומית.

  • מערכת Driving Experience Control כולל תכנית ECO PRO

    מערכת Driving Experience Control מאפשר לנהג לבחור בין תכנית נהיגה COMFORT לכוונון רגיל של המנוע ותיבת ההילוכים, תכנית נהיגה ECO PRO לרמות גבוהות יותר של יעילות וחיסכון או תכנית SPORT לנהיגה דינמית עוד יותר. בתכנית ECO PRO מותאמים המאפיינים של דוושת ההאצה ותיבת ההילוכים, וכן ההגדרות של מערכת בקרת האקלים, על מנת להעניק רמות גבוהות ככל האפשר של יעילות וחיסכון.
    תכנית ECO PRO יכולה להפחית את צריכת הדלק בשיעור של עד 20 אחוזים. חיסכון נוסף אפשר להשיג באמצעות תפקוד ה'גלישה'.
    תפקוד ה'גלישה' מאפשר למכונית "לגלוש" לאורך הדרך במהירות של עד 160 קמ"ש כשהנהג מרפה מדוושת ההאצה ואינו לוחץ על דוושת הבלם. בתכנית SPORT, המכונית מגיבה בצורה ישירה יותר ומאפשרת סגנון נהיגה דינמי יותר.

ניהול חכם של האנרגיה.

מערכת הניהול החכמה של BMW סידרה 6 Gran Coupé כוללת שורה של טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW: תכנית ECO PRO, תפקוד Automatic Start/Stop ומערכת בלימה רגנרטיבית כאבזור סטנדרטי. השילוב בין טכנולוגיות אלה מעניק ניידות בת קיימא ורמות מרביות של יעילות וחיסכון.

  • תכנית ECO PRO

    תכנית הנהיגה ECO PRO מסייעת לנהג להפחית את צריכת הדלק בשיעור של עד 20 אחוזים, בהתאם לסגנון הנהיגה - על פי מחקר פנימי של צריכת דלק שנערך ב-BMW. תפקוד ה'גלישה', מאפשרים להגדיל את החיסכון.
    תפקוד ה'גלישה' מנתק את מערכת ההינע מהמנוע, וגורם למכונית "לגלוש" ללא שימוש בתיבת ההילוכים. המכונית "גולשת" כשהנהג מסיר את הרגל מדוושת ההאצה במהירות של 50 עד 160 קמ"ש ואינו משתמש בבלמים.

  • תפקוד Automatic Start/Stop

    תפקוד Automatic Start/Stop מבטיח שהמכונית תצרוך דלק רק בזמן שהיא נוסעת בפועל. כשהמכונית עוצרת לפרק זמן קצר, למשל בעת המתנה ברמזור או בתנאים של עצור-סע, חוסך תפקוד Automatic Start/Stop בדלק באמצעות הדממה של המנוע ברגע שתיבת ההילוכים במצב סרק והנהג בולם את המכונית עד למצב נייח.
    חיווי שמוצג בצג המידע מציין מתי תפקוד Automatic Start/Stop פעיל. ברגע שהנהג מרפה מדוושת הבלם, מותנע המנוע באופן אוטומטי.
    תפקוד זה אף פעם אינו פוגע בנוחות הנהיגה או בבטיחות, משום שהוא אינו מופעל לפני שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה אידיאלית, לפני שתא הנוסעים התחמם או קורר די הצורך, כשמתח המצבר נמוך מדי או כשהנהג מסובב את גלגל ההגה. במידת הצורך, יחידת בקרה מרכזית מתניעה את המנוע מחדש גם במצב נייח, למשל אם המכונית מתחילה להידרדר או אם אדים מתחילים להצטבר על השמשה הקדמית. ניתן לנתק את תפקוד Automatic Start/Stop בכל עת, בלחיצה על לחצן.

  • מערכת בלימה רגנרטיבית

    בכל פעם שבולמים, נוצרת אנרגיה קינטית, ועד לאחרונה אנרגיה זו לא נוצלה. המערכת הבלימה הרגנרטיבית מנצלת את הפוטנציאל שלא נוצל במשך שנים. היא רותמת את אנרגיית הגלישה שמיוצרת בכל פעם שהנהג בולם או מסיר את רגלו מדוושת ההאצה והופכת אותה לחשמל. החשמל משמש לטעינה של מצבר המכונית. המערכת החכמה הזו לניהול האנרגיה מבטיחה כי האלטרנטור לא יצטרך עוד לפעול באופן קבוע, ובכך פוחת העומס על המחולל. התוצאה: צריכת דלק מופחתת וביצועים משופרים - מאפיינים קלאסיים של טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW.