דינמיקה עוצרת נשימה כפי שמעולם לא חווית.

דינמיקת נהיגה, יעילות וחיסכון ב-BMW סידרה 6 קבריולט

דינמיקה עוצרת נשימה כפי שמעולם לא חווית.

דינמיקת נהיגה, יעילות וחיסכון ב-BMW סידרה 6 קבריולט

המנועים עתירי המומנט וטכנולוגיות השלדה המתוחכמות הותאמו בצורה מושלמת אלה לאלה, על מנת להבטיח חוויית נהיגה עילאית - שאותה משלים הצליל הדינמי הבוקע ממערכת הפליטה הספורטיבית. הרמות הגבוהות של הדינמיקה והזריזות של BMW סידרה 6 קבריולט באות לביטוי מיוחד בטכנולוגיות EfficientDynamics של BMW, דוגמת מנועי TwinPower Turbo עתירי הביצועים, היעילים והחסכוניים של BMW, או בתיבת ההילוכים Sport אוטומטית Steptronic בעלת 8 ההילוכים.

דינמיקה עוצרת נשימה כפי שמעולם לא חווית.דינמיקת נהיגה, יעילות וחיסכון ב-BMW סידרה 6 קבריולט

המנועים עתירי המומנט וטכנולוגיות השלדה המתוחכמות הותאמו בצורה מושלמת אלה לאלה, על מנת להבטיח חוויית נהיגה עילאית - שאותה משלים הצליל הדינמי הבוקע ממערכת הפליטה הספורטיבית. הרמות הגבוהות של הדינמיקה והזריזות של BMW סידרה 6 קבריולט באות לביטוי מיוחד בטכנולוגיות EfficientDynamics של BMW, דוגמת מנועי TwinPower Turbo עתירי הביצועים, היעילים והחסכוניים של BMW, או בתיבת ההילוכים Sport אוטומטית Steptronic בעלת 8 ההילוכים.

טכנולוגיות EFFICIENT DYNAMICS של BMW.

טכנולוגיות EFFICIENT DYNAMICS של BMW.

בין אם היעד הוא ביצועים מרביים, ובין אם צריכת דלק מזערית - ב-BMW, הדגש הוא תמיד על הענקת חוויית נהיגה מושלמת של BMW. BMW EfficientDynamics היא האסטרטגיה שפותחה על-ידי BMW לצמצום צריכת הדלק והפליטה ובמקביל הגברת הדינמיות והנאת הנהיגה. האסטרטגיה כוללת חבילה מקיפה של טכנולוגיות ובהן חטיבת ההינע, ניהול האנרגיה ותפיסת הרכב Efficient Lightweight של BMW - והיא נכללת כסטנדרט בכל מכונית של BMW.
מנועי הבנזין והדיזל מהדור החדש, מסדרת TwinPower Turbo BMW, אחראים לביצועים המשופרים ולצריכת הדלק המופחתת במכוניות BMW. גם האווירודינמיות המשופרת תורמת לרמות הגבוהות של היעילות והחיסכון.

מערכת פליטה ספורטיבית.

הצליל הגרוני של מערכת הפליטה הספורטיבית הולם בצורה מושלמת את האתלטיות הכוללת של המכונית. את הצליל אפשר לשנות בעזרת מנגנון מובנה של שסתום פליטה, אשר מבוקר על ידי מערכת ה-Driving Experience Control. את תכניות הנהיגה הדינמיות SPORT+ ו-SPORT מלווה צליל מלהיב וייחודי עוד יותר, בעוד שבתכניות המיועדות לנוחות רבה יותר האקוסטיקה של המנוע דיסקרטית ומתאימה יותר לנסיעות ארוכות ולחוויית נהיגה מהודרת.

עצמה שאינה מותירה מקום לספק.

דינמיקת נהיגה.

במקרים רבים, מה שנראה לכאורה כמובן מאליו, הוא למעשה תוצאה של עבודה קשה במיוחד. BMW סידרה 6 קבריולט אינה יוצאת מכלל זה. הקלות שבה היא ננהגת היא תולדה של כוונון מפרך ומדויק ביותר של השלדה. טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW, דוגמת המנועים עתירי המומנט בטכנולוגיית TwinPower Turbo BMW, עם 6 צילינדרים בטור או 8 צילינדרים, ותיבת ההילוכים הספורטיבית Sport אוטומטית Steptronic, בעלת 8 ההילוכים, אשר מותקנת כסטנדרט, הופכות את הדגם הפתוח של BMW סידרה 6 למכונית קבריו ספורטיבית שאפשר להתרווח בה לאחור וליהנות מהתחושה הקלילה והאוורירית של השמש והרוח הנעימה.

להסתער על הדרך.

לחוות את דינמיקת הנהיגה ב-BMW סידרה 6 קבריולט.

  • שלדה

    ההתנהגות המדויקת והיציבות הכיוונית המוחלטת של BMW סידרה 6 קבריולט מרשימות ביותר. זאת הודות לשלדה שמבטיחה מגע אופטימלי בפני הדרך והתנהגות אידיאלית בכל מצב. השלדה של BMW סידרה 6 קבריולט משלבת בין רכיבים שכווננו בצורה מושלמת, חלוקת משקל מאוזנת, ביחס של 50:50, בין הסרנים והנעה אחורית.
    הסרן האחורי מבטיח כי כוח המנוע יועבר בצורה דינמית אל הדרך, בעוד שההיגוי נותר חופשי מהשפעות של מומנט ההינע. גם הסרן הקדמי בעל הזרוע הכפולה והסרן האחורי האינטגרלי הם חלקים של השלדה. כדי לצמצם עוד יותר את משקל המכונית, שניהם מיוצרים בעיקר מאלומיניום. מפני שפחות שווה יותר: ובמקרה של BMW סידרה 6 קופה, פחות משקל, יותר זריזות, נוחות ובטיחות.

  • מערכת היגוי אקטיבית Integral Active Steering

    במכוניות בעלות הנעה אחורית, משלבת מערכת ההיגוי האקטיבית Integtral Active Steering בין היגוי של הגלגלים האחוריים לבין זווית היגוי משתנה בסרן הקדמי. במהירויות של עד 60 קמ"ש, הגלגלים האחוריים מופנים בכיוון נגדי לזה של הגלגלים הקדמיים. רחוק הסרנים הקצר יותר, לכאורה, משפר את כושר התמרון ומגביר את הזריזות. במהירויות של כ-60 קמ"ש ומעלה, הגלגלים האחוריים מופנים באותו כיוון כמו הגלגלים הקדמיים. רוחק הסרנים הארוך יותר, לכאורה, משפר את היציבות ומגביר את הנוחות - במיוחד כשעוברים נתיב בצורה מהירה או פתאומית.

  • מערכת Driving Experience Control עם תכנית ECO PRO

    מערכת Driving Experience Control מאפשר לנהג לבחור בין תכנית נהיגה COMFORT לכוונון רגיל של המנוע ותיבת ההילוכים, תכנית נהיגה ECO PRO לרמות גבוהות יותר של יעילות וחיסכון או תכנית SPORT לנהיגה דינמית עוד יותר. בתכנית ECO PRO מותאמים המאפיינים של דוושת ההאצה ותיבת ההילוכים, וכן ההגדרות של מערכת בקרת האקלים, על מנת להעניק רמות גבוהות ככל האפשר של יעילות וחיסכון.
    תכנית ECO PRO יכולה להפחית את צריכת הדלק בשיעור של עד 20 אחוזים. חיסכון נוסף אפשר להשיג באמצעות תפקוד ה'גלישה'.
    תפקוד ה'גלישה' מאפשר למכונית "לגלוש" לאורך הדרך במהירות של עד 160 קמ"ש כשהנהג מרפה מדוושת ההאצה ואינו לוחץ על דוושת הבלם. בתכנית SPORT, המכונית מגיבה בצורה ישירה יותר ומאפשרת סגנון נהיגה דינמי יותר.

תיבת הילוכים SPORT אוטומטית STEPTRONIC בעלת 8 הילוכים.

תיבת ההילוכים האוטומטית Sport אוטומטית Steptronic, בעלת 8 ההילוכים, מתאימה את עצמה לסגנון הנהיגה האינדיבידואלי. היא מושלמת לכל נסיעה - משיוט נינוח ועד נהיגה דינמית ביותר. בנוסף לשילוב האוטומטי של ההילוכים, ניתן, כמובן, גם לשלב הילוכים באופן ידני בכל עת. אפשר להעביר הילוכים בעזרת ידית בורר ההילוכים בעלת העיצוב הדינמי או באמצעות בקרי שילוב ההילוכים המותקנים בגלגל ההגה.
בתכנית Sport מוגדרות החלפות ההילוכים כך שיעניקו ביצועים מרביים. הודות לפערים הקטנים בין שמונה ההילוכים, נשמר המנוע תמיד ברמה שבה ניתן לעשות שימוש מיטבי בכוח וליהנות מרמות גבוהות ביותר של יעילות וחיסכון. גם ההאצות מהירות ביותר, למשל לצורך עקיפה של רכב אחר.
בנסיעה במהירות גבוהה, ההילוך השמיני הנוסף מפחית את מהירות המנוע, וכך מצמצם גם את צריכת הדלק ורעש המנוע. לכך תורם גם ממיר המומנט החדש. תיבת ההילוכים Sport אוטומטית Steptronic, בעלת 8 מהירויות, מציעה את השילוב הנוח ביותר לצד רמות גבוהות ככל האפשר של יעילות וחיסכון.

  • מערכת Launch Control (בקרת שיגור)

    להאצה מרבית ממצב נייח, נכלל בתיבת ההילוכים Sport אוטומית Steptronic בעלת 8 ההילוכים תפקוד של Launch Control (בקרת שיגור). על מנת להפעיל תפקוד הזה, יש להפעיל את מערכת DTC (בקרת אחיזה דינמית) בלחיצה קלה על לחצן DSC (בקרת יציבות דינמית), להעביר את ידית ההילוכים למצב "S", ואז, ללחוץ היטב על דוושת הבלם ועל דוושת ההאצה בעת ובעונה אחת. לאחר מכן מרפים מדוושת הבלם בשעה שממשיכים ללחוץ על דוושת התאוצה, והמכונית מאיצה בקצב מרבי עד שמרפים מדוושת ההאצה. תפקוד זה נועד להעניק הנאה לנהגים בעלי שאיפות דינמיות וספורטיביות.

ניהול חכם של האנרגיה.

מערכת הניהול החכמה של BMW סידרה 6 קבריולט כוללת שורה של טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW: תכנית ECO PRO, תפקוד Automatic Start/Stop ומערכת בלימה רגנרטיבית כאבזור סטנדרטי. השילוב בין טכנולוגיות אלה מעניק ניידות בת קיימא ורמות מרביות של יעילות וחיסכון.

  • תכנית ECO PRO

    תכנית הנהיגה ECO PRO מסייעת לנהג להפחית את צריכת הדלק בשיעור של עד 20 אחוזים, בהתאם לסגנון הנהיגה - על פי מחקר פנימי של צריכת דלק שנערך ב-BMW. תפקוד הגלישה מאפשר להגדיל את החיסכון.
    תפקוד הגלישה מנתק את מערכת ההינע מהמנוע, וגורם למכונית "לגלוש" ללא שימוש בתיבת ההילוכים. המכונית 'גולשת' כשהנהג מסיר את הרגל מדוושת ההאצה במהירות של 50 עד 160 קמ"ש ואינו משתמש בבלמים.

  • תפקוד Automatic Start/Stop

    תפקוד Automatic Start/Stop מבטיח שהמכונית תצרוך דלק רק בזמן שהיא נוסעת בפועל. כשהמכונית עוצרת לפרק זמן קצר, למשל בעת המתנה ברמזור או בתנאים של עצור-סע, חוסך תפקוד Automatic Start/Stop בדלק באמצעות הדממה של המנוע ברגע שתיבת ההילוכים במצב סרק והנהג בולם את המכונית עד למצב נייח.
    חיווי שמוצג בצג המידע מציין מתי תפקוד Automatic Start/Stop פעיל. ברגע שהנהג מרפה מדוושת הבלם, מותנע המנוע באופן אוטומטי.
    תפקוד זה אינו פוגע אף פעם בנוחות הנהיגה או בבטיחות, משום שהוא אינו מופעל לפני שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה אידיאלית, לפני שתא הנוסעים התחמם או קורר די הצורך, כשמתח המצבר נמוך מדי או כשהנהג מסובב את גלגל ההגה. במידת הצורך, יחידת בקרה מרכזית מתניעה את המנוע מחדש גם במצב נייח, למשל אם המכונית מתחילה להידרדר או אם אדים מתחילים להצטבר על השמשה הקדמית. ניתן לנתק את תפקוד Automatic Start/Stop בכל עת, בלחיצה על לחצן.

  • מערכת בלימה רגנרטיבית

    בכל פעם שבולמים, נוצרת אנרגיה קינטית, ועד לאחרונה אנרגיה זו לא נוצלה. מערכת הבלימה הרגנרטיבית מנצלת את הפוטנציאל שלא נוצל במשך שנים. היא רותמת את אנרגיית הגלישה שמיוצרת בכל פעם שהנהג בולם או מסיר את רגלו מדוושת ההאצה והופכת אותה לחשמל. החשמל משמש לטעינה של מצבר המכונית. המערכת החכמה הזו לניהול האנרגיה מבטיחה כי האלטרנטור לא יצטרך עוד לפעול באופן קבוע, ובכך פוחת העומס על המחולל. התוצאה: צריכת דלק מופחתת וביצועים משופרים - מאפיינים קלאסיים של טכנולוגיות EfficientDynamics של BMW.