לא זקוקה לנהג. מחפשת שותף.

דינמיקת נהיגה ב-BMW סידרה 2 קופה.

לא זקוקה לנהג. מחפשת שותף.

דינמיקת נהיגה ב-BMW סידרה 2 קופה.

מי שממצים את החיים, אינם מתעניינים בפשרות. כך גם BMW סידרה 2 קופה. אחיזת הכביש שלה, חלוקת המשקל המאוזנת ביחס של 50:50 והביצועים הספורטיביים של ההנעה האחורית הם ייחודיים בקבוצה. דינמית ותוססת, הכל מתוך מטרה אחת ויחידה: חוויית הנהיגה המושלמת.

לא זקוקה לנהג. מחפשת שותף.דינמיקת נהיגה ב-BMW סידרה 2 קופה.

מי שממצים את החיים, אינם מתעניינים בפשרות. כך גם BMW סידרה 2 קופה. אחיזת הכביש שלה, חלוקת המשקל המאוזנת ביחס של 50:50 והביצועים הספורטיביים של ההנעה האחורית הם ייחודיים בקבוצה. דינמית ותוססת, הכל מתוך מטרה אחת ויחידה: חוויית הנהיגה המושלמת.

דינמיקת נהיגה.

אפשר לחוש את השאיפה לנוע קדימה אפילו במצב נייח. הבטחה ש-BMW סידרה 2 קופה מקיימת מרגע שלוחצים על לחצן ההתנעה. אתה מוזמן לחוות בעצמך.

דינמיקת נהיגה.

אפשר לחוש את השאיפה לנוע קדימה אפילו במצב נייח. הבטחה ש-BMW סידרה 2 קופה מקיימת מרגע שלוחצים על לחצן ההתנעה. אתה מוזמן לחוות בעצמך.

BMW M240i.

מכונית זו מתחילה במקום שמכוניות אחרות נעצרות: מנוע הבנזין, בעל 6 צילינדרים בטור ומגדש טורבו, מפתח הספק של 340 כ"ס ומשלב בין האצות שוברות שיאים לבין רמות מרביות של יעילות וחיסכון. חבילת עיצוב M Aerodynamics, הספוילר האחורי בקצה מכסה תא המטען ושלדת M מעניקים מראה אתלטי במיוחד, כוח הצמדה רב יותר והתנהגות כביש אופטימלית בכל מצב. גם בתא הנוסעים של BMW M240i, אשר מתאפיין במושבי ספורט לנהג ולנוסע הקדמי, בגלגל הגה M מצופה עור עם מתגים רב-תכליתיים ובאופציות רבות נוספות, האווירה לקוחה מעולם המרוצים. ואת הביצועים, כמתבקש, אפשר לתאר רק במילה אחת: עוצרי נשימה.

  • עיצוב חיצוני

    עם המנוע המיוחד, בעל 6 צילינדרים בטור וצליל ספורטיבי, דגם M Performance הוא הספורטיבי ביותר. כבר במבט ראשון, חישוקי M מסגסוגת קלה בקוטר 18 אינץ', עם צמיגים שפותחו במיוחד, בעלי מידות שונות מלפנים ומאחור; פנסים ראשיים עם נורות קסנון ובלמי M Sport בצבע Dark Blue מטאלי עם לוגו M, מעידים על המחויבות של המכונית לספורטיביות יוצאת דופן. מתלי M Sport שכוונו במיוחד והונמכו ב-10 מ"מ, והיגוי "Sport" משתנה הכולל Servotronic, מעניקה המכונית זריזות משופרת ונהיגה דינמית יותר.
    חבילת M Aerodynamics עם פגוש קדמי מיוחד ומפזר אוויר אחורי, יחד עם הספוילר האחורי על תא המטען, מבטיחים אווירודינמיות טובה יותר והתנהגות טובה יותר של כוח ההצמדה. בתי מראות חיצוניות בצבע Ferric Grey וצמד צינורות מפלט בכרום כהה מהווים סיום מושלם למראה הספורטיבי של המכונית. ואם נותר עוד ספק ביחס לביצועים הייחודיים של הדגם, הם נעלמים מיד ברגע שמבחינים בשם הדגם "M240i" בכרום כהה מאחור.

  • תא הנוסעים

    תא הנוסעים של דגם M Performance משדר ספורטיביות יוצאת דופן עם לוגו "M240i" בספי הדלתות, מושבי ספורט לנהג ולנוסע הקדמי עם ריפוד בעל תפרים בסגנון קלאסי של M וגלגל הגה M מצופה עור בעל מתגים רב-תכליתיים. את האווירה ההולמת משרים חיפויי פנים M בגימור Aluminium Hexagon ספורטיבי ולוח מחוונים בעל מדים ייחודים ולוחות שנתות בעלי דיוק גבוה, וכן לוח מחוונים עם תפקודים מורחבים ולוגו "M240i". מושבי עור Dakota המוצעים כאופציה עם עיטורי Oyster כהים בתא נוסעים בהיר יוצרים ניגוד אלגנטי במיוחד לנוכחות הספורטיבית. דגם M Performance מצויד גם במשענת M לרגלו של הנהג. את התאורה הפנימית אפשר לקבוע בצבעים ייחודיים - כתום-אדום או לבן באמצעות מערכת ה-iDrive. חיפוי התקרה בגוון Anthracite של BMW Individual משלים את המראה הדינמי. מערכת השמע Professional מוסיפה מגע סופי ערב לאוזן לתא הנוסעים.

תפקוד LAUNCH CONTROL (בקרת שיגור)

תפקוד LAUNCH CONTROL (בקרת שיגור)

BMW סידרה 2 קופה מרשימה מרגע הזינוק; ואפילו במצב נייח. מילת המפתח היא המילה שמלהיבה כל נהג ספורטיבי: האצה מרבית. זאת הודות לתפקוד Launch Control (בקרת שיגור) של תיבת ההילוכים Sport אוטומטית Steptronic, בעלת 8 ההילוכים. לוחצים לחיצה קצרה על לחצן DSC, מסיטים את ידית בורר ההילוכים למצב ‘S’, לוחצים על דוושת הבלם, ועל דוושת ההאצה בו זמנית - וברגע שמרפים מדוושת הבלם, מגלים את המשמעות האמיתית של מומנט גבוה.

מתלי M-SPORT אדפטיביים

מתלי ה- M-Sport האדפטיביים מונמכים בעשרה מילימטר ומשפרים עוד יותר את הפוטנציאל הדינמי של המכונית. באמצעות מערכת מצבי הנהיגה Driving Experience Control, הנהג יכול לכוונן את מאפייני הנהיגה בהתאם לסגנון הנהיגה בפועל באותו רגע - מרמה גבוהה של נוחות ועד לרמה ספורטיבית קיצונית. בכל כוונון שנבחר, בולמי הזעזועים בעלי הבקרה האלקטרונית של מתלי ה- M-Sport האדפטיביים מכוילים תוך שברירי שנייה בהתאם לתנאי הדרך. המערכת עושה שימוש גם בשורה של חיישנים שמודדים את רעידות הגלגל ואת מהירות הנסיעה, על מנת להשיג שיכוך אופטימלי ובטיחות מרבית.

לנסיעה רוגעת יותר אפשר לבחור בתכנית COMFORT. תכנית SPORT מספקת כוונון מתלה אתלטי במיוחד עם בולמי זעזועים קשיחים משמעותית. לדינמיקה קיצונית בנהיגה, הבחירה המתאימה ביותר היא תכנית +SPORT. בתכנית זו מופעל תפקוד DTC (בקרת אחיזה דינמית), אשר מאפשר החלקה רבה יותר של הגלגלים המונעים, לנהיגה אתלטית תוך דחיקת המגבלות הדינמיות של המכונית. אולם, תפקוד DSC אינו מנותק לחלוטין. הוא מתערב בשלב מאוחר הרבה יותר - תוך שמירה על המגבלות הפיזיות והבטיחות - על מנת לייצב את המכונית.

היגוי "SPORT" משתנה

היגוי "Sport" משתנה עם Servotronic מעניק מאפייני נהיגה ישירים וזריזים במאמץ היגוי מינימלי. המערכת מגיבה ומשנה את יחס ההיגוי ללא תלות במהירות הנסיעה. כשהיא עושה זאת, היא מפחיתה את תנועת ההיגוי הדרושה כדי להשיג זווית היגוי הדוקה במיוחד. דבר זה משפר משמעותית את הזריזות, במיוחד בעת נהיגה דינמית בסיבובים ועיקולים חדים או בעת סטייה כדי למנוע פגיעה במכשול. היא משפרת גם את נוחות הנהיגה בעת החניה, הפנייה והתמרון. לזוויות היגוי קטנות יותר, המערכת מספק יציבות כיוונית מעולה ורמה גבוהה של דיוק בהיגוי.

מערכת DRIVING EXPERIENCE CONTROL.

מערכת DRIVING EXPERIENCE CONTROL.

תכנית Comfort, תכנית ECO PRO ותכנית Sport.

מערכת Driving Experience Control מאפשר לנהג לבחור בין תכנית נהיגה Comfort, תכנית נהיגה ECO PRO המכוונת לחיסכון בדלק ותכנית נהיגה Sport, המאפשרת נהיגה דינמית עוד יותר.

תכנית ECO PRO לנהיגה יעילה וחסכונית

התכנית החסכונית ECO PRO מתאימה בחוכמה את המאפיינים של דוושת ההאצה ותיבת ההילוכים, וכן את ההגדרות של החימום ומיזוג האוויר. תכנית ECO PRO מפחיתה את צריכת הדלק בשיעור של עד 20 אחוזים. תפקוד ה'גלישה', סייען הדרך מלפנים ומסלול ECO PRO (שזמינים רק עם מערכת הניווט Professional) תורם לנהיגה חסכונית אף יותר. סייען הדרך מלפנים משתמש במערכת הניווט כדי להעריך את תנאי הכביש המקומיים ולהעניק עצות מראש. אם מהירות הנסיעה המותרת עומדת להשתנות מעבר לפנייה הבאה, מציגה המערכת לנהג המלצה להאט עוד לפני הפנייה.
גם מסלול ECO PRO מסייע להבטיח שימוש יעיל וחסכוני בדלק. הוא מציע מסלול מותאם ליעילות וחיסכון, תוך שהוא לוקח בחשבון את נפח התעבורה, סגנון הנהיגה האישי והתנאים המקומיים. תפקוד ה'גלישה' מאפשר למכונית "לגלוש" לאורך הדרך במהירות של עד 160 קמ"ש, ללא תוספת כוח, כשהנהג מרפה מדוושת ההאצה ואינו לוחץ על דוושת הבלם. בתכנית Sport, המכונית מגיבה בצורה ישירה יותר ומאפשרת סגנון נהיגה ספורטיבי יותר.

התנהגות.

התנהגות.

סידרה 2 קופה הותאמה לצרכי הנהג לא רק בכל הקשור לעיצוב ושימושיות. גם הטכנולוגיה שלה נועדה ליצור מכונית שמעניקה את חוויית הנהיגה המושלמת. והיא עומדת בכבוד ביעד זה. הודות להנעה האחורית של BMW, מערכתDriving Experience Control, היגוי "sport" משתנה וחלוקת משקל מאוזנת - ייחודית בקבוצה - ביחס מושלם של 50:50, מכונית הקופה הספורטיבית מציעה התנהגות מלהיבה ומדויקת וזריזות יוצאת דופן. או כפי שאנו מכנים זאת: נהיגה מהנה ללא גבולות.